EKSPRESNO: Pošiljka stigla sedam godina posle smrti!

 
  • 2

Iako je imao smrtovnicu kao dokaz očeve smrti, Urošu Tošiću iz Niša u pošti su insistirali na "ličnom prisustvu" onoga čija je pošiljka

Uroš Tošić iz Niša je u sandučetu zatekao izveštaj o prispeću pošiljke na ime oca Milorada, sedam godina posle njegove smrti.

No, iako je imao smrtovnicu kao dokaz očeve smrti u pošti su odbili da mu daju pošiljku insistirajući na "ličnom prisustvu" onoga čija je pošiljka.

- Rekao sam mu da mi je otac pokojni već sedam godina i da nije red da ga "prizivamo". Pokazao sam smrtovnicu i rešenje o nasleđivanju, ali je radnik pošte i dalje ponavljao da se pošiljka može podići samo lično. Nije pristao ni da mi kaže ko šalje pošiljku kako bih mogao da se njima obratim i kažem o čemu se radi - objašnjava Uroš.

On dodaje da je prema savetu čoveka, koji je takođe čekao u redu, otišao do lokalne poreske administracije, gde su, kako kaže, pristali da pregledaju dokumentaciju.

- Ispostavilo se da se poresko rešenje za stan vodi još na očevo ime, iako sam ga ja nasledio i preneo na moje ime. Takođe, rekli su mi da su rešenje poslali poštom, tako da je to verovatno pošiljka koja mi je stigla na očevo ime. Pitam se šta bi bilo da nisam pretpostavio da se radi o poreskom rešenju - pita se Tošić.

U informativnoj službi niške pošte kažu da je tajnost pošiljke zagarantovana.

- Ukoliko je osoba kojoj je pošiljka poslata preminula, pošiljka se vraća s tom naznakom pošiljaocu. Ne mogu poštanski službenici dati nekome pošiljku na osnovu smrtovnice ili rešenja o nasleđivanju jer možda ima više naslednika, pa to dovede do niza komplikacija - kažu u pošti.

(Izvor: Alo / Foto: Alo)

Video: Nikolić: "Troje povređenih i dalje u teškom stanju, dvoje trenutno svesni"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • jelena

    28. jun 2012 | 16:28

    Pa naravno UVEK je kriva Posta i njeni sluzbenici, a niko me postavlja pitanje zasto poreska uprava ni posle sedam godina nije uspela da prenese stan na ime naslednika.

  • Milan M

    28. jun 2012 | 09:44

    Strašno ... A na osnovu čega vraćaju pošiljku sa naznakom "preminuo"? Poštar je ostavio izveštaj, znači nije znao da je osoba preminula, službenik nije verovao da je osoba preminula ... I?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA