Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Milan Pavlovic
Sve je to u redu, ali ovi novi plastični Pežoi nisu ni blizu kvaliteta starog 404.
baki
Ja sam bio vozac pezo 607ce imao sam ga 5 godina i za to vreme sam prosao snjim oko150 000km verovali ili ne samo sam mu obican servis radio i zupcasti ( jednom kocnice i gume zamenio) to je sve sto sam ulozio u njemu. Prodao sam ga jer sam hteo besto mladje i uzeo e klassu mercedesa211 i vec sam morao da zamenim diferenzial na svu srecu bio je pod garanciju inace odose 4000 € iz dzepa....
draza
Ma nije cica glup, ovo radi da bi bio malo u centru paznje pa ce posle da dobije novi pezo iz firme za ovaj stari. Cica nije dete