Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Burduš
Filozofi...
Made In Serbia
Ali to ce biti dobro za nas Fiat. Italijanske fabrike ce onda biti ravnoravne sa nasom, tako da ce Fiat biti podjednako italijanski, srpski i poljski, a najvise americki. Medjutim, americko trziste je rezervisano za Chrysler, a mi mozemo postati glavni proizvodjaci za potrebe evropskog trzista. Mi na to ne treba da gledamo emotivno i da zalimo sto Fiat nece biti italijanski vise, treba da iskoristimo sansu.
Лане
Нажалост тако је. У преводу, Европа је у глобалним размерама постала смехотека. Лепи градови, добра инфраструктура и туристичка понуда. То је све. А паре су на другим местима. Што је за фекални капитализам једино релевантно.