Na Danima komunikacija saznajte kako je Starbaks osvojio društvene mreže

  • 0

Na Dane komunikacija stiže i Aleksandra Viler, koja će posetiocima otkriti kako je Starbaks postao broj jedan brend na društvenim mrežama.

Izvrstan odziv na ovogodišnje takmičenje Effie uz rekordan broj prijava!

Web stranica s očaravajućom pričom i inspirativnim dizajnom predstavlja jezgro prisutnosti u digitalnom svetu. Slede je društvene mreže, čijom strateškom upotrebom nadalje gradimo ljubav prema brendu. Tu su zatim ostali akteri digitalnog sveta, poznatiji kao influenseri, koji svojim uticajem mogu dodatno ojačati odnos poverenja između brendova i njihovih korisnika. Za pomoć u snalaženju kroz ovaj veliki digitalni ekosistem weba, društvenih mreža i influensera pobrinuće se vrhunski predavači i učesnici nekoliko diskusija i radionica ovogodišnjih Dana komunikacija.

Predavanje Dana komunikacija s vrhunskim uvidom za digitalne stručnjake i s jednim od najpoznatijih primera najbolje digitalne prakse je i ono bivše potpredsednice odeljenja digitalnog marketinga Starbaksa, brenda broj jedan na društvenim mrežama. Aleksandra Viler pokazaće kako je učestvovala u izgradnji odnosa korisnika s ovim svetski poznatim brendom daleko izvan četiri zida trgovine, kroz strateško promišljanje i svakodnevni doživljaj brenda u digitalnom svetu.

U razdoblju kada se online prisutnost brenda izjednačava s prisutnošću na društvenim mrežama, kreativni direktor agencije MediaMonks iz Londona Džon Bigs vraća nas osnovama kroz novi pristup web stranicama. Integrisanjem najnovijih dosega u digitalnom dizajnu s pomno prilagođenom pričom o brendu web platforme vraćaju se na velika vrata kako bi potvrdile svoj doprinos digitalnoj strategiji kompanije.

Foto: Promo Foto: Promo

Uz vlastite kanale, brend može koristiti društvene mreže i blogove uticajnih pojedinaca kako bi komunicirao sa svojim korisnicima. Pri tome je važno da se radi o autentičnom komuniciranju koje zaista ima uticaj na korisnike. Filip Braun iz londonske agencije Come Round specijalizovan je za osmišljavanje, razvoj i izveštavanje kod strategija s influenserima, a posetiocima predavanja na Danima komunikacija pokazaće kako ostvariti saradnju koja ima moć menjanja mišljenja i ponašanja ljubitelja brenda.

Festival Dani komunikacija održaće se od 30. marta do 2. aprila u hotelu Lone u Rovinju. Organizatori festivala pripremili su još mnogo predavanja i sadržaja posvećenih digitalnoj sferi, a sve informacije o predavačima, popratnim sadržajima i kotizacijama za festival dostupne su na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.

(Telegraf.rs)

Video: Ovo je kuća u kojoj je uhapšen Alija Balijagić

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA