Šta treba da znate kad kupujete letnje gume: Jedna stvar je smrt za vaše vozilo

Najbitnije oznake koje će vam svakako trebati prilikom kupovine gume su širina gume, profil gume i veličina felne

Komentari

  • Filip

    29. mart 2017 | 10:31

    To J(jot) ne oznacava sirinu felne! Broj 7 ili bilo koji broj koji stoji pre J oznacava sirinu felne, ali slovo J nije jedinica za sirinu. J oznacava nesto drugo. To su nasi gastarbajteri videli da J stoji pored pa su ga krstili kao da je to jedinica u JOT jer se J u nemackoj abecedi cita kao JOT. Jos jednom taj broj ispred J je u incima, ali J i inci nisu isto J uopste nije jedinica i nema nikakve veze sa brojem koji stoji pre J.

  • LudZbunjen

    29. mart 2017 | 07:34

    Jos da imamo normalnu registraciju i cenu goriva pa da vozim a ne da idem busem a auto parkiran toliko nam je dobro

  • Micki

    29. mart 2017 | 07:08

    Nista ne pise za gume 13,sa tri srafa,tj. brezona.Ima ljudi koji voze i takve automobile...

  • mile

    29. mart 2017 | 06:24

    4x100 nije 100mm od centra osovine nego od jednog do drugog. Znaci ako je od centra felne bili bi 20 cm jedan od drugog. Malo puno.

  • Ludi Miloica :0)

    29. mart 2017 | 05:59

    Ok gume ali niko ne spominje felne...dali iko zna sta znaci na felni oznaka ET12 ili ET26...cesto se desava da ljudi stavljaju felne istog proizvodjaca ali na razliciti model auta...onda je problem. Iako su dimenzije guma iste...ET je razmak aksa felne(da li je malo vise unuta ili je malo vise spolja razmak od sredine felne) Primeticete onda je na nekim automobilima guma uvucena po 3cm unutar ruba a kod nekih isto toliko izbaceno van ruba...to je smrt za vas auto.

  • Mojsinjac

    28. mart 2017 | 23:25

    Ako leti vozim sa zimskim gumama,dali je to po zakonu i kolio mora biti dubina sare?

    • 29. mart 2017 | 01:38

      Bg@

      @Mojsinjac

      1.7 mm

    • 29. mart 2017 | 01:41

      Car

      @Mojsinjac

      Ako su ti gume sa oznakom m+s,to je ok,one su namenjene za sve vremenske uslove ali se mnogo brze habaju na visokim temperaturama a moze se desiti i da se deformisu tj. iskrive pa auto pocinje da se nekontrolisano trese i da trza na volanu ako je kriva neka prednja guma...

    • 29. mart 2017 | 02:30

      Znatizeljan

      @Mojsinjac

      13mm

    • 29. mart 2017 | 06:24

      Veteran

      @Mojsinjac

      Voznja zimskim gumama leti je stetna i opasna. Prvo guma se neverovatno trosi a drugo kocenje je katastrigalno slabo. Zato menjaj gume!

    • 29. mart 2017 | 07:42

      Deljenje znanja

      @Mojsinjac

      Mozes ih nositi, al ti nije preporucljivo jer se zimske prakticno tope na vrelom asfaltu i toplom vremenu i dok dodje zima neces imati saru uopste

    • 29. mart 2017 | 08:07

      Paki

      @Mojsinjac

      2mm

  • Bravo

    28. mart 2017 | 20:04

    Sjajan clanak, sve obuhvaceno.

    • 28. mart 2017 | 21:15

      itd

      @Bravo

      Radi se O sigurnosti vas i vaših u automobilu,tako isto o sigurnost na mokrom ili suhom kolovozu, kicenje je isto jako bitno, sa 100km:h razdaljina kocenja? Ja lično tretiram novu i kvalitetnu gumu zbog sebe i ostalih! Sad putevi jesu ocajni, ipak se osjecam sigurnije sa novim gumama!

  • polat

    28. mart 2017 | 20:00

    odlican tekst,jos da imamo puteve

  • URS

    28. mart 2017 | 19:45

    Koji "col"? 25,4 ili 33,7mm

  • Mcs

    28. mart 2017 | 19:28

    I sta je smrt za nas Auto

    • 28. mart 2017 | 22:05

      jugos

      @Mcs

      Paaa smrt za vas i auto su polovne stare gume koje su tvrde i klizaju na sivom i vlaznom putu.

  • Pedja

    28. mart 2017 | 18:36

    Sve je to ok, ali morate redovno kontrolisati i centrirati trap vozila jer su nam putevi puni rupa, neravnina i ako to zapostavite, guma ce se neravnomerno trošiti, brze cete je zameniti i usput goriva potrositi zbog losijeg prijanjanja na kolovoz.

    • 28. mart 2017 | 19:27

      WILSON

      @Pedja

      Nedavno su objavili zaboravite na rupe na putevima,od tad još ih ima više...

    • 28. mart 2017 | 23:12

      Pjer

      @Pedja

      To sa trapom nisi u pravu. Dzabe si centrirao trap kad pri svakom prelasku rupe i upadanjem u istu moras svaki put to raditi. Takodje i pri zameni novih guma. Samo tada je i opravdano centriranje, naravno samu u Srbiji sa puno rupa.

  • BRKA

    28. mart 2017 | 18:25

    Gospodo za dobre gume treba dobra lova a za brzu voznju treba dobri putevi a mi u nasu jadnu srbiju nemamo ni jedno ni drugo imamo samo vas nalansere stonam prodajete maglu u djakove fuj

    • 28. mart 2017 | 19:31

      ЕУ шта се домунђаваш

      @BRKA

      Брко мој ... мој брко ! Јесу ти уста пуна јада ... Савети за аутомобилске гуме су за ВОЗАЧЕ , не "зачин" за жуте гладаче ... Ко те пусти ...?!?

    • 28. mart 2017 | 21:08

      Junior

      @BRKA

      Sve je to nama Vucic obezbedio. Rupe na cesti i u novcanicima.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA