Najveći uzrok saobraćajnim nesrećama su PREBRZA vožnja i NEADEKVATNE gume za zimsku ili letnju klizavicu. Naime, nemoguće je voziti bezbedno sa letnjim gumama, kada sneg padne PRE 1.novembra ili POSLE 1.aprila, ili kada leti počne da pada kiša a na kolovozu ima prašine, blata, rizla,... Zbog naše klime i prljavih kolovaza i leti i zimi, najbezbednije i najekonomičnije rešenje su: 4 CELOGODIŠNJE gume sa pahuljom*. Evo malo ekonomične matematike. Kao prvo VEK TRAJANJA gume za bezbedno korišćenje je 6 godina ili 60.000.km.. Ako voziš 10.000.km godišnje, sa DVA seta (po četiri gume, zimske i letnje), nakon 6 godina si sa svakim setom si prešao po 30.000 i moraš SVE da ih menjaš zbog godišta.. Da si imao CELOGODIŠNJE gume, sa njima bi za 6 godina menjao samo JEDAN set guma (ja na svakih 3 godine kupujem DVE nove za prednju vuču). Znači DUPLO MANJE para za gume, ako koristiš CELOGODIŠNJE. Istine radi, ova matematika ne važi za one koji prelaze više od 20.000 km godišnje.
NIJE ISTINA da je VEK TRAJNJA guma 60.000 km ili 6 godina. Mišelin i Goodyear preporučuju menjenje guma tek posle 10 godina, pod uslovom da dubina šare nije manja od zakonski propisana dubine od 1.6 mm za letnje i 4 mm za zimske ili da gume nije oštećena tokom upotrebe!!!
@Bezbedno i ekonomično
NIJE ISTINA da je VEK TRAJNJA guma 60.000 km ili 6 godina. Mišelin i Goodyear preporučuju menjenje guma tek posle 10 godina, pod uslovom da dubina šare nije manja od zakonski propisana dubine od 1.6 mm za letnje i 4 mm za zimske ili da gume nije oštećena tokom upotrebe!!!
@ Bezbedno i ekonomično
NIJE ISTINA da je VEK TRAJNJA guma 60.000 km ili 6 godina. Mišelin i Goodyear preporučuju menjenje guma tek posle 10 godina, pod uslovom da dubina šare nije manja od zakonski propisana dubine od 1.6 mm za letnje i 4 mm za zimske ili da gume nije oštećena tokom upotrebe!!!
Evo šta kaže stručna literatura : "Celogodišnje" gume sa snežnim znakom (planina ili pahulja) se takođe zovu "all season" ili "univerzalne".. Snežni znak (planina ili pahulja) znači da te "celogodišnje " gume ispunjavaju sve uslova da se koriste kao klasične "zimske"..
Najbolja "celogodišnja" je GoodYaer-Vektor 4 sezone, koji je odličan u svim uslovima, ali mu je mana što je skuplj od zimske gume.. Odlične su i Sava Adapto 4S, Hankook Optima 4S, Vredestein Quatrac 3,...
Svi znamo da velikim proizvođačima guma i vulkanizarima odgovara da svi vozači imaju DVA seta guma , ali za normalne vozače su najbezbednije i najekonomičnije "all season".
U časopisu AUTO BILD od 19.10. ima uporedni test najboljih "CELOGODIŠNJIH" (all season sa pahuljom) i "zimskih" guma. Normalno "zimske" su malo bolje po snegu (10 dana u godini), ali po kiši i suvom su bolje "celogodišnje" gume, pa i po veku trajanja, a pogotovo tokom godine kada je temperatura iznad +7 .. Takođe "celogodišnje" gume su bolje od "letnjih", u situacijama kada je leti asfalt prljav i klizav , ili počninje da pada kiša a na kolovozu ima prašine, blata, rizle,..
Zašto stavljate izjave "bolida" - tip vozi hondu sivik od 16.000 evra a mnogo mu je za pneumatike 300 evra??? Takve likove treba poslati u zatvor!! Ja imam novi punto i najbolje zimske gume na planeti, a likovi kao što je taj "vozač" imaju mercedese, alfe, honde i voze sa najlošijim gumama čije marke neću da pominjem da vas ne bi tužili. Eto ja sam prošle godine za malog punta dao za gume peko 300 evra i vrede svaku paru.
Tako treba!!! A ne da neko ko ima zimske gume nastrada zbog nekog ko nema jer ce taj neko da prokliza.Sto sandale ne nosite zimi e tako je i sa gumama.Treba jednom da se sredi nesto u ovoj drzavi.A da je lopovska drzava pa lopovska je
Jednostavno je, leti nosimo patike, a zimi čizme, što bi drugačije važilo i za automobil ČAK I AKO JE U NOVEMBRU 25 STEPENI, NOSIMO ČIZME!!!????
Zimski pneumatici su potrebni na sva četiri točka, niko nije znao da će novembar da bude lep i bez snega, ali to ne umanjuje potrebu korišćenja snežnih guma jer njih ne stavljamo na automobile zbog snega ili što se tako mora, već su one tu zarad naše bezbednosti i sigurnosti svih učesnika u saobraćaju. OVOME NE TREBA KOMENTAR. POLICAJAC JE POLICAJAC!!!???
Bezbedno i ekonomično
Najveći uzrok saobraćajnim nesrećama su PREBRZA vožnja i NEADEKVATNE gume za zimsku ili letnju klizavicu. Naime, nemoguće je voziti bezbedno sa letnjim gumama, kada sneg padne PRE 1.novembra ili POSLE 1.aprila, ili kada leti počne da pada kiša a na kolovozu ima prašine, blata, rizla,... Zbog naše klime i prljavih kolovaza i leti i zimi, najbezbednije i najekonomičnije rešenje su: 4 CELOGODIŠNJE gume sa pahuljom*. Evo malo ekonomične matematike. Kao prvo VEK TRAJANJA gume za bezbedno korišćenje je 6 godina ili 60.000.km.. Ako voziš 10.000.km godišnje, sa DVA seta (po četiri gume, zimske i letnje), nakon 6 godina si sa svakim setom si prešao po 30.000 i moraš SVE da ih menjaš zbog godišta.. Da si imao CELOGODIŠNJE gume, sa njima bi za 6 godina menjao samo JEDAN set guma (ja na svakih 3 godine kupujem DVE nove za prednju vuču). Znači DUPLO MANJE para za gume, ako koristiš CELOGODIŠNJE. Istine radi, ova matematika ne važi za one koji prelaze više od 20.000 km godišnje.
Podelite komentar
Matori
@Bezbedno i ekonomično
NIJE ISTINA da je VEK TRAJNJA guma 60.000 km ili 6 godina. Mišelin i Goodyear preporučuju menjenje guma tek posle 10 godina, pod uslovom da dubina šare nije manja od zakonski propisana dubine od 1.6 mm za letnje i 4 mm za zimske ili da gume nije oštećena tokom upotrebe!!!
Podelite komentar
Matori
@Bezbedno i ekonomično
@Bezbedno i ekonomično NIJE ISTINA da je VEK TRAJNJA guma 60.000 km ili 6 godina. Mišelin i Goodyear preporučuju menjenje guma tek posle 10 godina, pod uslovom da dubina šare nije manja od zakonski propisana dubine od 1.6 mm za letnje i 4 mm za zimske ili da gume nije oštećena tokom upotrebe!!!
Podelite komentar
Matori
@Bezbedno i ekonomično
@ Bezbedno i ekonomično NIJE ISTINA da je VEK TRAJNJA guma 60.000 km ili 6 godina. Mišelin i Goodyear preporučuju menjenje guma tek posle 10 godina, pod uslovom da dubina šare nije manja od zakonski propisana dubine od 1.6 mm za letnje i 4 mm za zimske ili da gume nije oštećena tokom upotrebe!!!
Podelite komentar
Cipi
Kome je skupa nabavka guma ima resenje i za vas :D Parkirate auto od 1 novembra , pa do proleca i eto vam ustede :D
Podelite komentar
CELOGODIŠNJE SA SNEŽNIM ZNAKOM
Evo šta kaže stručna literatura : "Celogodišnje" gume sa snežnim znakom (planina ili pahulja) se takođe zovu "all season" ili "univerzalne".. Snežni znak (planina ili pahulja) znači da te "celogodišnje " gume ispunjavaju sve uslova da se koriste kao klasične "zimske".. Najbolja "celogodišnja" je GoodYaer-Vektor 4 sezone, koji je odličan u svim uslovima, ali mu je mana što je skuplj od zimske gume.. Odlične su i Sava Adapto 4S, Hankook Optima 4S, Vredestein Quatrac 3,... Svi znamo da velikim proizvođačima guma i vulkanizarima odgovara da svi vozači imaju DVA seta guma , ali za normalne vozače su najbezbednije i najekonomičnije "all season".
Podelite komentar
Jovan
Normalna stvar . Ko nema zismsku opremu ne treba ni da ucestvuje u saobracaju,jer time ugrozava i svoju i bezbednost drugih....
Podelite komentar
Iskusni vozač
U časopisu AUTO BILD od 19.10. ima uporedni test najboljih "CELOGODIŠNJIH" (all season sa pahuljom) i "zimskih" guma. Normalno "zimske" su malo bolje po snegu (10 dana u godini), ali po kiši i suvom su bolje "celogodišnje" gume, pa i po veku trajanja, a pogotovo tokom godine kada je temperatura iznad +7 .. Takođe "celogodišnje" gume su bolje od "letnjih", u situacijama kada je leti asfalt prljav i klizav , ili počninje da pada kiša a na kolovozu ima prašine, blata, rizle,..
Podelite komentar
Đorđe Stanić
Zašto stavljate izjave "bolida" - tip vozi hondu sivik od 16.000 evra a mnogo mu je za pneumatike 300 evra??? Takve likove treba poslati u zatvor!! Ja imam novi punto i najbolje zimske gume na planeti, a likovi kao što je taj "vozač" imaju mercedese, alfe, honde i voze sa najlošijim gumama čije marke neću da pominjem da vas ne bi tužili. Eto ja sam prošle godine za malog punta dao za gume peko 300 evra i vrede svaku paru.
Podelite komentar
vlada
Tako treba!!! A ne da neko ko ima zimske gume nastrada zbog nekog ko nema jer ce taj neko da prokliza.Sto sandale ne nosite zimi e tako je i sa gumama.Treba jednom da se sredi nesto u ovoj drzavi.A da je lopovska drzava pa lopovska je
Podelite komentar
Loran
Jednostavno je, leti nosimo patike, a zimi čizme, što bi drugačije važilo i za automobil ČAK I AKO JE U NOVEMBRU 25 STEPENI, NOSIMO ČIZME!!!???? Zimski pneumatici su potrebni na sva četiri točka, niko nije znao da će novembar da bude lep i bez snega, ali to ne umanjuje potrebu korišćenja snežnih guma jer njih ne stavljamo na automobile zbog snega ili što se tako mora, već su one tu zarad naše bezbednosti i sigurnosti svih učesnika u saobraćaju. OVOME NE TREBA KOMENTAR. POLICAJAC JE POLICAJAC!!!???
Podelite komentar
papi
lopovska drzava
Podelite komentar
papi
lopovi
Podelite komentar
Igor
Ko nema para za gume, bolje da odma proda auto. Najosnovnija stvar. Ne znam cemu iscudjavanje.
Podelite komentar