To J(jot) ne oznacava sirinu felne! Broj 7 ili bilo koji broj koji stoji pre J oznacava sirinu felne, ali slovo J nije jedinica za sirinu. J oznacava nesto drugo. To su nasi gastarbajteri videli da J stoji pored pa su ga krstili kao da je to jedinica u JOT jer se J u nemackoj abecedi cita kao JOT. Jos jednom taj broj ispred J je u incima, ali J i inci nisu isto J uopste nije jedinica i nema nikakve veze sa brojem koji stoji pre J.
Ok gume ali niko ne spominje felne...dali iko zna sta znaci na felni oznaka ET12 ili ET26...cesto se desava da ljudi stavljaju felne istog proizvodjaca ali na razliciti model auta...onda je problem. Iako su dimenzije guma iste...ET je razmak aksa felne(da li je malo vise unuta ili je malo vise spolja razmak od sredine felne) Primeticete onda je na nekim automobilima guma uvucena po 3cm unutar ruba a kod nekih isto toliko izbaceno van ruba...to je smrt za vas auto.
Ako su ti gume sa oznakom m+s,to je ok,one su namenjene za sve vremenske uslove ali se mnogo brze habaju na visokim temperaturama a moze se desiti i da se deformisu tj. iskrive pa auto pocinje da se nekontrolisano trese i da trza na volanu ako je kriva neka prednja guma...
Radi se O sigurnosti vas i vaših u automobilu,tako isto o sigurnost na mokrom ili suhom kolovozu, kicenje je isto jako bitno, sa 100km:h razdaljina kocenja? Ja lično tretiram novu i kvalitetnu gumu zbog sebe i ostalih! Sad putevi jesu ocajni, ipak se osjecam sigurnije sa novim gumama!
Sve je to ok, ali morate redovno kontrolisati i centrirati trap vozila jer su nam putevi puni rupa, neravnina i ako to zapostavite, guma ce se neravnomerno trošiti, brze cete je zameniti i usput goriva potrositi zbog losijeg prijanjanja na kolovoz.
To sa trapom nisi u pravu. Dzabe si centrirao trap kad pri svakom prelasku rupe i upadanjem u istu moras svaki put to raditi. Takodje i pri zameni novih guma. Samo tada je i opravdano centriranje, naravno samu u Srbiji sa puno rupa.
Gospodo za dobre gume treba dobra lova a za brzu voznju treba dobri putevi a mi u nasu jadnu srbiju nemamo ni jedno ni drugo imamo samo vas nalansere stonam prodajete maglu u djakove fuj
Filip
To J(jot) ne oznacava sirinu felne! Broj 7 ili bilo koji broj koji stoji pre J oznacava sirinu felne, ali slovo J nije jedinica za sirinu. J oznacava nesto drugo. To su nasi gastarbajteri videli da J stoji pored pa su ga krstili kao da je to jedinica u JOT jer se J u nemackoj abecedi cita kao JOT. Jos jednom taj broj ispred J je u incima, ali J i inci nisu isto J uopste nije jedinica i nema nikakve veze sa brojem koji stoji pre J.
Podelite komentar
LudZbunjen
Jos da imamo normalnu registraciju i cenu goriva pa da vozim a ne da idem busem a auto parkiran toliko nam je dobro
Podelite komentar
Micki
Nista ne pise za gume 13,sa tri srafa,tj. brezona.Ima ljudi koji voze i takve automobile...
Podelite komentar
mile
4x100 nije 100mm od centra osovine nego od jednog do drugog. Znaci ako je od centra felne bili bi 20 cm jedan od drugog. Malo puno.
Podelite komentar
Ludi Miloica :0)
Ok gume ali niko ne spominje felne...dali iko zna sta znaci na felni oznaka ET12 ili ET26...cesto se desava da ljudi stavljaju felne istog proizvodjaca ali na razliciti model auta...onda je problem. Iako su dimenzije guma iste...ET je razmak aksa felne(da li je malo vise unuta ili je malo vise spolja razmak od sredine felne) Primeticete onda je na nekim automobilima guma uvucena po 3cm unutar ruba a kod nekih isto toliko izbaceno van ruba...to je smrt za vas auto.
Podelite komentar
Mojsinjac
Ako leti vozim sa zimskim gumama,dali je to po zakonu i kolio mora biti dubina sare?
Podelite komentar
Bg@
@Mojsinjac
1.7 mm
Podelite komentar
Car
@Mojsinjac
Ako su ti gume sa oznakom m+s,to je ok,one su namenjene za sve vremenske uslove ali se mnogo brze habaju na visokim temperaturama a moze se desiti i da se deformisu tj. iskrive pa auto pocinje da se nekontrolisano trese i da trza na volanu ako je kriva neka prednja guma...
Podelite komentar
Znatizeljan
@Mojsinjac
13mm
Podelite komentar
Veteran
@Mojsinjac
Voznja zimskim gumama leti je stetna i opasna. Prvo guma se neverovatno trosi a drugo kocenje je katastrigalno slabo. Zato menjaj gume!
Podelite komentar
Deljenje znanja
@Mojsinjac
Mozes ih nositi, al ti nije preporucljivo jer se zimske prakticno tope na vrelom asfaltu i toplom vremenu i dok dodje zima neces imati saru uopste
Podelite komentar
Paki
@Mojsinjac
2mm
Podelite komentar
Bravo
Sjajan clanak, sve obuhvaceno.
Podelite komentar
itd
@Bravo
Radi se O sigurnosti vas i vaših u automobilu,tako isto o sigurnost na mokrom ili suhom kolovozu, kicenje je isto jako bitno, sa 100km:h razdaljina kocenja? Ja lično tretiram novu i kvalitetnu gumu zbog sebe i ostalih! Sad putevi jesu ocajni, ipak se osjecam sigurnije sa novim gumama!
Podelite komentar
polat
odlican tekst,jos da imamo puteve
Podelite komentar
Miloš
@polat
I para
Podelite komentar
URS
Koji "col"? 25,4 ili 33,7mm
Podelite komentar
JAH
@URS
Pa col je samo jedan, 25.4mm,sta je ono od 33mm?
Podelite komentar
Mcs
I sta je smrt za nas Auto
Podelite komentar
jugos
@Mcs
Paaa smrt za vas i auto su polovne stare gume koje su tvrde i klizaju na sivom i vlaznom putu.
Podelite komentar
Pedja
Sve je to ok, ali morate redovno kontrolisati i centrirati trap vozila jer su nam putevi puni rupa, neravnina i ako to zapostavite, guma ce se neravnomerno trošiti, brze cete je zameniti i usput goriva potrositi zbog losijeg prijanjanja na kolovoz.
Podelite komentar
WILSON
@Pedja
Nedavno su objavili zaboravite na rupe na putevima,od tad još ih ima više...
Podelite komentar
Pjer
@Pedja
To sa trapom nisi u pravu. Dzabe si centrirao trap kad pri svakom prelasku rupe i upadanjem u istu moras svaki put to raditi. Takodje i pri zameni novih guma. Samo tada je i opravdano centriranje, naravno samu u Srbiji sa puno rupa.
Podelite komentar
BRKA
Gospodo za dobre gume treba dobra lova a za brzu voznju treba dobri putevi a mi u nasu jadnu srbiju nemamo ni jedno ni drugo imamo samo vas nalansere stonam prodajete maglu u djakove fuj
Podelite komentar
ЕУ шта се домунђаваш
@BRKA
Брко мој ... мој брко ! Јесу ти уста пуна јада ... Савети за аутомобилске гуме су за ВОЗАЧЕ , не "зачин" за жуте гладаче ... Ко те пусти ...?!?
Podelite komentar
Junior
@BRKA
Sve je to nama Vucic obezbedio. Rupe na cesti i u novcanicima.
Podelite komentar