"Komtrejd" dobitnik nagrade "Superbrands"!
- Priznanje koje je večeras dodeljeno "Komtrejdu" predstavlja izuzetno priznanje za nas. U jakoj konkurenciji smo izabrani kao najbolji, i to nam predstavlja izuzetan podstrek za naš dalji rad - rekao je Srećko Miodragović, savetnik predsednika ove međunarodne kompanije
Kompanija "Komtrejd" dobila je prestižnu nagradu "Superbrends" u kategoriji informacione i komunikacione tehnologije na svečanosti koja je održana u hotelu "Metropol" u Beogradu! Nagradu je u ime kompanije "Komtrejd" primio Srećko Miodragović, savetnik predsednika ove međunarodne kompanije.
- Priznanje koje je večeras dodeljeno "Komtrejdu" predstavlja izuzetno priznanje za nas. U jakoj konkurenciji smo izabrani kao najbolji u našoj delatnosti, i to nam predstavlja izuzetan podstrek za naš dalji rad. Ovo je druga nagrada koju smo mi osvojili, a prva nam je dodeljena 2007. godine. Trudićemo se da i u narednom periodu nastavimo praksu osvajanja izuzetnih priznanja - rekao je Miodragović.
Inače, na ovoj svečanosti dodeljene su nagrade i ostalim najpoznatijim robnim markama iz Srbije. Tako je nagradu za najbolji domaći superbrend osvojila kompanija "Bambi", dok je "Fiat" osvojio priznanje za najbolju internacionalni superbrend u našoj zemlji. Firma koja je proglašena za najinovatniji superbrend je "Strawberry Energy". Specijalnu nagradu za desetegodišnje uspešno poslovanja dobila je firma "Filip Moris".
Na svečanosti u hotelu "Metropol Palas" brojnim zvanicama obratio se predstavnik "Superbrendsa" iz Velike Britanije Stiven Smit, predsednik organizacionog komiteta Simeon Comokos, kao i predsednik Stručnog saveta korportativnog Superbrenda Srbije Toplica Spasojević, koji je predstavio i ostale članove Saveta i objasnio proces izbora Korporejt Superbrands Serbia 2012-2013.
"Superbrands" je osnovan 1994. godine u Ujedinjenom Kraljevstvu Velike Britanije i Severne Irske i vodeća je svetska platforma za promociju brendova, koja unapređuje informisanost o brendiranju i promoviše tu oblast kroz prepoznavanje i utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih je danas više od 80 širom sveta.
Status "Superbrend" omogućava privrednim društvima da budu predstavljena u luksuznom ilustrovanom izdanju koje se distribuira širom sveta − "Superbrands Bible" − zatim da im se oda počast na svečanoj dodeli priznanja, manifestaciji "Tribute Event", predviđenoj za 2013.
"Superbrands" je prvi put u Srbiji pokrenuo TGI Group International d.o.o. 2007, kao način da se oda priznanje najjačim brendovima u zemlji.
(Telegraf.rs)
Video: Dr Dragana Košević sa Instituta "Dedinje" o kardiovaskularnim bolestima i transplantaciji srca
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.