Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
BalkanEkspes
Sasvim uobicajna pojava prevoza radnika u prikolici. Nista ne bi bilo strasno kada bi za upravljacem bili savesni vozaci, traktor se sporo krece i tako da ne postoji velika opasnost bez obzira sto gotovo nikad se to ne radi po propisima. Medjutim, danas svako seda na traktor, cesto deca i ljudi bez vozacke dozvole i pod dejstvom alkohola, koji nazalost prevoze i ljude i ucestviju u saobracaju. U takvim okolnostima rizik je veliki jer je neophodna dodatna oprznost i vozacko iskustvo. Iako se nekome cini da traktor moze svako da vozi, traktor je masina, nije vozilo, i trazi odredjeno pozavanje njegovih specificnih karakteristika na putu i van puta.