Ne kupujte automobil stariji od dve godine i ako je prešao više od 30.000 km: Ovako su se u Srbiji uzimali polovnjaci 1959. godine
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vuksna
Школски пример куповине возила, свака провера обављена, само што то сад не важи као што је важило у неком другом времену...
olja
Jest kao da imam para nebi kupila golfa 6 a ne golfa 1
an
za danasnje uslove deluje smesno, sipati pun rezervoar pa meriti potrosnju, da nije stariji od 2 god. da nije presao 30 hiljada km..itd. Zanimljiv tekst cesce objavljujte ovako nesto.