HALO PREVARA: Čuvajte se lažnih telefonskih poziva! Srpski operateri nemoćni!

Najviše prevarantskih poziva dolazi s pozivnog broja za Bangladeš +88! Jedan poziv može vas koštati i 600 dinara! Sistem podešen tako da se veza ne prekida dok se ne potroši određena suma novca! Najbolji "lek" - izvaditi bateriju

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Bender
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • dada

    12. septembar 2013 | 18:33

    Danas sam imala 5 poziva sa broja +09079999999. Vidim da je Turska. Izvadila sam bateriju, resetovala telefon izbrisala broj i ukljucila Advanced Mobile Care. posto sam na postpaidu isprepadala sam se.

  • xx

    18. januar 2013 | 14:30

    Neviđen bezobrazluk od strane svih operatera !!! Ovo je nemoguće koliko nas lažu. Pazi ovo: "sistem podešen tako da se veza ne prekida dok se ne potroši određena suma novca koja se, potom, kompleksnim sistemom naplate prebacuje na račun osobe koja vrši prevaru." Ja dobijem račun veći 5000 dinara zbog "nepažnje" odem u recimo VIP ili TELENOR i oni meni kažu: niste pazili, platite. KOME JA PLAĆAM? VIPU ILI TELENORU. KO JE ONDA PREVARANT I GDE JE TU KOMPLEKSNI SISTEM NAPLATE???????????????

  • Dragana

    11. januar 2013 | 20:42

    Pa ja sam mom operateru poslala jos 04/12/2012 mail sa molbom da proveri ovu situaciju, odgovorili su da ako je uznemiravanje.... napisem blablabla....kad prijavljujete takve strvari, vi treba da se pravdate.... e to je strasno, nije ni cudo sto niko ne prijavljuje teze stvari, kad nas ne shvataju ozbiljno...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA