Pravi sladokusci: Mađari godišnje troše preko 84,5 miliona evra na sladoled

 
  • 1

Najpopularniji ukusi sladoleda kod Mađara i dalje su vanila i čokolada, a na trećem mestu je kombinacija vanila-čokolada i jagoda

Mađari godišnje troše vše od 26 milijardi forinti (84,5 miliona evra) na sladoled, pokazuju podaci kompanije Nilsen za istraživanje tržišta, prenosi ekonomski dnevnik Vilagazdašag.

Venecija nikad rigoroznija: Zabranila brzu hranu, spasile se samo sladoledžije!

Shodno rezultatima istraživanja, sladoled se našao u 20 top proizvoda u Mađarskoj među 90 ispitanih kategorija prehrambenih proizvoda.

Uprkos padu potrošnje ove ledene poslastice u dosadašnjem toku 2017. godine za pet procenata na godišnjem nivou zbog hladnog proleća, mađarsko tržište sladoleda i dalje je snažno, navodi se u izveštaju i dodaje da će razvoj situacije sa prometom sladoleda tokom ostatka godine očigledno zavisiti od toga koliko će toplo biti ovo leto.

Najpopularniji ukusi sladoleda kod Mađara i dalje su vanila i čokolada, a na trećem mestu je kombinacija vanila-čokolada i jagoda.

Printskrin: YouTube/Vindog Unleashed Printskrin: YouTube/Vindog Unleashed

Prema Nilsenovom istraživanju, najpopularniji su u Mađarskoj sladoledi u kutijama (porodično pakovanje) najrazličitijih veličina, koji u ukupnom prometu učestvuju sa udelom od 56 procenatga.

U međuvremenu, porastao je i promet sladoleda na štapiću i u kornetima za jedan odsto od prošle godine.

U izveštaju se precizira, da poslednja kategorija ne uključuje kugle sladoleda u kornetu kupljene u poslastičarnicama, koje Nilsen klasifikuje u zasebnu kategoriji zajedno sa sladoled tortama, piše Vilagazdašag.

Daljinac baner

(Telegraf.rs/Tanjug)

Video: Petra je prevremeno rođena beba: Na rođenju imala je svega 680 grama i 33 centimetra

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA