Veronauka kao predmet - da, ali ne propovedanje postojanja boga, andjela, vampira, egzistiranja zivota posle smrti, vec verovanje u natprirodne sile kroz istoriju i njene pozitivne i negativne strane kao i znacaj svih tih obicaja u raznim kulturama. Znaci, upoznavanje sa svim vrstama religija - gde je koja vera zastupljena, kako je nastala i obicaji kod pripadnika razlicitih verovanja.Ovo bi mogao da bude predmet bez ocene, bez prisiljavanja da deca moraju ici u crkvu i bez ubedjivanja u postojanje svih tih likova iz biblije, kurana i dr. religioznih knjiga. Zivimo u 21. veku pa bi trebalo tako i da se adaptiramo i damo prioritet predmetima savremenog zivota i komunikacije kao i ponasanja u drustvu....
U Srbiji se velika većina naroda na popisu stanovništva izjasnila kao religiozna. Vraćanje veronauke u škole značio je raskid sa komunističkom prošlošću. Etika i moral se najbolje izučavaju kroz nastavu veronauke. Deca su nam opterećena demonskim video igricama i internetom. Nastava veronauke je prozor kroz koga deca gledaju u beskonačnost a ne u Ninhilizam. Nastava veronauke u dijaspori održava kontinuitet jezika i nacionalnog identiteta.
По стоти пут понављам, све је ово козметика, док се не уведе да УЧЕНИК УЧИ, а не наставник или родитељ и док не буде више понављача а мање "Вуковаца" верујте ми да ће нам деца НЕПИСМЕНА излазити из школе!!! Верујте, причам из искуства, данас је добра школа она у којој се деле 5 за само присуство на часу, а лоша она у којој деца понављају јер не знају градиво!
Veronauka treba da bude u okviru crkava i porodicnog doma. Gradjansko vaspitanje bi bilo koristan predmet kad bi se zaista primenjivao predvidjeni program. Na casovima obicno ne rade nista.
Pronalazač
Popovi treba da kažu deci da su bogomolje mesto lečenja biomedicinom i zato veronauku ne treba izbacivati
Podelite komentar
citateljka
Veronauka kao predmet - da, ali ne propovedanje postojanja boga, andjela, vampira, egzistiranja zivota posle smrti, vec verovanje u natprirodne sile kroz istoriju i njene pozitivne i negativne strane kao i znacaj svih tih obicaja u raznim kulturama. Znaci, upoznavanje sa svim vrstama religija - gde je koja vera zastupljena, kako je nastala i obicaji kod pripadnika razlicitih verovanja.Ovo bi mogao da bude predmet bez ocene, bez prisiljavanja da deca moraju ici u crkvu i bez ubedjivanja u postojanje svih tih likova iz biblije, kurana i dr. religioznih knjiga. Zivimo u 21. veku pa bi trebalo tako i da se adaptiramo i damo prioritet predmetima savremenog zivota i komunikacije kao i ponasanja u drustvu....
Podelite komentar
jovan
U Srbiji se velika većina naroda na popisu stanovništva izjasnila kao religiozna. Vraćanje veronauke u škole značio je raskid sa komunističkom prošlošću. Etika i moral se najbolje izučavaju kroz nastavu veronauke. Deca su nam opterećena demonskim video igricama i internetom. Nastava veronauke je prozor kroz koga deca gledaju u beskonačnost a ne u Ninhilizam. Nastava veronauke u dijaspori održava kontinuitet jezika i nacionalnog identiteta.
Podelite komentar
Наставник
По стоти пут понављам, све је ово козметика, док се не уведе да УЧЕНИК УЧИ, а не наставник или родитељ и док не буде више понављача а мање "Вуковаца" верујте ми да ће нам деца НЕПИСМЕНА излазити из школе!!! Верујте, причам из искуства, данас је добра школа она у којој се деле 5 за само присуство на часу, а лоша она у којој деца понављају јер не знају градиво!
Podelite komentar
victoria
Veronauka treba da bude u okviru crkava i porodicnog doma. Gradjansko vaspitanje bi bilo koristan predmet kad bi se zaista primenjivao predvidjeni program. Na casovima obicno ne rade nista.
Podelite komentar