Najveća ispovest jednog kamiondžije za srpske medije: Paklen je svaki kilometar, nije ni čudo što ginemo! Vozimo za crkavicu, tretiraju nas kao robu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika in83
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • stvarno?

    11. februar 2017 | 12:22

    U srbiji kao vozach kamiona bih samo gazdinu zenu vozio po parkingu. I na zapadu su kamiondzije robovi ali u srbiji nemaju ni taj status

  • CH

    10. februar 2017 | 20:28

    Neverovatno.Prvo prestanite da poslodavce zovete gazda.Zivotinja ima gazdu a ne covek

  • Kurajber

    10. februar 2017 | 19:02

    22 godine vrtim djevrek a od toga 12 godina sam vozio preko(Rusija, z. Evropa...) . Covek je lepo opisao posao vozaca i profil prosecnog poslodavca u bransi. Nekada smo imali i beneficiran staz i dnevnice i plate a sad ako neznas da se snadjes bolje da menjas zanimanje. Za sve su krive novopecene gazde koji su na sumnjiv nacin sticali novac pa onda kupovali nekoliko desetina ili stotina kamiona. Pa da kamioni ne bi stajali oni su obarali cenu prevoza a vozaci i dalje rade za isti procenat. Sad trenutno radim na kiperu kada (250-300 sati mesecno) za oko 700 eur mesecno i tresnem koju turu zemlje, kamena ili gvozdja za oko 200-300 eur mesecno. Svako vece sam kuci sa svojima, nema granica, utovara, istovara, cekanja, fasujem poneki pretovar ali nemoze sve da bude idealno i naravno gazde uvek s.. u nesto :-). Posao nam je za.... n ali od njega moze da se zivi ko se snadje. P. S. Naravno da je na zapadu mnogo postenije i bolje ali i ta Nemacka je nekako daleko. Sta ce nama soferima kuca kad je nasa kuca putujuca :-).

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA