ARGETA O "LAŽNIM MAMAMA": Izvinjavamo se svima zbog našeg propusta!

  • 3

Kompanija "Argeta" raspisala je konkurs "Odobrile mame", a trebalo je da "prave" mame posete fabriku u kojoj se prave paštete, upoznaju se sa njihovim sastavom i tehnologijom, i kasnije daju svoj sud o tome. Međutim, odlučeno je da se pre kraja konkursa umesto "pravih" mama pojave "lažne", tačnije fotografije modela sa tzv. stok-sajtova.

Kako zastupamo pravilo da sve ima (minimum) dve strane, kontaktirali smo nadležne u ovoj kompaniji za komentar šta se zaista desilo. Sagovornica nam je bila Gabrijela Kasapović, direktorka korporativih komunikacija "Atlantik grupe", čiji je deo "Argeta".

- Pozvane su sve mame, odazvalo ih se više od 1.000, a neke od njih biće selektovane za nagradu. Naprosto, nismo hteli diskriminaciju među kandidatkinjama, a stvarni testimoniali iz ankete pripadaju stvarnim ženama, čije podatke i fotografije nemamo. To sve ne opravdava tranzicijsko rešenje, koje je sigurno trebalo biti bolje promišljeno i cela kampanja, koja je zaista iskrena, bez navodnika, kao što su zaista prave i mame koje učestvuju, ne bi bila dovedena u pitanje - rekla je ona.

Kasapovićeva tvrdi da je poenta cele kampanje da se otvore vrata fabrike i da se pokaže ljudima ono što oni već znaju, a to je da u "argeti" nema otpadaka, kostiju, kože i hrskavica, ostataka od ručkova i svega što ljudi misle da čini paštetu i zbog čega je izbegavaju ili jedu kao "guilty pleasure".

- Sa "argetom" nema guiltyja. Moj prvi utisak kad sam pre nekoliko godina ušla u fabriku bio je: "Ovo miriše na supu!" Kuva se čisto meso, melje, začini i ide u paštetu. Zbog toga mi je jako žao što je zbog nesmotrenosti pala mrlja na zapravo jako dobar koncept, koji su baš mame super primile, odaziv je sjajan. Volela bih da se zbog ovoga ne pokolebaju i da istraju s nama u kampanji. Stvarno se isplati to videti - kaže ona.

Postavili smo još i pitanje na koji način će se izviniti mamama koje su se prijavile na konkurs? Takođe, da li će planirani događaj biti uopšte održan ili se razmišlja o promeni kampanje nakon svega?

- Kampanja se nastavlja. Tek da naprasno zaustavimo proces u kojem već učestvuje veliki broj mama koje očekuju ono za što su se prijavile, onda bi se osećale prevarenima. Pisali smo svakoj od njih direktno i objasnili im o čemu je reč. Još jednom se njima i svima koji su se osetili prevareno, povređeno ili razočarano iskreno izvinjavamo. Nikada nam nije bila namera da to učinimo ili ostavimo takav utisak. Međutim, ipak nam je nehotice to pošlo za rukom - rekla je ona, i dodala:

- Svi bismo voleli kad pogrešimo da možemo vratiti sat unazad, ali možemo žaliti ili probati da ispravimo grešku. Mi se trudimo da je ispravimo, a sigurno ćemo iz ovoga naučiti da budemo pažljiviji i pametniji.

- Još jednom izvinjenje svima koji su se osetili pogođenima našim propustom. Potrudićemo se maksimalno da opravdamo poverenje koje nam ljudi daju. Možda smo u kampanji postupili nespretno, ali je "argeta" i dalje najbolja pašteta koju možete naći. "No guilt, all pleasure". Naša vrata ostaju otvorena svima onima koji žele sami da se uvere u to - poručila je ona.

(Telegraf.rs / Izvor: marketingitd.com)

Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Dzon

    30. mart 2013 | 16:07

    Dzabe vam sad. Ako lazete u reklami, ko zna sta meljete u tu pastetu.Zbogom Argeta...

  • Patriota

    30. mart 2013 | 15:48

    Ma ajde jedna ta vas 110 dinara, a sigurno da vam poverujemo u kvalitet pogotovo posle ovih lazi!!!!!!!

  • Strahinja

    30. mart 2013 | 18:53

    Samo ona od tune je dobra, al sad necu ni nju.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA