ŠTA URADITI: Zameniti aranžmane ili vratiti novac?
Zakon o zaštiti potrošača, kao i Zakon o obligacionim odnosima garantuju potrošačima pravo na odustanak od ugovora o organizovanju putovanja, naročito u slučaju nepredviđenih okolnosti, kao što su one u Egiptu
Administrativni troskovi su mnogo veci od 5% ako su turoperatori u fiksnom zakupu na hptelima i avio prevozu. Mislim da ovde lezi kljuc problema jer izgleda da avio prevoznici ne zele da im ovi otkazu letove. Za hotele manje vise.
Kome tacno da se vraca novac i zasto? Koji ludak ide na odmor u zemlju koja je vec dve godine na ivici gradjanskog rata? Kakva visa sila? KKva zastita potrosaca? Koga stititi? Lude Srbe od njih samih? Boze, kakva gomila gluposti...
Magda - delimicno upucena u problematiku
Administrativni troskovi su mnogo veci od 5% ako su turoperatori u fiksnom zakupu na hptelima i avio prevozu. Mislim da ovde lezi kljuc problema jer izgleda da avio prevoznici ne zele da im ovi otkazu letove. Za hotele manje vise.
Podelite komentar
beast from the east
U pola cene aranzmani, karta u jednom pravcu. Ko je hrabar i lud, neka ide, srecan put i srecno !
Podelite komentar
dragan
Kome tacno da se vraca novac i zasto? Koji ludak ide na odmor u zemlju koja je vec dve godine na ivici gradjanskog rata? Kakva visa sila? KKva zastita potrosaca? Koga stititi? Lude Srbe od njih samih? Boze, kakva gomila gluposti...
Podelite komentar