DALEKO JE EVROPA! U Srbiji registracija skuplja od automobila, hitno treba menjati zakon!

Komentari

  • Boris

    14. jul 2015 | 16:34

    Tesko se odreci zakona koji obezbedjuje lagodan zivom letovanja na eksluzivnim ostrvima,penjanje na Himalajima pa neko to mora da plati.Ko ce nego obican svet koji ta mesta gde politicari letuju obican covek nemoze ni ma mapi da nadje. Placam za vozilo staro 12 goduna registraciju 90000 dinara samo zato sto ima preko 2000 m3 a vozilo vredi 3000 i niko nece da ga kupi zbog registracije. Nemozes da ga registrujes,a ni da ga prodas. Svi se prave ludi,kao imaju preca posla.Kada novokomponovani bogatas kupi dzip za 100.000 eura,placa isto kao ja sto imam staro vozilo 12000 godina.Cista vpljacka naroda.

  • snupi

    30. maj 2015 | 19:41

    Ha,ha ! Carevi ! Tri godine od prvog komentara i jos - NISTA !

  • Opel

    8. februar 2015 | 09:04

    Stalno se prica o izmeni ovog zakona. Cak je i ministar pricao prajem 2014 da ce ovo biti promenjeno. Pricao i tu se stalo. Zna li neko da li ce se ovakav trend nastaviti ili ce se stvarno nesto promeniti. Naime, imam Opel Vektru od 2170 kubika, 17 godina staru i placam duplo vecu registraciju od vlasnika nove Opel Vektre od 2000 kubika. Pa mi nije jasno ko ovde ima veci luksuz????

    • 29. oktobar 2021 | 18:08

      Bpra

      @Opel

      Pljacka naroda,kakav narod takvu vlast i zasluzuje. Stan od 100 kv porez 100 eura.Stari BMW 3.0 16 godina porez 700 eura! Dali je to normalna drzava. Hvale se viskom u budzetu.Da nije visak od proizvodnje od dazbina i nameta. Svi cute! E pa placajte.

  • nikola

    30. januar 2015 | 17:26

    Ovo je neviđena otimacina novaca.Danas sam registrovao apn4 49kubika sa novim tablicama koje staju oko7200.00din i svake godine se moraju registrovati i naravno mora posedovati A kategoriju .Koliko mi je poznato nigde u evropskoj uniji se ne registruju a kamoli da imaju tablice

  • Miodrag

    4. april 2014 | 15:53

    Moje mišljenje je da je retroaktivna primena zakona o taksama na kubikažu na vlasnike automobila koji su bili vlasnici pre donošenja zakona čisto kršenje zakona o zaštiti potrošača. Banke su naterane da vrate kamate i čak vrate novac koji su naplatile van ugovora. Ako bi ovo bilo ispravno onda su mogli da nam traže i da doplatimo pdv za sve ono što smo kupili pre pre povećanja. Nadam se da će nekada ipak preovladati razum da se ove stvariisprave što pre

  • Zoran Djikanovic

    4. januar 2014 | 19:54

    A...sta reci a da se nezna ,posto nam je vozni park i onako star a sto zakon nebi bio u skladu sa staroscu vozila . U ovoj drzavi prihodi se uvek ubiraju od sirotinje a zato smo i siromasna zemlja sa bogatim pojedincima koji imaju desetak automobila u svom voznom parku vrednijih od par stotina automobila koje voze obicni smrtnici i tako je u mnogim ...bolje reci svim sverama zivota i pitam se na kraju kako da uticemo na to da se promeni?????

  • mladja

    16. mart 2013 | 00:38

    Da li invalidi imaju olaksice na ovaj porez na luksuz?????

  • Signal Plus Kragujevac

    11. septembar 2012 | 09:16

    Izgleda da će se neke takse uskoro ukinuti ili umanjiti. Treba samo da sačekamo početak oktobra.

  • Aleksandar

    6. septembar 2012 | 16:52

    Vi ste mediji i velika sila . inicirajte ukidalje ovog zakona pod HITNO . Da li je moguce da je porez na upotrebu motornih vozila za automobile 2000 do 2500 , 5 puta veci ( 500 %) , u odnosu na predhodnu kategoriju vozila od 1600 do 2000 kubika . Mi hocemo u Evropu , pa moramo i da postujemo evropske zakone .

  • Aleksandar Stankovic

    6. septembar 2012 | 14:43

    Postovani , Svaka cast sto ste aktivirali ovu temu . Srbija hoce u Evropu , pa treba i poreze odrediti kao u Evropi . Naime porez na zapreminu motornih vozila za vozila od 2000 do 2500 kubika je pet puta ( 500%) veci u odnosu na predhodnu kategoriju vozila od 1600 do 2000 kubika . To svakako nije po evropskim standardima . Primera radi , u Svajcarskoj na istu registarsku tablicu mozete da vozite dva auta ( naravno ne u isto vreme ) , stim sto registraciju placate na auto koji podleze visoj poreskoj tarifi . trebalo bi pokrenuti inicijativu da se ovaj zakon promeni , jer vozimo stare automobile na koje zbog famozne kubikaze placamo porez veci od vrednosti automobila , a nismo u mogucnosti da kupimo novi auto sa manjom kubikazom . Vi , kao mediji mozete da pokrenete inicijativu za hitnu promenu ovog sigurno ne dobrog zakona .Ima mnogo kriterijuma , osim kubikaze , po kojima se moze oporezovati vozilo . S postovanjem Aleksandar Stankovic

  • Niko Bitan

    31. avgust 2012 | 16:52

    @Djuro, sit gladnom ne veruje, te i oni misle da ako oni voze guzice u skupim audijima. bembarama i meckama od kojih nijedan auto nije ispod 2.500 kubika pa do ko zna koliko i iste te regostracije im mi placamo, a zenama i deci su kupili manje grdaske autice koje naravno ne koriste jer svi odavno znamo koje je vozilo najbolje a to je sluzbeno a u ovom slucaju drzavno. Svi su oni isti i niko se nece odreci taksi koje je uveo seselj(namerno malim slovom) i svi su oni samo povecavali te takse na lukzuz.

  • aca

    31. avgust 2012 | 13:51

    ja mislio da hoce da nam drpe pare,a ono u pitanju ekologija !!!

  • Đuro

    31. avgust 2012 | 12:41

    Većim porezima na stara vozila žele da nateraju ljude da kupuju novija vozila - kaže Okanović. A ja pitam od kojih para

  • Dule im

    31. avgust 2012 | 11:29

    U Italiji je teh.pregled svake dve godine,osim za nove automobilie,radi se posle 4-te godine.

  • ana

    31. avgust 2012 | 10:23

    Plasim se da je sve ovo uzalud, policija ubira veliki novac na registracijama, nece oni pristati da se odreknu toga.

  • h1ghwaymen

    31. avgust 2012 | 09:54

    Svaka cast, ovo je tema na kojoj treba insistirati dok se stvari ne promene.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA