A koliko košta vaš automobil i koliko je star? Prema ovim podacima, Srbi voze skupe mašine!
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boki
Da je vise istocnih marki prisutno i da je rigoroznija politika uvoza automobila, mnogi bi vozili nove automobile, jeftinije ali ipak nove! Prosecan kineski, ruski ili indijski automobil kosta oko 7000 evra i koristi tehnologiju dve - tri generacije staru, sto nije losije od prosecnog polovnog vozila kod nas. Polovnih automobila od 5000 do 10.000 evra vrednosti ima poprilicno, a presli su preko 200 - 300 hiljada km. Sad ce me mnogi osuti kritikama kako su istocnjacki automobili losi, ali te automobile voze milioni i milioni ljudi. Uticaj Evropske unije je kod nas proizveo efekat ogromne kolicine uvezenih polovnih automobila. To ne bi bio toliki problem da nam je standard veci pa da se paralelno uvoze novi i polovni iz EU i da imamo para da ih odrzavamo kako je potrebno i kao sto se radi u EU.
(O.o)
Sve dok ima kratera po ulicama, nema smisla kupovati nov auto...