Nema besplatne vecere,..pa tako malo po malo saznajemo zasto su oni jeftini,..sve sto je jeftino ne moze da bude i kvalitetno a sve sto je skupo moze da bude i ne kvalitetno i kvalitetno,..zakljucite sami,.putujem samo sa ozbiljnim kompanijama,kao sto je JAT,..
Mislim da su informacije netačne. Prvo, pilotima je zabranjeno da lete ispod minimalne količine goriva za odredjenu rutu, a koja podrazumeva gorivo po sledećoj kalkulaciji:
Koliçina goriva za voženje po zemlji (taxi fuel)+gorivo do destinacije (prema aktuelnoj ili kalkulativnoj težini
Aviona bez goriva...) + rutna rezerva koja je 5% od rutnog goriva + gorivo za alternaciju + gorivo za čekanje kod alternativnog aerodroma 30 minuta koja se naziva'Final planned reserve fuel'
Dakle, piloti su u obavezi da kontroli najave minimalno gorivo prema: Amendment 4 to ICAO PANS ATM (Doc 4444)..4.3.7.2.2 .
Svako gorivo koje je manje od alternativnog giriva mora da se objavi i proglasi situacija NUŽDE.
Ukoliko se utvrdi da piloti lete ispod tih količina goriva slede im velike kazne. Prosto ne verujem da sebe dovode u situacije da PLANSKI lete sa količinama ispod dozvoljenih. Jedino je moguće da se usled neostvarenih planiranih uslova leta potroši veća količina od planirane količine, a tada se primenjuje postupak prijavljivanja kontroli leta radi dobijanja prioriteta za sletanje.
T
Beograd uopšte nema liniju ka Madridu, a ka Amsterdamu leti samo JAT, koji nije lou kost. Kad već izmišljaju da nešto rade, ovi iz Direktorata bi trebalo bar da se informišu o destinacijama.
Django
Nema besplatne vecere,..pa tako malo po malo saznajemo zasto su oni jeftini,..sve sto je jeftino ne moze da bude i kvalitetno a sve sto je skupo moze da bude i ne kvalitetno i kvalitetno,..zakljucite sami,.putujem samo sa ozbiljnim kompanijama,kao sto je JAT,..
Podelite komentar
gde zivimo
Mislim da su informacije netačne. Prvo, pilotima je zabranjeno da lete ispod minimalne količine goriva za odredjenu rutu, a koja podrazumeva gorivo po sledećoj kalkulaciji: Koliçina goriva za voženje po zemlji (taxi fuel)+gorivo do destinacije (prema aktuelnoj ili kalkulativnoj težini Aviona bez goriva...) + rutna rezerva koja je 5% od rutnog goriva + gorivo za alternaciju + gorivo za čekanje kod alternativnog aerodroma 30 minuta koja se naziva'Final planned reserve fuel' Dakle, piloti su u obavezi da kontroli najave minimalno gorivo prema: Amendment 4 to ICAO PANS ATM (Doc 4444)..4.3.7.2.2 . Svako gorivo koje je manje od alternativnog giriva mora da se objavi i proglasi situacija NUŽDE. Ukoliko se utvrdi da piloti lete ispod tih količina goriva slede im velike kazne. Prosto ne verujem da sebe dovode u situacije da PLANSKI lete sa količinama ispod dozvoljenih. Jedino je moguće da se usled neostvarenih planiranih uslova leta potroši veća količina od planirane količine, a tada se primenjuje postupak prijavljivanja kontroli leta radi dobijanja prioriteta za sletanje. T
Podelite komentar
Pera Lozac
@Jovana. Ryanair NEMA ni jednu destinaciju iz Srbije.
Podelite komentar
Vladimir
@Pera Lozac
Low cost kod nas ima Wizz air-Madjarska..to su oni ruzicasti avioni!
Podelite komentar
zile
Meni ovo lici vise na napad konkurencije koje omogucavaju letenje u pojedine zemlje po nizim cenama.
Podelite komentar
Jovana
Reci cu vam ja.. Ryanair. Zivim u holandiji ovde je bila bas frka..
Podelite komentar
Bole
Beograd uopšte nema liniju ka Madridu, a ka Amsterdamu leti samo JAT, koji nije lou kost. Kad već izmišljaju da nešto rade, ovi iz Direktorata bi trebalo bar da se informišu o destinacijama.
Podelite komentar
ДАШОНИ
НЕКА СЕ САЗНАЈУ И ИМЕНА ТИХ КОМПАНИЈА
Podelite komentar
Vlada
Iskreno ne verujem da je to tako kao sto pisete. Pa nisu ludi i ti piloti da rizikuju i svoje zivote
Podelite komentar
zeka
kada vec otvarate Pandorinu kutiju, idite do kraja. Napisite zvanicno ko su te kompanije.
Podelite komentar