Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
ducker
Ma dajte,ljudi. Coveku se kenj.... :-)
Bole
mislim da bi "novinari" koji su ovo napisali ili prepisali trebali prvo da se upoznaju sa materijom. Kapetan je verovatno izasao iz pilotske kabine, i nije u nju mogao da se vrati, zbog kvara na vratima iste, a ne na vratima toaleta. Kroz prozor se moze uci samo u pilotsku kabinu kroz prozor kopilota, a ne u toalet, koji nema prozor. Inace, procedura je, da ukoliko pilot ili kopilot napuste pilotsku kabinu, stjuardeasa ulazi u istu iz bezbednosnih razloga.
Nikola
Šta je stjuardesa radila u pilotskoj kabini i kako je moguće da se bilo šta u avionu nehotice isključi?? Mislim da pilot tada nije spavao :)