Onlajn oglašavanje nadmašilo štampu
Oglašivači u SAD prvi put će ove godine potrošiti više novca na onlajn oglašavanje u štampi, pokazuje istraživanje agencije eMarketer.
Prema istraživanju koje je sprovela ta agencija za istraživanje digitalnih medija i marketinga, na onlajn oglašavanje u SAD će u ovoj godini biti potrošeno 39,5 milijardi dolara, dok je za oglašavanje u štampanim medijima predviđeno 33,8 milijardi dolara.
Očekuje se da Internet oglašavanje nastavi da napreduje u narednih pet godina, ali umerenije. Predviđa se da će 2016. godine na ovaj vid marketinga biti potrošene 62 milijarde dolara.
Predviđanje za štampane medije nisu tako optimistična. Očekuje se da oglašivači nastave da smanjuju budžet predviđen za oglašavanje u štampanim medijima na 32,3 milijardi dolara u narednih pet godina, što je za 10 odsto manje u odnosu na 2011. godinu.
Onlajn oglašavanje, s druge strane, neće ugroziti budžete predviđene za oglase na televiziji. Predviđanja govore da će oglašivači na TV reklamiranje u 2016. godini potrošiti 72 milijarde dolara, što bi bio rast od 18,6 odsto u odnosu na prošlu godinu.
(Telegraf.rs/Foto: freedigitalphotos.net)
Video: Željka Bojić je jedna od njih, ona čeka na transplantaciju jetre i ima samo jednu poruku
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.