Jedini način da za male pare kupite dobar polovan auto: Dobro ga pogledajte na ovim mestima, ne dajte da vas prevare! (FOTO)
Sa dolaskom lepog vremena, sve je više onih koji se razmišljaju o kupovini polovnog automobila. Prilikom kupovine vrlo je važno, da osim da vam se automobil dopadne, bude i u dobrom stanju.
Ovi automobili su na rasprodaji u Srbiji: Jeftiniji od mobilnog telefona, pogledajte kakvi su (FOTO)
Najvažnije dve stvari na koje treba da obratite pažnju i na koje vas upozorava ekipa "Auto Bilda" su: da nije vraćena kilometraža na vozilu i da automobil nije učestvovao u saobraćajnoj nesreći.
Da biste proverili da li je na polovnjaku rađena mahinacija sa kilometražom, za pomoć možete da se obratite Auto-moto savezu, a proveru možete obaviti u ovlašćenom servisu, pomoću servisne knjižice ili kontaktiranjem sa prethodnim vlasnicima.
Udarana i oštećena vozila odaje 10 stavki:
Položaj volana
Volan ne stoji pravilno, nešto nije u redu. Možda je prethodni vlasnik brzo prešao preko rupe ili ivičnjaka, a možda je učestvovao u saobraćajnoj nezgodi. U svakom slučaju, proverite trap.
Proverite stakla
Na bočnim prozorima, često i na prednjem vetrobranskom staklu, ispisani su podaci o godištu vozila i proizvođaču. Ukoliko na svim staklima podaci nisu isti, znači da je prozor menjan.
Refleksija boje
Parkirajte automobil tako da mogu da se uoče linije na farbi. Zahvaljujući ovim linijama lakše možete pronaći eventualna udubljenja nastala na limariji.
Broj šasije
Broj šasije se često falsifikuje i tu proveru treba da poverite profesionalcu.
Tragovi
Da li su branici bili udareni i kako da znate da li je možda menjana hauba? Pogledajte da li su spojevi i zazori na svim delovima karoserije jednaki.
Razmak između limova
Obratite pažnju na mesta na kojima se farovi spajaju sa karoserijom i da li ima malih razmaka među spojevima. To takođe može da sugeriše da je bilo intervencija na donjem delu automobila.
Kakva su vrata
Ukoliko čujete prasak pri udaranju vrata i teško se zatvaraju, nešto nije u redu. Možda su šarke i ram savijeni u nekom sudaru.
Varovi
Ima ili tragova zavarivanja ili da su menjane bočne stranice ukoliko je došlo do jačeg sudara sa nekim vozilom?
Testiranje boje
Prodavci vrlo često prefarbaju oštećenja kako ih ne biste poznali. Po pravilu, debljina sloja bi trebalo da iznosi između 0,1 i 0,2 milimetra, sve više od toga znači da je auto prefarban.
Lampa test
Ponekad se tragovi nezgode kriju kod točkova ili iza poklopca. Zato je najbolje da auto gledate po danu i po suvom vremenu, a ako baš morate noću, koristite baterijsku lampu.
(Telegraf.rs)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Лаврентий Берия
Ako nadjete polovan auto kome nije vraćana kilometraža, ja vam ga poklanjam...
Podelite komentar
Boki
Ako je auto bio malo ocesan pa zafarban ne znaci da ne valja, ipak to je polovan auto i ne treba traziti dlaku u jajetu. Kilometrazu je jako tesko utvrditi kada nema servisne knjige, a obicno je nema kod jeftinijih automobila i to je igra na srecu. Ono sto bih ja istako je provera legalnosti, to uvek moze i to je vaznije od svega. Sve se moze popraviti, ali ako je auto kraden, oduzmu vam ga i tada je steta totalna!
Podelite komentar
Aleksa
Polovni automobili kod nas dolaze 90% iz uvoza. Tamo se placaju jeftino,a kad auto stigne ovde onda i kupci zele da ga dobiju po niskoj ceni. To je tajna koju Srbi nece da priznaju. Sve sto vredi kosta !
Podelite komentar