Tržište internet oglašavanja svake godine se udvostruči!
Tržište internet oglašavanja u Srbiji svake godine raste 100 odsto, ali je i dalje iza zemalja poput Češke, čije je tržište deset puta veće od našeg, ocenio je predavač na IT akademiji Dragan Varagić na konfereniji "E-trgovina 2013" .
- U poslednje dve godine sve veći broj firmi ''dolazi'' na internet, a internet oglašavanje postaje jako važan faktor u pogledu dolaska do korisnika - izjavio je Varagić.
Vremenom, kako je rekao, internet oglašavanje i prisustvo na internetu poslovnih ljudi i kompanija postaje "sve važnije i važnije".
Varagić ocenjuje da položaj Srbije u internet oglašavanju zavisi od toga s kim se merimo. Tako se Srbija, prema njegovim rečima, nalazi ispred Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Albanije, ali Češka ima deset puta veće tržište internet oglašavanja, odnosno ljudi plaćaju deset puta više za oglašavanje na internetu nego što je to u Srbiji.
Prednost internet oglašavanja u odnosu na druge vidove marketinga, smatra on, predstavlja merljivost, odnosno mogućnost da se precizno izračunaju efekti na osnovu prodaje.
Osvrćući se na važnost osvežavanja sajtova i održavanja "koraka s vremenom" u njihovom vizuelnom identitetu i utisku, Varagić napominje da internet prezentacije preduzeća treba da budu ažurne i da se vodi računa o dopunjavanju sadržaja novim informacijama.
- U praksi se pokazalo da čim firma ima koristi od interneta, ođednom sve to postaje vrlo ažurno, lepo, javljaju se nove verzije sajtova, novi sadržaji. Kad imate firmu koja hoće da zarađuje pare, pošto, nažalost, u Srbiji postoje firme koje neće da zarađuju pare zato što ne rade kako treba, kada vide da dobijaju sredstva od nečeg, oni se odmah trude - kaže Varagić.
Internet oglašavanje je bila jedna od tema na upravo završenoj ovogodišnjoj konferenciji "E-trgovina 2013" na Paliću.
(Telegraf.rs / Tanjug)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.