Da li vam kradu kablovsku i šta možete da uradite da to sprečite?

 
  • 6

Jedna Beograđanka tvrdi da već dve godine plaća uslugu SBB-u koju ne koristi

Da li uvek kada plaćate račune pogledate šta se sve nalazi na njima? Ukoliko ne proveravate račun, može da se dogodi da se na računima za kablovsku pored usluge koju plaćate provuče i neki sitniji iznos za usluge koje se dodatno naplaćuju, a koje niste koristili.

KRAGUJEVČANI NE PLAĆAJU RAČUNE ZA VODU: Gradskom "Vodovodu" duguju više od MILIJARDU dinara

Jedna Beograđanka tvrdi da već dve godine plaća uslugu koju ne koristi.

Ona kaže da se na računima za kablovsku redovno pojavljuju naknade za iznajmljivanje filmova koje nikad nije iznajmila i da se vreme emitovanja tih filmova uglavnom ne poklapa sa njenim boravkom u stanu.

Iako već dve godine pokušava da reši ovaj problem sa SBB-om, nailazi na nerazumevanje.

Tvrdi da je problem nastao onog trenutka kada su iz SBB-a izvršili zamenu opreme, a kako piše portal kamatica.com njihovi izvori u SBB-u su im rekli da se uglavnom kod zamene opreme korisnicima donosi polovna oprema, te su mogući neki propusti koji operateri nisu voljni da prihvate.

Ova usluga je Beograđanku koštala dodatnih 10 hiljada dinara, a pretpostavka je da je do toga došlo zbog propusta ljudi iz tehničke službe koji su menjali opremu, a mek adresu (broj uređaja) za koju se uređaj vezuje nisu sistemski odvezali od prethodnog vlasnika nego samo prikačili njoj. 

Na taj način sistemski deo iznajmljivanja filmova iz video kluba vrši prethodni vlasnik opreme dok račune za tu uslugu operater naplaćuje ovoj Beograđanki.

Iako je ugovor koji je sklopila sa kablovskim operaterom vremenski istekao, po zakonu o obligacionim odnosima ugovor se nastavlja, ukoliko korisnik nakon isteka ugovora nije sam predao opremu i na taj način raskinuo ugovor pa je korisnik nadalje dužan da plaća obaveze kao i za vreme trajanja ugovora.

Pošto je zakon u ovom slučaju na strani operatera, ovoj Beograđanki u slučaju da ne napravi dogovor sa operaterom možda ne preostaje ništa drugo nego da izmiri sve zaostale obaveze prema operateru, a nakon toga da raskine ugovor.

(Telegraf.rs/kamatica.com)

Video: Dragana Mirković sagradila kuću porodici sa Golije

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mrki

    20. januar 2017 | 17:40

    Samo placajte Sorosa i Ciju. Bezite od SBB a sto dalje

  • mia

    21. januar 2017 | 08:16

    A gde je ovde drzava, novi zakon? Kako drzava dozvoljava ovako nesto? A za druge stvari menja zakon ocas posla.

  • Desha

    5. septembar 2017 | 12:45

    Ovo prvi put čujem, da novom korisniku daju korišćen uredjaj? Meni su menjali sve dva puta i uvek su donosili neotpakovani i ruter i D3 uredjaj, tako da je ovo zaista neverovatno.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA