ŠTA URADITI: Zameniti aranžmane ili vratiti novac?
Zakon o zaštiti potrošača, kao i Zakon o obligacionim odnosima garantuju potrošačima pravo na odustanak od ugovora o organizovanju putovanja, naročito u slučaju nepredviđenih okolnosti, kao što su one u Egiptu
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Magda - delimicno upucena u problematiku
Administrativni troskovi su mnogo veci od 5% ako su turoperatori u fiksnom zakupu na hptelima i avio prevozu. Mislim da ovde lezi kljuc problema jer izgleda da avio prevoznici ne zele da im ovi otkazu letove. Za hotele manje vise.
beast from the east
U pola cene aranzmani, karta u jednom pravcu. Ko je hrabar i lud, neka ide, srecan put i srecno !
dragan
Kome tacno da se vraca novac i zasto? Koji ludak ide na odmor u zemlju koja je vec dve godine na ivici gradjanskog rata? Kakva visa sila? KKva zastita potrosaca? Koga stititi? Lude Srbe od njih samih? Boze, kakva gomila gluposti...