Šest reči koje najčešće čitate u srpskim novinama: Srbija, Beograd, milion, Rusija, život i Vučić
Ono što je zajedničko rečima Srbija, Beograd, milion, Vučić, Rusija i život, je da su u 2016. godini bile najčešće korišćene reči u štampanim medijima, pokazuju danas objavljeni rezultati analize medijskog sadržaja kompanije Ninamedija.
Sudbina "Politike" i "Večernjih novosti" biće poznata do kraja godine
Sektor analiza medijskog sadržaja Ninamedije je redovnim godišnjim monitoringom štampanih medija u Srbiji za 2016. došao do rezultata koji pokazuju koje reči su mediji najčešće koristili obraćajući se čitaocima.
Najčešća reč koju su u osnovnom obliku mediji koristili u naslovima tekstova je Srbija i ona je imala više od 14.000 pojavljivanja, što je 12 odsto manje nego u 2015, saopštila je Ninamedija. Beograd je pomenut 6.516 puta odnosno 12 odsto više nego u 2015. godini. Milion je treća reč prema učestalosti sa 3.143 spominjanja i manjim brojem pojavljivanja za 14 odsto.
U oblasti ekonomije sve teme beleže pad broja pominjanja u odnosu na 2015, a najfrekventnije su - milion, evro, dinar, penzija, direktor i milijarda.

U oblasti geopolitike, najveći broj učestalosti se beleži kod reči Srbija, Beograd, Evropa i Rusija, a slede reči izbeglice/migranti. Najveće povećanje zabeleženo je kod reči Amerika i NATO, a najveći pad kod reči Kosovo i Albanija.
U kategoriji ličnosti, najčešće pominjana ličnost je Aleksandar Vučić, ali manje nego u 2015, za 14 odsto. Sledi Donald Tramp sa najvećim povećanjem od 1.421 odsto. Na trećem mestu je Tomislav Nikolić, ali za 15 odsto manje nego prošle godine, a iza njega i Putin sa 14 odsto većim brojem pojavljivanja.
U oblasti politike, od većih stranaka najviše je pominjana SNS i to za 21 odsto više nego u 2015. DS je gotovo identično zastupljena, a SPS više za 76 odsto.

Najveće povećanje kod pojmova beležimo kod naziva stranaka - SNS, SPS, DS, DSS, i Dveri, te najveće povećanje uopšte kod pojma Donald Tramp. Od ostalih pojmova koji su zabeležili veću učestalost u odnosu na prošlu godinu, najzanimljiviji su Dodik i NATO, prvi zbog izbora u Republici Srpskoj i referenduma o državnom prazniku, a NATO između ostalog i zbog potencijalnog ulaska Crne Gore u ovaj savez.
Istraživanja su pokazala da su izbori u Srbiji i u SAD vidno uticali na pojmove koje su mediji plasirali preko naslova.

Kada je reč o sportu, Novak Ðoković je i dalje najzastupljeniji pojam, a onda slede reči Partizan, fudbal i Zvezda i svi ovi pojmovi beleže manju učestalost, dok je veća zabeležena kod pojmova Košarka i Vaterpolo. Olimpijske igre u Riju i uspesi Srbije u košarci i vaterpolu su bile povod da ih mediji više pominju nego u 2015. godini.
(Telegraf.rs / Tanjug)
Video: Vučić: Ogromno interesovanje mladih za stambene kredite, do 15 sati 1.167 prijava
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dr Sem
Najcesca je Vucic, a druga,trca,cetvrta i peta je verovali ili ne, isto Vucic. Sve "objektivne i nestranacke" novine na prvih 5-6 strana pisu o svim mogucim aktivnostima gospodina Vucica a ni televizije nista ne zaostaju za novinama.
Podelite komentar
Тутор
Најчешћа је кме,кме.
Podelite komentar
severnetribine
Ili skraceno PP. PUTINOVA PROPAGANDA. Srbija je klasicna zrtva KGB propagande!
Podelite komentar