ŠTA URADITI: Zameniti aranžmane ili vratiti novac?

Zakon o zaštiti potrošača, kao i Zakon o obligacionim odnosima garantuju potrošačima pravo na odustanak od ugovora o organizovanju putovanja, naročito u slučaju nepredviđenih okolnosti, kao što su one u Egiptu

Komentari

  • Magda - delimicno upucena u problematiku

    10. jul 2013 | 07:40

    Administrativni troskovi su mnogo veci od 5% ako su turoperatori u fiksnom zakupu na hptelima i avio prevozu. Mislim da ovde lezi kljuc problema jer izgleda da avio prevoznici ne zele da im ovi otkazu letove. Za hotele manje vise.

  • beast from the east

    9. jul 2013 | 22:41

    U pola cene aranzmani, karta u jednom pravcu. Ko je hrabar i lud, neka ide, srecan put i srecno !

  • dragan

    9. jul 2013 | 22:36

    Kome tacno da se vraca novac i zasto? Koji ludak ide na odmor u zemlju koja je vec dve godine na ivici gradjanskog rata? Kakva visa sila? KKva zastita potrosaca? Koga stititi? Lude Srbe od njih samih? Boze, kakva gomila gluposti...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA