DANI KOMUNIKACIJA: Centralno mesto okupljanja marketinških profesionalaca iz Hrvatske i regije
Dani komunikacija jedini su strukovni festival u Hrvatskoj koji promoviše najbolje marketinške projekte u prethodnom razdoblju i kroz niz predavanja i radionica nudi odgovore na pitanja u vezi s ulogom oglašavanja u pružanju poslovnih rešenja za kompanije i preduzetnike.
Dani komunikacija - nacionalni festival marketinških komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. maja 2013 - objedinjuju dosadašnje manifestacije IdejaX i Effie u jedno događanje na kome se promovišu najbolji marketinški projekti u proteklom razdoblju i razmenjuju iskustva o ulozi klasičnog i digitalnog oglašavanja u kreiranju poslovnih rešenja za razvoj biznisa.
Dane komunikacija organizuju Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska ispostava Evropskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB).
Dani komunikacija u svom trodnevnom festivalskom programu nude brojna predavanja vrhunskih domaćih i stranih stručnjaka iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja. Jedan od predavača je i Randall Rothenberg, predsednik i izvršni direktor IAB-a (Interactive Advertising Bureau), profesionalnog udruženja za interaktivni marketing u SAD.
IAB je udruženje koje okuplja preko 500 vodećih interaktivnih kompanija kao što su Google, Yahoo, Microsoft, AOL, The New York Times, koje su zaslužne za prodaju preko 86% onlajn oglasa u SAD. Rothenberg je vrhunski strateg i konsultant koji poseduje veliko iskustvo i znanje o tehnologijama, medijima i marketingu. Šest godina je bio urednik za tehnologije i urednik politike nedeljnog izdanja u listu New York Times, a kao novinar i kolumnista pisao je o medijima i marketingu i oglašavanju. Deset je godina bio kolumnista u časopisu Advertising Age, i to na temu medija i marketinga, o čemu je pisao i u blogu na stranici www.randallrothenberg.com. Autor je knjige Where the Suckers Moon: An Advertising Story, koja na zanimljiv način govori o rođenju, evoluciji i smrti jedne oglašivačke kampanje.
Na Dane komunikacija takođe dolazi i Faris Yakob, nagrađivani strateg i kreativni direktor, koga je Clios proglasio jednim od 50 najboljih kreativaca na svetu, a Fast Company jednim od 10 savremenih Mad Mena, kao i Ann Handley, koja važi za jednog od vodećih svetskih stručnjaka za content marketing. Proglašena je najuticajnijom ženom Social Media od strane Forbes-a, a ForbesWomen ju je uvrstio među 20 najuspješnijih blogerki na svetu.
Ostali predavači su:
João Wengorovius, Klaus Hahn, Branislav Perić, Danny Searle, Judd Labarthe, Richard Bonner-Davies i Monty Metzger.
Osim predavanja, dnevni program će uključivati radionice i diskusije na teme relevantne za struku, ali i društvo u celini. Na kraju svakog festivalskog dana organizovane su večernje dodele prestižnih nagrada: Effie za najbolje marketinške kampanje, X za najkreativnije radove realizovane u svim vrstama medija, MIXX za najkreativnije i najbolje radove u onlajn oglašavanju, te studentske nagrade IdejaXica.
Cena kotizacija za članove HURA, IAB-a, HUOJ-a (Hrvatsko udruženje za odnose s javnošću) i za klijente agencija HURA s popustom iznosi 1.499 kuna. Cene kotizacija bez popusta su uvećane za 20 posto. Studentska kotizacija iznosi 199 kuna za vreme celog prijavnog roka. Kao partner projekta Maistra je u svojim hotelima u Rovinju osigurala smeštaj za sudije po popularnim cenama.
Sve informacije o takmičarskom delu programa, cenama kotizacija i prijavama učesnika mogu se pronaći na veb-stranici festivala: www.danikomunikacija.com.
(telegraf.rs)
Video: Ogromne gužve na granici sa Hrvatskom: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.