PROFA KOJI JE CITIRAO NJUZOVCE: Nije greška već marketinški trik!

  • 2

Profesor Ekonomskog fakulteta u Kragujevcu Milan Kocić izjavio je da unošenje dela izmišljenog teksta sa satiričnog portala "njuz.net" na 302. strani autorskog udžbenika "Direktni marketing" nije greška već marketinški trik koji su, kako je naglasio, najbolji studenti shvatili.

- Moja želja je bila da sjajni studenti, koji znaju šta je marketinški trik, prepoznaju da taj izvor nije akademski, a oni koji nisu baš na pravi način shvatili moju želju, da pokušaju da procene šta je to što treba saopštiti na ispitu, a šta ne treba - izjavio je Kocić.

Profesor je rekao da objavljivanje "sporne" stranice ne smatra medijskim linčom, kako neki ocenjuju, već kao novinarsku znatiželju da se istraži nešto što se možda iz nečije vizure potkralo kao greška.

- Upravo slučaj ovog mladog gospodina (studenta), koji je objavio stranicu, a ne bih želeo da ga imenujem zbog njegovog integriteta, dokazuje da je ova problematika jako interesantna i da je on pomalo naseo na taj moj trik i želju - rekao je profesor i naveo da je student koji je objavio spornu stranicu ranije položio ispit ocenom šest.

Profesor Kocić je naveo da u svojoj biografiji nema nijednu mrlju i da juče nije davao izjave jer je, kako je rekao, bio zaprepašćen "tolikom medijskom ujdurmom".

Dekan Ekonomskog fakulteta Verica Babić izjavila je da je knjigu izdao Ekonomski fakultet, a da su recenzenti troje profesora, stručnih u toj užoj naučnoj oblasti.

Takođe, Unija studenata Ekonomskog fakulteta je prethodno saopštila da svi studenti podržavaju profesora Kocića.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Video: Prvi ozbiljniji sneg u prestonici: Snimci beogradske vejavice

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA