U "Galeba" ugrađuju najsavremeniju opremu: Ovako će izgledati ponos srpskog neba (FOTO)
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mostarac
Legendarna fabrika Soko Mostar, odrastao sam uz zvuk ovih motora, po četiri u grupi iznad Mostara zlatno doba.
Aleks
Gladna Srbijo, ne troši opet ogromne pare na bespotrebni, primitivni avion, koji nije ništa bolji od dvokrilaca iz I sveckog rata!! Zadnjih 40 godina sve zemlje koriste moderne avione, a mi opet za našu nesreću trošimo ogromne pare na zastarele dvokrilce, koji nemaju veću funkciju od zaprašivanja vještačkim djubrivom oranice, i kao muzejski primjerak iz I sveckog rata!
Srdjan
Ako je moguce, otklonite mu dve najvece mane - preslabi motori i nedostatak PRAVOG vazduh-vazduh naoruzanja (ovde ne mislim na R-60 rakete koje bi mu sluzile vise za ukras).