Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
ЛАКО УЂЕШ и УДОБНО СЕДИШ
ФИАТ 500 Л је ИДЕАЛАН градски ВАН и направиће бум на трђишту ЕУ, међу високим возачима (који имају проблеме са кичмом) и онима који желе да у њихов ауто: - ЛАКО улазе (висок 166 цм), (Сеник 163, Тојота-Рав4 168,); - УДОБНО седе (широк 177цм), (као Мерцедес А,Б,Ц,); - ЛАКО паркирају (дугачак 414), (Голф 419, Киа-Соул 410,).
mare
Maki glup si za medalju tako da je bezveze ulaziti sa tobom u raspravu. Cime se bre hvalis some jedan?
vlada
Kao da su ga dizajnirali teletabisi