Za vreme stare SFRJ obezbedjivao sam tadasnje avione stre RV i PVO medju kojima je bilo Jastrebova, Galebova i Orlova raznih tipva ovih aviona da ih sada ne nabrajam. Sa potpunom odgovornoscu mogu da tvrdim da su Jastreb, G1 i G2 bili najpouzdaniji avioni sto se tice tehnicke ispravnosti i sa najmanje kvarova koji su se tada desavali. U to vreme G4 kao jedan od novijih aviona nase avijacije, imao najvise problema od svih aviona u toj eskadrili, skoro svako njihovo poletanje i sletanje bilo je pod alarmom i u stanju najvise pripravnosti (onaj ko je sluzio na aerodromu vojsku odlicno zna sta to znaci u pripravnosti i u uzbuni). Sticajem okolnosti imao sam dosta razgovora i kontakata direkno sa pilotima koji su letelii u tim avionima i svi do jednog imali su isto misljenje, da je G4 najobicniji krs od aviona. Zanimljivaja je i konstatacija da se dosta pljuje avion tipa "Orao" koji je daleko vise pokazao dobrih osobina pri letovima nego taj " hvaljeni" G4. Nisu mi jasni ovakvi tekstovi koji se pojavljuju po raznim medijima i hvaljenju ovog tipa aviona G4 a na drugoj strani pljuvanju "Orla" koji daleko vise treba da ima pohvala nego kritika.
kvalitet
kad je F16 u Italiji zapeo sa vertikalcem u sajlu žičare, prerezao je sajlu, a rep je ostao u komadu......
Podelite komentar
Cajac
@kvalitet
Nije bio F-16 nego EA 6-B Prowler! Samo ispravka!
Podelite komentar
Republika Srbska
M nemamo mig 21 ali imamo PUTINA
Podelite komentar
kUREbURE
Mi smo nebeski narod, nama ne trebaju avioni, jedan nam je dosta!
Podelite komentar
Marko
Nije ni jedan oboren a padaju sami kao ludi
Podelite komentar
stari vojnik
Za vreme stare SFRJ obezbedjivao sam tadasnje avione stre RV i PVO medju kojima je bilo Jastrebova, Galebova i Orlova raznih tipva ovih aviona da ih sada ne nabrajam. Sa potpunom odgovornoscu mogu da tvrdim da su Jastreb, G1 i G2 bili najpouzdaniji avioni sto se tice tehnicke ispravnosti i sa najmanje kvarova koji su se tada desavali. U to vreme G4 kao jedan od novijih aviona nase avijacije, imao najvise problema od svih aviona u toj eskadrili, skoro svako njihovo poletanje i sletanje bilo je pod alarmom i u stanju najvise pripravnosti (onaj ko je sluzio na aerodromu vojsku odlicno zna sta to znaci u pripravnosti i u uzbuni). Sticajem okolnosti imao sam dosta razgovora i kontakata direkno sa pilotima koji su letelii u tim avionima i svi do jednog imali su isto misljenje, da je G4 najobicniji krs od aviona. Zanimljivaja je i konstatacija da se dosta pljuje avion tipa "Orao" koji je daleko vise pokazao dobrih osobina pri letovima nego taj " hvaljeni" G4. Nisu mi jasni ovakvi tekstovi koji se pojavljuju po raznim medijima i hvaljenju ovog tipa aviona G4 a na drugoj strani pljuvanju "Orla" koji daleko vise treba da ima pohvala nego kritika.
Podelite komentar
s3rbsDG
Tuga, jedan jedini avion G-4 Ima Republika Srpska, a mig 21? Nema ni jedan? Ili?
Podelite komentar