Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
N. Todorovic
Ovako nesto nesme da se dozvoli. Odma je JAT trebo da suspenduje bahate pilote!
znalac
Do pre deceniju... Ako se ne varam kada sam leteo sa jatom... 2004 mozda onda je bila "pusacka zona" u avionu... I to zadnja dva reda sedista... Da dobro sam napisao :) kao tu su sedeli pusaci sedeo sam i ja :) e sad kako je bilo ostalima u avionu ne znam al nije bilo nikakve pregrade izmedju ta dva zadnja reda pa sami zakljucite :) najgore je bilo zato sto su svi pusaci dolazili nazad da zapale ... Tako da posle sat ipo leta ( let traje 2:40 stockholm - beograd ) vise nije ni bilo potrebno da se pali cigara.. Jer dima je bilo u izobilju :))
G
Ko je u avio industriji, zna o cemu se radi... Ostali mogu samo da lupetaju kako je ok pusiti u avionima.. Pametujte o stvarima o kojima imate neko znanje.