PRVO SLETANJE: Neiskusni pilot kriv za nesreću u San Francisku?
Južna Koreja razmišlja da pooštri regulativu izdavanja sertifikata pilotima koji žele da upravljaju novim avionima posle nesreće boinga 777 domaće aviokompanije u San Francisku, u kojoj su dve osobe poginule, a više od 180 ljudi povređeno.
Avion korejskog "Ejžiana erlajns" leteo je 25 odsto sporije od normalne brzine prilikom sletanja na aerodrom u tom gradu.
Pilot aviona Li Kang-kuk bio je obučavan za upravljanje boingom 777 i upravo je sletanje na aerodrom u San Francisku bilo njegovo prvo prizemljenje te letelice.
Njegovom supervizoru je taj let bio prvi na mestu instruktora.
- Ova nesreća nas tera da ponovo razmislimo o našoj regulativi - rekao je neimenovani predstavnik korejske vlade u izjavi Rojtersu.
- Počeli smo da ispitujemo razne mere i da prikupljamo informacije o pooštravanju pravila za izdavanje sertifikata pilotima koji žele da upravljaju novim avionima - rekao je taj zvaničnik.
On je rekao i da će se proširiti inspekcije aviona koji voze na dugim i prekomorskim linijama, kao što je bio slučaj sa avionom koji je leteo za San Francisko.
Seul je jednom već pooštrio pravila u avio-sabraćaju posle udesa aviona "Korean er" u Guamu 1997, kad je 228 ljudi poginulo.
Tada su američke vlasti odlučile da južnokorejske avio-kompanije svrstaju u nižu kategoriju 2.
Korejski avio-prevoznici su ponovo vraćeni u kategoriju 1 u decembru 2001, čime im je omogućeno da uspostave nove linije koje nisu mogli da obavljaju dok su bili u nižoj kategoriji.
(Telegraf.rs / Tanjug)
Video: Ogromne gužve na granici sa Hrvatskom: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
al
Koja si ti dijabola! Evo i ja sedim u Londonu i avioni slecu i polecu svaki minut, pa sta onda?
Podelite komentar
Nenad
Ja sam u koreji sada, tacnije u seoul i posmatram avioncice, lete na svaka 2 minuta :-)ako mi neko ne veruje neka baci pogled na moj fb profil :-)
Podelite komentar