Prva fotografija velikog "fijata 500 XL"!

Produžena verzija "fijata 500 L" moći će da preveze sedam putnika, ulazi u serijsku proizvodnju u maju ove godine takođe u Kragujevcu, a njegova cena još nije saopštena

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Vojvoda
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Sandzo

    25. april 2013 | 17:34

    Kad te ubedjuju u nesto da je dobro kad znas da nije. Kad je Fiat bio automobil!!!

  • Vojvoda

    25. april 2013 | 15:11

    Ruzan je.

  • Мирослав М. Копривица

    25. april 2013 | 14:42

    Да ми је да видим оног Биџу из Свилајнца, који лупи и оста жив, каже, ТО ЈЕ ДОШЛА НЕКА ИТАЛИЈАНСКА МАФИЈА, па и Зоран Михајловић, председник Синдиката се није прославио, каже, не верујем ја у то... свака част... Не треба заборавити заслужне, Тадић, Динкић и Верко... ове сада на власти није паметно помињати шта су говорили, углавном свашта. Добар је то ауто, има будућност а ми прилику да схватимо како ради Европа, радно и дисциплиновано, са минимумом радника.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA