LOŠA VEST ZA VLASNIKE MOTOCIKALA: Na tehničkom pregledu prave problem zbog kojeg neki neće moći da registruju dvotočkaša
Vozači motocikala koji su prethodnih dana želeli da registruju svoj dvotočkaš imali su problema da to urade. Naime, do problema je došlo prilikom tehničkog pregleda gde su vlasnike obaveštavali da ne mogu da završe ovaj deo registracije, jer je, kako kažu na tehničkom "PREMA NAJNOVIJOJ ODLUCI, došlo do promene u zvaničnom podatku o broju osovina koje ima motocikl". O najnovijem propisu tehničke kuće su navodno obaveštene, ali za takav propis niko iz MUP-a nije čuo.
Ako vidite ovakvo vozilo pored puta, kočite: Ove ZVERI vrebaju nesavesne vozače po Srbiji!
Počela paklena sezona dva točka smrti: Ovo su najčešće smrtonosne greške motociklista
Redakciji "Telegrafa" se javio Beograđanin koji nije bio te sreće i koji će sada, ne svojom krivicom, morati da izgubi vremena, živaca i novca kako bi registrovao svog dvotočkaša:
- Odvezao sam motor na tehnički pregled na Novi Beograd i tamo doživeo neprijatno iznenađenje. Zaposleni mi je pokazao rukom u saobraćajnu na mesto gde stoji broj osovina i rekao da, po novom, tu umesto dve osovine treba da stoji - nula. Kažu da je nedavno promenjen propis i da motocikli sada nemaju nijednu osovinu. Nisam mogao da verujem šta čujem. Sad ću morati da vadim novu saobraćajnu dozvolu i morati da sačekam na registraciju - priča očajni čovek.
O promeni nisu obavešteni ni u Komitetu za bezbednost saobraćaja, tako da nismo uspeli da dobijemo komentar, a iz MUP-a su nam odgovorili da nikakav sličan propis nije donet, te da je verovatno reč o izolovanom slučaju ili pogrešnom tumačenju, i da nije bitno za tehničku ispravnost koliko motocikl uopšte ima osovina.
Inače, za promenu saobraćajne dozvole potreban je:
* registracioni list sa konstatacijom tehničkog pregleda o izvršenoj promeni tehničkih podataka vozila;
* uverenje o izvršenom ispitivanju (uverenje o usaglašenosti sa propisima o homolgizaciji odnosno odobrenje Agencije za bezbednost saobraćaja);
* dokaz o poreklu, vlasništvu i carinjenju motora koji je naknadno ugrađen:
* saobraćajna dozvola;
* dokaz o identitetu vlasnika (važeću ličnu kartu ili ličnu kartu za stranca; putnu ispravu ako zahtev podnosi stranac sa dokazom o odobrenom boravku u Republici Srbiji dužem od šest meseci; dokaz o upisu u registar kod nadležnog organa – za pravna lica);
* dokaz o uplati propisanih troškova:
* o plaćenoj naknadi za izradu i izdavanje saobraćajne dozvole, koja iznosi ukupno 1.314 dinara (na dve uplatnice).
(S.V.)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ilja Plehanov
Još jedan dokaz koliko "stručnih" lica radi u MUP. Razni megatrendovci, šumari, šloseri l, menadžeri u sportu i ko zna šta sve ne. Jedva završe kurs u Kamenici gde je najbitnije znati kako se zoveš i koji je dan i nakon toga evo ih sa raznim "falultetima" kao visoki oficiri MUP. Tragično je koliko su vicevi o policajcima istiniti .
Podelite komentar
Zlaja
Trazili ste gledajte,,,, sta reci samo da nam otmu svaki dinar.
Podelite komentar
BRKA
E dali ste vi srbi normalan narod tek mije sada jasno zasto nas svi napustaju i upravu su nemoze srbin biti covek dok nekog ne prevari fij
Podelite komentar