Lou kost kompanije letele iz Beograda sa manje goriva od dozvoljenog minimuma!

Nakon što je Direktorat za civilno vazduhoplovstvo Srbije naredio vanrednu proveru količine goriva, utvrđeno je da su pojedine kompanije letele sa rezervoarom na rezervi

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Django

    14. april 2013 | 16:02

    Nema besplatne vecere,..pa tako malo po malo saznajemo zasto su oni jeftini,..sve sto je jeftino ne moze da bude i kvalitetno a sve sto je skupo moze da bude i ne kvalitetno i kvalitetno,..zakljucite sami,.putujem samo sa ozbiljnim kompanijama,kao sto je JAT,..

  • gde zivimo

    14. april 2013 | 13:03

    Mislim da su informacije netačne. Prvo, pilotima je zabranjeno da lete ispod minimalne količine goriva za odredjenu rutu, a koja podrazumeva gorivo po sledećoj kalkulaciji: Koliçina goriva za voženje po zemlji (taxi fuel)+gorivo do destinacije (prema aktuelnoj ili kalkulativnoj težini Aviona bez goriva...) + rutna rezerva koja je 5% od rutnog goriva + gorivo za alternaciju + gorivo za čekanje kod alternativnog aerodroma 30 minuta koja se naziva'Final planned reserve fuel' Dakle, piloti su u obavezi da kontroli najave minimalno gorivo prema: Amendment 4 to ICAO PANS ATM (Doc 4444)..4.3.7.2.2 . Svako gorivo koje je manje od alternativnog giriva mora da se objavi i proglasi situacija NUŽDE. Ukoliko se utvrdi da piloti lete ispod tih količina goriva slede im velike kazne. Prosto ne verujem da sebe dovode u situacije da PLANSKI lete sa količinama ispod dozvoljenih. Jedino je moguće da se usled neostvarenih planiranih uslova leta potroši veća količina od planirane količine, a tada se primenjuje postupak prijavljivanja kontroli leta radi dobijanja prioriteta za sletanje. T

  • Pera Lozac

    14. april 2013 | 12:38

    @Jovana. Ryanair NEMA ni jednu destinaciju iz Srbije.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA