Kako funkcioniše prevoz u Zagrebu: Skuplja karta nego u Beogradu, ali zato imaju nešto što niko nema
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Zlaja
Nemojte misliti da je ovo dobro. 90% vožnji je do pola sata i ovo predstavlja apsolutno pojeftinjenje i veliki gubitak ZET-u koji će na kraju opet nadoknaditi građani. Pričekajte da prođu izbori za gradonačelnika pa ćete vidjeti
Jeretik
Da li je nesto skupo ili jeftino definise se kupovnom moci, a ne samo cenom kostanja .
luka
Ovo je dobro i jeftino. Do sad je bila samo karta od 10kn ( 165 dinara ) i glupo je bilo. U buseve se ulazi samo na prva vrata i kupuje karta pa se nisi mogao švercati par stanica. A za tramvaj, kad te kontrola uhvati, vadi 120eur za kaznu :/