Išao sam sličnom rutom, ali 2008. ali sa Ladom NIVOM, na Lefkadu Kefaloniju, po planinama Epira se izizizao na 2000 m više puta sa, Kefaloniju pregazio preko najvišeg vrha (oko 1600 m), i spustio se na suprotnu stranu ostrva. Suma, oko 4000 km do povratka u BG.
Jako volim ove sto su iz trabanta uskocili u neku limuzinu i sada se foliraju. Stojadin je ok auto ako je u dobrom stanju. I krenuo bi sa njim bilo gde. Ako se vozi shodno preformansama auta onda se moze lepo putovati.
to je siguran i odlican auto,kad krenete na put,samo ponesite,cekic,par kljuceva,klesta,srafcicer,pumpu mi vode i stizete na kraju sveta,nece da vas izda s tim da ga ne silujete vev umerenom voznjom.
Svaka cast za keca a ja vozim Saran i sve sam mu promenio a kosta velike pare.Ova nova kola su rupa bez dna.I ja cu sebi keca nabaviti za domovinu.Pozdrav iz njemacke.
Važno je da se kotrlja. Meni je još nekako zanimljivije putovati takvim autom. Neizvesnost vlada na svakom koraku, da li ćeš stiči živ i zdrav. Šalim se, ali nekako kada je auto sporiji imaš više vremena da razgledaš prirodne lepote i uživaš u njima.
Prvo i prvo kec uopste nije spor auto,drugo delovi su dzabe tako da za smesne pare mozes da ga sredis za put oko sveta. ako treba.Sto se tice pouzdanosti pre bih se pouzdao u njega nego u pola novih automobila danas.
Zašto ne? Šteta šta Stojku nisu razvijali dalje i šta je ostala uglavnom ista. To je moj prvi auto kojim sam prošao svuda kao i sa Audijem A4 kojeg danas vozim.
1982g tada moderna braon boja KEC sa italijanskom mašinom,uz redovno održavanje prešao sam sa njim 115 000km bez i jednog kvara smeo sam sa njim i na MARS.prodao ga i bio u kontaktu sa vlasnikom,prešao je još 97 000km i radio mu generalku,normalno adjena je i limarija.
Jos jedan dokaz , da treba obnoviti proizvodnju : Yugica i Keca ! Svi svetski proizvodjaci automobila , samo menjaju modele : Family , MG , Miny itd ! Moze i nasa Zastava isto i jos savremenije ! U stilu Yugo stile !
Suprug i ja smo sa Marutijem davne 1995.g. za 8 dana presli 3500 km kroz Grcku, od Florine, preko Delfa, pa feribotom do Patrasa, pa Olimpija, Kalamata na kraju Peloponeza,zatim.nazad preko Nafpliona, Epidaurusa,Mikene,Korinta, Atine do Soluna i konacno preko Makedonije za Srbiju. Do tada niko u Grckoj nije video Maruti, gledali su nas kao da smo sa Marsa pali..
gorski
Išao sam sličnom rutom, ali 2008. ali sa Ladom NIVOM, na Lefkadu Kefaloniju, po planinama Epira se izizizao na 2000 m više puta sa, Kefaloniju pregazio preko najvišeg vrha (oko 1600 m), i spustio se na suprotnu stranu ostrva. Suma, oko 4000 km do povratka u BG.
Podelite komentar
iwi
Mene Stara Mo nikada nije izneverila. Samo kad nestane goriva. A i tada se vozilo sa flajkom u gepeku...
Podelite komentar
Srđan
2014. godine smo bili na Lefkadi, i jedan kralj je iz Subotice došao jugom koji je 95. godište. To je više od 1.500 km.
Podelite komentar
Boki
U Crnoj Gori svaki put viđam po nekoliko Jugića i to ne baš u idealnom stanju.
Podelite komentar
Ja vvvv
Jako volim ove sto su iz trabanta uskocili u neku limuzinu i sada se foliraju. Stojadin je ok auto ako je u dobrom stanju. I krenuo bi sa njim bilo gde. Ako se vozi shodno preformansama auta onda se moze lepo putovati.
Podelite komentar
rajko
to je siguran i odlican auto,kad krenete na put,samo ponesite,cekic,par kljuceva,klesta,srafcicer,pumpu mi vode i stizete na kraju sveta,nece da vas izda s tim da ga ne silujete vev umerenom voznjom.
Podelite komentar
Au
Stavi ga na voz i možeš sa njm na kraj sveta :)
Podelite komentar
Mostarac
Radio sam u zastava servisu u Mostaru kec ima dobar motor, redovni servisi, zupčasti, ulje, svjećice, filter, ova ruta puta, je za njega ništa.
Podelite komentar
Jontra
Bila je ova masina i u Turskoj,Austriji ,Ceskoj,Nemackoj.......a sad je trenutno u Nei Poriju ;) Pozdrav za Mareta i Anu!!!
Podelite komentar
Петар
Београд - Париз у"цугу" са "кецом" који је већ имао 260.000км испод себе. И назад, нормално, без икаквих проблема. Лимузина☺️
Podelite komentar
baba roga
@Петар
Pa kako je narod išao 70 i,80 i 90 godina na more ?Kec,fića,tristać,reno 4,lada .moskvič itd.Al smo brzo zaboravili...
Podelite komentar
Srki Munze
I sta sad.....?
Podelite komentar
Drago
I,šta je tu čudo...
Podelite komentar
dr. Rusofil
Nije to nista koliku sam ribu ja uhvatio
Podelite komentar
Karburator
Vratiti ga u proizvodnju.
Podelite komentar
Sajmon
Ima kad predjem hiljadu km za jedan dan upravo Zastavom. Nista narocito ako je redovito odrzavan.
Podelite komentar
Milan
Ovaj isti Dragan Jove Torbica!
Podelite komentar
Vojslav
Ma samo srbima ne valja ono sto je nase
Podelite komentar
Deki
Poljaci nekada Peglicom 126P vozili do Indije i nazad. 101 dobar auto.
Podelite komentar
Slox
Pa sta je tu cudno?I ja sam isao u Minhen sa Zastavom 128,ali niko nije nista o tome pisao,haha!
Podelite komentar
Dejan
To je auto koji sa par sitnica u rezervi nikad nece da vas ostabi na putu.Provereno ko zna koliko puta do Istanbula i nazad
Podelite komentar
Giks
@Dejan
Razvodna kapa, razvodna ruka, platina i teraj.
Podelite komentar
Serbe
Svaka cast za keca a ja vozim Saran i sve sam mu promenio a kosta velike pare.Ova nova kola su rupa bez dna.I ja cu sebi keca nabaviti za domovinu.Pozdrav iz njemacke.
Podelite komentar
Ja
Ide na more ko sa cime ima. Ja bih licno isao sa kecom,nije to bauk.
Podelite komentar
Deks
Važno je da se kotrlja. Meni je još nekako zanimljivije putovati takvim autom. Neizvesnost vlada na svakom koraku, da li ćeš stiči živ i zdrav. Šalim se, ali nekako kada je auto sporiji imaš više vremena da razgledaš prirodne lepote i uživaš u njima.
Podelite komentar
nikola
@Deks
Prvo i prvo kec uopste nije spor auto,drugo delovi su dzabe tako da za smesne pare mozes da ga sredis za put oko sveta. ako treba.Sto se tice pouzdanosti pre bih se pouzdao u njega nego u pola novih automobila danas.
Podelite komentar
MANEŠTANI
Zašto ne? Šteta šta Stojku nisu razvijali dalje i šta je ostala uglavnom ista. To je moj prvi auto kojim sam prošao svuda kao i sa Audijem A4 kojeg danas vozim.
Podelite komentar
Aleksandar
Moze on da predje iz cuga i 10000km samo ako ga vozac sam servisira i sve zna o autu. Ja sam spreman da garantujem i 100000km ako sam odrzavam auto
Podelite komentar
Uroš d'dorf
1982g tada moderna braon boja KEC sa italijanskom mašinom,uz redovno održavanje prešao sam sa njim 115 000km bez i jednog kvara smeo sam sa njim i na MARS.prodao ga i bio u kontaktu sa vlasnikom,prešao je još 97 000km i radio mu generalku,normalno adjena je i limarija.
Podelite komentar
Nebojsa
Ja neznam sto imate protiv stojadina.ja sa stojadinom 83.god.idem svugde.i nebojim se da ce stati.posto ga odrzavam licno.pozzz stojka
Podelite komentar
Fudbal
Kako smo mi smešni stalno se hvalimo stvarima koja su u svetu najnormalnija stvar.
Podelite komentar
FIBEL,MOUCE,RUIZ,KANGA
Samo mi Srbi zivimo u rikvercu...cccc...kakvih bre,pre 45god......eeej
Podelite komentar
BASA
Jos jedan dokaz , da treba obnoviti proizvodnju : Yugica i Keca ! Svi svetski proizvodjaci automobila , samo menjaju modele : Family , MG , Miny itd ! Moze i nasa Zastava isto i jos savremenije ! U stilu Yugo stile !
Podelite komentar
Pravoslavac
Kakvo je to cudo ispravan auto dobar put.poneo je ac pumpu i razvodnu kapu.
Podelite komentar
peskir
A gepek dobar, za paradajz !
Podelite komentar
kursula
I bre moj deda isao iz Nisa u Pariz sa stojandinom
Podelite komentar
Iskrena
Suprug i ja smo sa Marutijem davne 1995.g. za 8 dana presli 3500 km kroz Grcku, od Florine, preko Delfa, pa feribotom do Patrasa, pa Olimpija, Kalamata na kraju Peloponeza,zatim.nazad preko Nafpliona, Epidaurusa,Mikene,Korinta, Atine do Soluna i konacno preko Makedonije za Srbiju. Do tada niko u Grckoj nije video Maruti, gledali su nas kao da smo sa Marsa pali..
Podelite komentar
Gruja ch
@Iskrena
A sta danas vozite,verujem da je to neki noviji Porse kabrio.
Podelite komentar
Kalina
da je isao na plin.. davno bi ga izlupao dizalicom jos u nisu..
Podelite komentar