Nemojte misliti da je ovo dobro. 90% vožnji je do pola sata i ovo predstavlja apsolutno pojeftinjenje i veliki gubitak ZET-u koji će na kraju opet nadoknaditi građani. Pričekajte da prođu izbori za gradonačelnika pa ćete vidjeti
Ovo je dobro i jeftino. Do sad je bila samo karta od 10kn ( 165 dinara ) i glupo je bilo. U buseve se ulazi samo na prva vrata i kupuje karta pa se nisi mogao švercati par stanica. A za tramvaj, kad te kontrola uhvati, vadi 120eur za kaznu :/
U Zagrebu jedna karta vazi 90' vec 30 godina,a kod nas malo malo pa menjaju,molim vas dali privvatnom preduzecu da naplacuju gradski prevoz,a taj gsp je od svih nas pa bi oni trebali naplacivati prevoz,a i istina kod nas beda pa ni ljudi nemaju od kuda da placaju.
Zlaja
Nemojte misliti da je ovo dobro. 90% vožnji je do pola sata i ovo predstavlja apsolutno pojeftinjenje i veliki gubitak ZET-u koji će na kraju opet nadoknaditi građani. Pričekajte da prođu izbori za gradonačelnika pa ćete vidjeti
Podelite komentar
Jeretik
Da li je nesto skupo ili jeftino definise se kupovnom moci, a ne samo cenom kostanja .
Podelite komentar
luka
Ovo je dobro i jeftino. Do sad je bila samo karta od 10kn ( 165 dinara ) i glupo je bilo. U buseve se ulazi samo na prva vrata i kupuje karta pa se nisi mogao švercati par stanica. A za tramvaj, kad te kontrola uhvati, vadi 120eur za kaznu :/
Podelite komentar
Ivan1
U Zagrebu jedna karta vazi 90' vec 30 godina,a kod nas malo malo pa menjaju,molim vas dali privvatnom preduzecu da naplacuju gradski prevoz,a taj gsp je od svih nas pa bi oni trebali naplacivati prevoz,a i istina kod nas beda pa ni ljudi nemaju od kuda da placaju.
Podelite komentar
Roni
A koliki je prosek primanja u Zagrebu?
Podelite komentar
kile
@Roni
oko 1000 evra
Podelite komentar
miki
@Roni
1000 evra
Podelite komentar