Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boki
Nasi traktori su mogli da pojedu Fiatove za dorucak, verujem da i danas pravimo vrhunske traktore sto se pouzdanosti tice. Nazalost, IMT je tehnoloski ostao u '70-oj. Da smo pratili trendove, danas bi smo bili vodeci proizvodjaci poljoprivredne mehanizacije. Sve u svemu bilo bi dobro oziveti domacu industriju...
cobi ns
Ma nije niko uništio naše fabrike,nego mi sami,neradom,tehnologijom koja je iz srednjeg veka,i da imamo fabrike nemamo sa čime da radimo,a ni ' majstora' više nemamo- uglavnom su na pijacama....
miroslav
Unistili nase fabrike da bi drugi radio umesto nasih radnika ma dinkic je legenda , jos malo pa ce i pekare da zatvaraju a onda italiani docice da na mese hleb.