Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
G T I
Golfova je proizvedeno 30 miliona, ne 27.5 kako ovde stoji. Pre oko mesec dana je 30-milioniti sisao sa trake!
Made In Serbia
Toyota je zaista priznata marka i kod nas, jako cenjena pre svega zbog kvaliteta koji je besprekoran. Problem je sto nasi kupci nemaju para, cak i onaj koji kupuje nov automobil nema para posle za odrzavanje, a Toyotina servisna mreza nije toliko razvijena, starih modela isto ima malo, tesko se dolazi do jeftinih rezervnih delova i to su uglavnom problemi zbog kojih se izbegava. Nije se Toyota odomacila kod nas kao sto je u Americi i Australiji recimo...
Ivana
A gde je fića?:-)))