Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Eldorado
Automobil koji je star pet godina nije krntija. I u EU voze se starija vozila. Jos nelogicnije zvuci cinjenica da auto kuce prilikom otkupa polovnog vozila cija je procenjena vrednost kao krntije 4.000 eura imaju obavezu da uloze 10% i tek onda mogu da ga prodaju. Vozilo sa ulozenih 400 eura postaje sigurno i bezbedno vozilo za upotrebu. Pa dajte molim vas... Samo gume kostaju toliko. Gde su ostali servisi koji treba da se urade da bi to vozilo stvarno postalo bezbedno. Sve je ovo jos jedan u nizu pokusaja pod parolom "bezbednost saobracaja" a zapravo cilj je samo profit auto kuce i dilerske mreze.
bojan
Besmislica ! Na ovaj nacin ispumpavamo devize iz Srbije osim ako svi ne budu kupovali novog Ficu !