"Putevi Srbije" se oglasili povodom nesreće poljskog autobusa kod Feketića: Nije bilo oštrih predmeta na kolovozu
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vladisav
Mi imamo puteve sa rupama da nebi se zadrzavala voda ,asvaltirani su neravno da nebi zaspali vozaci dok voze imamo i naopake krivine, recimo ulegnuce na levo a krivina na desno tako da u tim krivinama mozes da izletis sa puta u bilo koje doba ako ne poznajes put, da imamo i stotine i stotine metara puteva bez zastitne ograde i to gde su bas provalije stvarno mi neznamo sta nemamo..
Rile
Dovoljno je osetiti razliku mađarskog i našeg puta od Reske do Subotice. Stvarno, putevi srbije bi mogli da se pokriju ušima i makar postide.
Šumadinac
Ja ipak mislim da se nesto desilo vozaču zašto : kako bas vozac da pogine a prevrnuo se na desnu stranu treba uraditi obdukciju pa onda reci pravi uzrok a dotle su samo nagadjanja. Ja sam se svašta nagledao po EVROPI