Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
еколог
Због несагледивих негативних последица једног оваквог пројекта по животну средину и биодиверзитет приобаља река В.и Ј. Мораве, ја се искрено надам да се ово неће остварити и да ће само остати у домену 100 годишње идеје. Уосталом, чему брига? Ми ни коридор 10 нећемо брзо да завршимо а храм Св.Саве правимо више од 100 година.
Glavas
Nemojmo zaboraviti da je Solun u ne tako davnoj prošlosti bio srpska luka i izlaz na more. Ovim bi se praktično to i vratilo i ne bi postojala pretjerana potreba za lukom Bar. Srbija po ovom pitanju se ne bi više morala oslanjati na CG a i mogući gubitak luke Bar u korist Albanije ne bi uticao na nju.
ssasa
Pa mi nemožemo auto put da završimo,a kamo li kanal