Samo neka smanje cene i bice posla kolko hoce kao u Novom Sadu i drugim gradovima gde je Taxi mnogo pristupacniji. Beogradski taxisti bi da odrade dve voznje dnevno i da zive u Belvilu.
Evoooo resenja,drzava nam skine jednu od cetiri akcize na litar goriva i cena odmah dole za 30%,pomahnitale tzv.gazde asocijacija rigorozno inspekcija da prekontrolise jer se bahato ponasaju sa mesecnim clanarinama koje iznose preko 100000€ a porez prijavljuju pola na foru a ostalo na sportske aktivnosti gde ne podlezu porezu ejjj bre koje mahinacije!!!!
p.s mene kao taxistu 15god.niko nije pitao da li sam za povecanje cene ili bilo koje odluke!
Pa smanjite cene pa ce biti posla, vrlo jednostavna filozofija, ako imate previse nekog proizvoda u ponudi(u ovom slucaju taxi), ako i dalje zelite da prodajete proizvod morate mu smanjiti cenu, sve dok se ponuda i potraznja ne vrate u normalu, a to je bolje i za same taksiste bolje da spuste cene pa imaju nesto posla i neko placa nego da imaju visoke cene i nista ne zaradjuju... Takodje moram primetiti da je ovde i taxi usluga jako losa u velikom br svetskih i evropskih prestonica imate mogucnost da taxi platite karticom...
U većini gradova start košta između 20 i 100 dinara, a kilometar vožnje košta između 30 i 50 dinara. Ponegde je jeftinije koristiti taksi nego gradski prevoz. U Beogradu samo za start treba izdvojiti 170 dinara, dok kilometar vožnje u prvoj tarifi košta 65, a u drugoj 85 dinara.
Ja sam prvi prestao da koristim taksi zato sto su bezobrazni za cenama.
Okej, poveájte broj stajalista, ali smanjite start i cenu kilometra.
veljko
Samo neka smanje cene i bice posla kolko hoce kao u Novom Sadu i drugim gradovima gde je Taxi mnogo pristupacniji. Beogradski taxisti bi da odrade dve voznje dnevno i da zive u Belvilu.
Podelite komentar
Taxidriver
Evoooo resenja,drzava nam skine jednu od cetiri akcize na litar goriva i cena odmah dole za 30%,pomahnitale tzv.gazde asocijacija rigorozno inspekcija da prekontrolise jer se bahato ponasaju sa mesecnim clanarinama koje iznose preko 100000€ a porez prijavljuju pola na foru a ostalo na sportske aktivnosti gde ne podlezu porezu ejjj bre koje mahinacije!!!! p.s mene kao taxistu 15god.niko nije pitao da li sam za povecanje cene ili bilo koje odluke!
Podelite komentar
BOSS
Pa smanjite cene pa ce biti posla, vrlo jednostavna filozofija, ako imate previse nekog proizvoda u ponudi(u ovom slucaju taxi), ako i dalje zelite da prodajete proizvod morate mu smanjiti cenu, sve dok se ponuda i potraznja ne vrate u normalu, a to je bolje i za same taksiste bolje da spuste cene pa imaju nesto posla i neko placa nego da imaju visoke cene i nista ne zaradjuju... Takodje moram primetiti da je ovde i taxi usluga jako losa u velikom br svetskih i evropskih prestonica imate mogucnost da taxi platite karticom...
Podelite komentar
Vlajko
U većini gradova start košta između 20 i 100 dinara, a kilometar vožnje košta između 30 i 50 dinara. Ponegde je jeftinije koristiti taksi nego gradski prevoz. U Beogradu samo za start treba izdvojiti 170 dinara, dok kilometar vožnje u prvoj tarifi košta 65, a u drugoj 85 dinara. Ja sam prvi prestao da koristim taksi zato sto su bezobrazni za cenama. Okej, poveájte broj stajalista, ali smanjite start i cenu kilometra.
Podelite komentar
popaj
pa pola njih diluje koku i voze azilante
Podelite komentar
Bracala
To znaci da ih je previse.
Podelite komentar