Lou kost kompanije letele iz Beograda sa manje goriva od dozvoljenog minimuma!
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Django
Nema besplatne vecere,..pa tako malo po malo saznajemo zasto su oni jeftini,..sve sto je jeftino ne moze da bude i kvalitetno a sve sto je skupo moze da bude i ne kvalitetno i kvalitetno,..zakljucite sami,.putujem samo sa ozbiljnim kompanijama,kao sto je JAT,..
gde zivimo
Mislim da su informacije netačne. Prvo, pilotima je zabranjeno da lete ispod minimalne količine goriva za odredjenu rutu, a koja podrazumeva gorivo po sledećoj kalkulaciji: Koliçina goriva za voženje po zemlji (taxi fuel)+gorivo do destinacije (prema aktuelnoj ili kalkulativnoj težini Aviona bez goriva...) + rutna rezerva koja je 5% od rutnog goriva + gorivo za alternaciju + gorivo za čekanje kod alternativnog aerodroma 30 minuta koja se naziva'Final planned reserve fuel' Dakle, piloti su u obavezi da kontroli najave minimalno gorivo prema: Amendment 4 to ICAO PANS ATM (Doc 4444)..4.3.7.2.2 . Svako gorivo koje je manje od alternativnog giriva mora da se objavi i proglasi situacija NUŽDE. Ukoliko se utvrdi da piloti lete ispod tih količina goriva slede im velike kazne. Prosto ne verujem da sebe dovode u situacije da PLANSKI lete sa količinama ispod dozvoljenih. Jedino je moguće da se usled neostvarenih planiranih uslova leta potroši veća količina od planirane količine, a tada se primenjuje postupak prijavljivanja kontroli leta radi dobijanja prioriteta za sletanje. T
Pera Lozac
@Jovana. Ryanair NEMA ni jednu destinaciju iz Srbije.