Tesko se odreci zakona koji obezbedjuje lagodan zivom
letovanja na eksluzivnim ostrvima,penjanje na Himalajima
pa neko to mora da plati.Ko ce nego obican svet koji ta
mesta gde politicari letuju obican covek nemoze ni ma
mapi da nadje.
Placam za vozilo staro 12 goduna registraciju 90000 dinara
samo zato sto ima preko 2000 m3 a vozilo vredi 3000 i niko
nece da ga kupi zbog registracije.
Nemozes da ga registrujes,a ni da ga prodas.
Svi se prave ludi,kao imaju preca posla.Kada novokomponovani
bogatas kupi dzip za 100.000 eura,placa isto kao ja sto imam
staro vozilo 12000 godina.Cista vpljacka naroda.
Stalno se prica o izmeni ovog zakona. Cak je i ministar pricao prajem 2014 da ce ovo biti promenjeno. Pricao i tu se stalo. Zna li neko da li ce se ovakav trend nastaviti ili ce se stvarno nesto promeniti. Naime, imam Opel Vektru od 2170 kubika, 17 godina staru i placam duplo vecu registraciju od vlasnika nove Opel Vektre od 2000 kubika. Pa mi nije jasno ko ovde ima veci luksuz????
Pljacka naroda,kakav narod takvu vlast i zasluzuje.
Stan od 100 kv porez 100 eura.Stari BMW 3.0 16 godina
porez 700 eura! Dali je to normalna drzava.
Hvale se viskom u budzetu.Da nije visak od proizvodnje
od dazbina i nameta. Svi cute! E pa placajte.
Ovo je neviđena otimacina novaca.Danas sam registrovao apn4 49kubika sa novim tablicama koje staju oko7200.00din i svake godine se moraju registrovati i naravno mora posedovati A kategoriju .Koliko mi je poznato nigde u evropskoj uniji se ne registruju a kamoli da imaju tablice
Moje mišljenje je da je retroaktivna primena zakona o taksama na kubikažu na vlasnike automobila koji su bili vlasnici pre donošenja zakona čisto kršenje zakona o zaštiti potrošača.
Banke su naterane da vrate kamate i čak vrate novac koji su naplatile van ugovora.
Ako bi ovo bilo ispravno onda su mogli da nam traže i da doplatimo pdv za sve ono što smo kupili pre pre povećanja.
Nadam se da će nekada ipak preovladati razum da se ove stvariisprave što pre
A...sta reci a da se nezna ,posto nam je vozni park i onako star a sto zakon nebi bio u skladu sa staroscu vozila . U ovoj drzavi prihodi se uvek ubiraju od sirotinje a zato smo i siromasna zemlja sa bogatim pojedincima koji imaju desetak automobila u svom voznom parku vrednijih od par stotina automobila koje voze obicni smrtnici i tako je u mnogim ...bolje reci svim sverama zivota i pitam se na kraju kako da uticemo na to da se promeni?????
Vi ste mediji i velika sila . inicirajte ukidalje ovog zakona pod HITNO . Da li je moguce da je porez na upotrebu motornih vozila za automobile 2000 do 2500 , 5 puta veci ( 500 %) , u odnosu na predhodnu kategoriju vozila od 1600 do 2000 kubika .
Mi hocemo u Evropu , pa moramo i da postujemo evropske zakone .
Postovani ,
Svaka cast sto ste aktivirali ovu temu .
Srbija hoce u Evropu , pa treba i poreze odrediti kao u Evropi .
Naime porez na zapreminu motornih vozila za vozila od 2000 do 2500 kubika je pet puta ( 500%) veci u odnosu na predhodnu kategoriju vozila od 1600 do 2000 kubika . To svakako nije po evropskim standardima .
Primera radi , u Svajcarskoj na istu registarsku tablicu mozete da vozite dva auta ( naravno ne u isto vreme ) , stim sto registraciju placate na auto koji podleze visoj poreskoj tarifi .
trebalo bi pokrenuti inicijativu da se ovaj zakon promeni , jer vozimo stare automobile na koje zbog famozne kubikaze placamo porez veci od vrednosti automobila , a nismo u mogucnosti da kupimo novi auto sa manjom kubikazom .
Vi , kao mediji mozete da pokrenete inicijativu za hitnu promenu ovog sigurno ne dobrog zakona .Ima mnogo kriterijuma , osim kubikaze , po kojima se moze oporezovati vozilo .
S postovanjem
Aleksandar Stankovic
@Djuro, sit gladnom ne veruje, te i oni misle da ako oni voze guzice u skupim audijima. bembarama i meckama od kojih nijedan auto nije ispod 2.500 kubika pa do ko zna koliko i iste te regostracije im mi placamo, a zenama i deci su kupili manje grdaske autice koje naravno ne koriste jer svi odavno znamo koje je vozilo najbolje a to je sluzbeno a u ovom slucaju drzavno. Svi su oni isti i niko se nece odreci taksi koje je uveo seselj(namerno malim slovom) i svi su oni samo povecavali te takse na lukzuz.
Boris
Tesko se odreci zakona koji obezbedjuje lagodan zivom letovanja na eksluzivnim ostrvima,penjanje na Himalajima pa neko to mora da plati.Ko ce nego obican svet koji ta mesta gde politicari letuju obican covek nemoze ni ma mapi da nadje. Placam za vozilo staro 12 goduna registraciju 90000 dinara samo zato sto ima preko 2000 m3 a vozilo vredi 3000 i niko nece da ga kupi zbog registracije. Nemozes da ga registrujes,a ni da ga prodas. Svi se prave ludi,kao imaju preca posla.Kada novokomponovani bogatas kupi dzip za 100.000 eura,placa isto kao ja sto imam staro vozilo 12000 godina.Cista vpljacka naroda.
Podelite komentar
snupi
Ha,ha ! Carevi ! Tri godine od prvog komentara i jos - NISTA !
Podelite komentar
Opel
Stalno se prica o izmeni ovog zakona. Cak je i ministar pricao prajem 2014 da ce ovo biti promenjeno. Pricao i tu se stalo. Zna li neko da li ce se ovakav trend nastaviti ili ce se stvarno nesto promeniti. Naime, imam Opel Vektru od 2170 kubika, 17 godina staru i placam duplo vecu registraciju od vlasnika nove Opel Vektre od 2000 kubika. Pa mi nije jasno ko ovde ima veci luksuz????
Podelite komentar
Bpra
@Opel
Pljacka naroda,kakav narod takvu vlast i zasluzuje. Stan od 100 kv porez 100 eura.Stari BMW 3.0 16 godina porez 700 eura! Dali je to normalna drzava. Hvale se viskom u budzetu.Da nije visak od proizvodnje od dazbina i nameta. Svi cute! E pa placajte.
Podelite komentar
nikola
Ovo je neviđena otimacina novaca.Danas sam registrovao apn4 49kubika sa novim tablicama koje staju oko7200.00din i svake godine se moraju registrovati i naravno mora posedovati A kategoriju .Koliko mi je poznato nigde u evropskoj uniji se ne registruju a kamoli da imaju tablice
Podelite komentar
Miodrag
Moje mišljenje je da je retroaktivna primena zakona o taksama na kubikažu na vlasnike automobila koji su bili vlasnici pre donošenja zakona čisto kršenje zakona o zaštiti potrošača. Banke su naterane da vrate kamate i čak vrate novac koji su naplatile van ugovora. Ako bi ovo bilo ispravno onda su mogli da nam traže i da doplatimo pdv za sve ono što smo kupili pre pre povećanja. Nadam se da će nekada ipak preovladati razum da se ove stvariisprave što pre
Podelite komentar
Zoran Djikanovic
A...sta reci a da se nezna ,posto nam je vozni park i onako star a sto zakon nebi bio u skladu sa staroscu vozila . U ovoj drzavi prihodi se uvek ubiraju od sirotinje a zato smo i siromasna zemlja sa bogatim pojedincima koji imaju desetak automobila u svom voznom parku vrednijih od par stotina automobila koje voze obicni smrtnici i tako je u mnogim ...bolje reci svim sverama zivota i pitam se na kraju kako da uticemo na to da se promeni?????
Podelite komentar
mladja
Da li invalidi imaju olaksice na ovaj porez na luksuz?????
Podelite komentar
Signal Plus Kragujevac
Izgleda da će se neke takse uskoro ukinuti ili umanjiti. Treba samo da sačekamo početak oktobra.
Podelite komentar
Aleksandar
Vi ste mediji i velika sila . inicirajte ukidalje ovog zakona pod HITNO . Da li je moguce da je porez na upotrebu motornih vozila za automobile 2000 do 2500 , 5 puta veci ( 500 %) , u odnosu na predhodnu kategoriju vozila od 1600 do 2000 kubika . Mi hocemo u Evropu , pa moramo i da postujemo evropske zakone .
Podelite komentar
Aleksandar Stankovic
Postovani , Svaka cast sto ste aktivirali ovu temu . Srbija hoce u Evropu , pa treba i poreze odrediti kao u Evropi . Naime porez na zapreminu motornih vozila za vozila od 2000 do 2500 kubika je pet puta ( 500%) veci u odnosu na predhodnu kategoriju vozila od 1600 do 2000 kubika . To svakako nije po evropskim standardima . Primera radi , u Svajcarskoj na istu registarsku tablicu mozete da vozite dva auta ( naravno ne u isto vreme ) , stim sto registraciju placate na auto koji podleze visoj poreskoj tarifi . trebalo bi pokrenuti inicijativu da se ovaj zakon promeni , jer vozimo stare automobile na koje zbog famozne kubikaze placamo porez veci od vrednosti automobila , a nismo u mogucnosti da kupimo novi auto sa manjom kubikazom . Vi , kao mediji mozete da pokrenete inicijativu za hitnu promenu ovog sigurno ne dobrog zakona .Ima mnogo kriterijuma , osim kubikaze , po kojima se moze oporezovati vozilo . S postovanjem Aleksandar Stankovic
Podelite komentar
Niko Bitan
@Djuro, sit gladnom ne veruje, te i oni misle da ako oni voze guzice u skupim audijima. bembarama i meckama od kojih nijedan auto nije ispod 2.500 kubika pa do ko zna koliko i iste te regostracije im mi placamo, a zenama i deci su kupili manje grdaske autice koje naravno ne koriste jer svi odavno znamo koje je vozilo najbolje a to je sluzbeno a u ovom slucaju drzavno. Svi su oni isti i niko se nece odreci taksi koje je uveo seselj(namerno malim slovom) i svi su oni samo povecavali te takse na lukzuz.
Podelite komentar
aca
ja mislio da hoce da nam drpe pare,a ono u pitanju ekologija !!!
Podelite komentar
Đuro
Većim porezima na stara vozila žele da nateraju ljude da kupuju novija vozila - kaže Okanović. A ja pitam od kojih para
Podelite komentar
Dule im
U Italiji je teh.pregled svake dve godine,osim za nove automobilie,radi se posle 4-te godine.
Podelite komentar
ana
Plasim se da je sve ovo uzalud, policija ubira veliki novac na registracijama, nece oni pristati da se odreknu toga.
Podelite komentar
h1ghwaymen
Svaka cast, ovo je tema na kojoj treba insistirati dok se stvari ne promene.
Podelite komentar