Lou kost kompanije letele iz Beograda sa manje goriva od dozvoljenog minimuma!

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Django

    14. april 2013 | 16:02

    Nema besplatne vecere,..pa tako malo po malo saznajemo zasto su oni jeftini,..sve sto je jeftino ne moze da bude i kvalitetno a sve sto je skupo moze da bude i ne kvalitetno i kvalitetno,..zakljucite sami,.putujem samo sa ozbiljnim kompanijama,kao sto je JAT,..

  • gde zivimo

    14. april 2013 | 13:03

    Mislim da su informacije netačne. Prvo, pilotima je zabranjeno da lete ispod minimalne količine goriva za odredjenu rutu, a koja podrazumeva gorivo po sledećoj kalkulaciji: Koliçina goriva za voženje po zemlji (taxi fuel)+gorivo do destinacije (prema aktuelnoj ili kalkulativnoj težini Aviona bez goriva...) + rutna rezerva koja je 5% od rutnog goriva + gorivo za alternaciju + gorivo za čekanje kod alternativnog aerodroma 30 minuta koja se naziva'Final planned reserve fuel' Dakle, piloti su u obavezi da kontroli najave minimalno gorivo prema: Amendment 4 to ICAO PANS ATM (Doc 4444)..4.3.7.2.2 . Svako gorivo koje je manje od alternativnog giriva mora da se objavi i proglasi situacija NUŽDE. Ukoliko se utvrdi da piloti lete ispod tih količina goriva slede im velike kazne. Prosto ne verujem da sebe dovode u situacije da PLANSKI lete sa količinama ispod dozvoljenih. Jedino je moguće da se usled neostvarenih planiranih uslova leta potroši veća količina od planirane količine, a tada se primenjuje postupak prijavljivanja kontroli leta radi dobijanja prioriteta za sletanje. T

  • Pera Lozac

    14. april 2013 | 12:38

    @Jovana. Ryanair NEMA ni jednu destinaciju iz Srbije.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA