Nijedna banka u srbiji neda kredit nama taksistima pa smo zato prinudjeni da kupujemo krseve iz evrope i cudi me da nam drzava i fiat neponude vozila na metan da bar malo sacuvamo ovu nasu sredinu
Da kupujemo istrosene automobile,znaju i ptice na grani.To su nam lakomi i gladni para obezbedili politicari!
Ja zivim na zapadu i znam ljude koji skidaju katalizatore i nemaju probleme na tehnickom(gorivo) a kod nas je mnogo kvalitetno gorivo!
Alo bre a fabrike u Srbiji?Nijedna nema filtere sa evropskim standardima i ljudi se konstantno razboljevaju,o tome ne pisete ali kad treba da se obican narod udari po dzepu to je ok!
Sramota
To sto uvozimo krseve treba da zahvalimo pre svega Dinkicu, a eto ptoglasise da covek ni zasta nije kriv, uzas jedan.Upropastio zahedno sa njegovim demokratama srbsko bankarstvo, privredu, uzasna privatizacija firmi i on sada oslobodjen svih optuzbi
Istina je da su oni krševi ali je činjenica da oni koji kupuju polovnjake ne kupuju auto da se voze već da im stoji u AVLIJU da se ima pa komšija da pukne od muke. Takvi predju 1000 km godišnje pa i ne zagadjuju puno jer para za gorivo nemaju. E sad ovi što kupuju nova vozila ta i voze jer oni para imaju pa mora da im budu ispravna i za europu.
A šta da radimo mi koji uzimamo kredit i za takva vozila,šta hoćete da vozite samo Vi koji imate pare za nova vozila,pa da su vam pute i slobodni da jurite i bahatite se kolikp vam volja.A ti dr.što se baviš preprodajom novih vozila,a ne naučnim radovima.
Priljatelj koji redovno dovozi vozila iz Nemačke,Holandije kaže da odavno nije dovezao vozilo sa manje od 400.000 km sem ako nisu havarisana.Kilometraže su uglavnom između 400.000 (pežo,fiat,ford,opel) pa i do 700.000 km (mercedes.alfa,bmw,vw)
ž
Kada bi neko iskreno zeleo da ostavi komentar na ovaj tekst nebi znao odakle poceti,kao prvo uvoznici novih automobila uvoze sve ono sto je pete klase,novo ali skart a ovi sto uvoze polovna tu je agonija jos veca,kamo lepe srece da je problem u katalizatoru,pa to nemac ni na otpad nece da stavi,nego ispresuje u kocku.Za poslednje dve godine radeci taj posao nagledao sam se serpi,lonaca i poklopaca ali ne i automobila,nazalost i nesrecu onih koji to kupuju.....O fantomskim firmama,fals dokumentaciji izlisno i pisati,sve to ovaj sistem guta....
Uskoro ce da nam bude bolje. Svi cemo kupiti nova kola. Kad mogu ministri, moze i narod. Skocice plata na 500e. Aman, pa mi ni za vojsku ne kupujemo nove avione i oklopna vozila a pricate o polovnim vozilima.
Nemoguće! Pasat B6 2007. 2.0 tdi "IZ NEMAČKE, NOV" sa 135 000, čitaj - 500 hiljada na satu, je tek razradjen, i vredi 8000 e koliko ga ovde cene!
Jadni li smo i tupavi! "NEMAC JE NEMAC", a 90 posto robova koji to govore voze kola stara 15 godina.
To je totalno besmisleno. Polovan aitomobil kosta 1500 - 2000 evra, nov 10.000 - 15.000. Ne razumem kako bi neko naterao kupca polovnog aitomobila da kupi nov kad mu treba 10 puta vise para za nov. O kojoj nelojalnoj konkurenciji se ovde radi? Nas su polovnjaci iz EU motorizovali. Da nisu oni vozili bismo Jugice, Lade i u boljem slucaju VW i Opel iz 80-ih i 90-ih. Moguce da nekim automobilima uvoznici skidaju katalizatore kako bi ih prodali jer su skupi, ali nije tacno da ti automobili takvi dolaze iz EU i nije tacno da su tamo tehnicki neispravni bili. Svaki uvezen automobil je ispravniji od onog slicnog koji se kod nas vec vozi. Kod nas se mnogo manje ulaze u odrzavanje automobila nego na zapadu. Jedini problem je kilometraza u koju nikad ne moze niko biti siguran, sve ostalo se vidi.
Nije bas sve tako kako vi pisete, auta iz CH su u boljem stanju nego iz eu,a ta auta se ovde prodaju jeftino jerse neisplati poraviti .
Ovde kosta sat vremana rada 220 Sfr. a kod nas se to radi mnogo jeftinije.
Ja sam kupio zafiru euro r motor za 500fr morao sam menjati samo neke sitne stvari al auto je u super stanju jest da ima 180000km.
Zoran
Nijedna banka u srbiji neda kredit nama taksistima pa smo zato prinudjeni da kupujemo krseve iz evrope i cudi me da nam drzava i fiat neponude vozila na metan da bar malo sacuvamo ovu nasu sredinu
Podelite komentar
Dr. Kefalo
Auto plac na svakom ćošku, a za mleko uveče moram da vozim 3km do radnje.
Podelite komentar
Bibi
Koje nebuloze...kao da mi ne znamo šta treba kupiti, ali nikako da nam neko kaže kada ćemo moći.
Podelite komentar
misa
U Evropi jel? A mi smo u Africi insče. Jadno, a još je jadnije to što se u Srbiji i dan danas ne pravi razlika izmedju Evrope i Evropske Unije
Podelite komentar
Milence
Evo I ovaj iz Hrvatske sto je kupio jaguara,sta ce njemu auto I to skup Vozio je sa 3,4 promila alkohola u krvi,i srecom nije nikog ubio.
Podelite komentar
Ja
Da kupujemo istrosene automobile,znaju i ptice na grani.To su nam lakomi i gladni para obezbedili politicari! Ja zivim na zapadu i znam ljude koji skidaju katalizatore i nemaju probleme na tehnickom(gorivo) a kod nas je mnogo kvalitetno gorivo! Alo bre a fabrike u Srbiji?Nijedna nema filtere sa evropskim standardima i ljudi se konstantno razboljevaju,o tome ne pisete ali kad treba da se obican narod udari po dzepu to je ok! Sramota
Podelite komentar
Anja
@Ja
To sto uvozimo krseve treba da zahvalimo pre svega Dinkicu, a eto ptoglasise da covek ni zasta nije kriv, uzas jedan.Upropastio zahedno sa njegovim demokratama srbsko bankarstvo, privredu, uzasna privatizacija firmi i on sada oslobodjen svih optuzbi
Podelite komentar
Srboljub
Istina je da su oni krševi ali je činjenica da oni koji kupuju polovnjake ne kupuju auto da se voze već da im stoji u AVLIJU da se ima pa komšija da pukne od muke. Takvi predju 1000 km godišnje pa i ne zagadjuju puno jer para za gorivo nemaju. E sad ovi što kupuju nova vozila ta i voze jer oni para imaju pa mora da im budu ispravna i za europu.
Podelite komentar
Šta je tu je
A šta da radimo mi koji uzimamo kredit i za takva vozila,šta hoćete da vozite samo Vi koji imate pare za nova vozila,pa da su vam pute i slobodni da jurite i bahatite se kolikp vam volja.A ti dr.što se baviš preprodajom novih vozila,a ne naučnim radovima.
Podelite komentar
Jovan
Priljatelj koji redovno dovozi vozila iz Nemačke,Holandije kaže da odavno nije dovezao vozilo sa manje od 400.000 km sem ako nisu havarisana.Kilometraže su uglavnom između 400.000 (pežo,fiat,ford,opel) pa i do 700.000 km (mercedes.alfa,bmw,vw) ž
Podelite komentar
SasaV
Kada bi neko iskreno zeleo da ostavi komentar na ovaj tekst nebi znao odakle poceti,kao prvo uvoznici novih automobila uvoze sve ono sto je pete klase,novo ali skart a ovi sto uvoze polovna tu je agonija jos veca,kamo lepe srece da je problem u katalizatoru,pa to nemac ni na otpad nece da stavi,nego ispresuje u kocku.Za poslednje dve godine radeci taj posao nagledao sam se serpi,lonaca i poklopaca ali ne i automobila,nazalost i nesrecu onih koji to kupuju.....O fantomskim firmama,fals dokumentaciji izlisno i pisati,sve to ovaj sistem guta....
Podelite komentar
Dr.šmek
Ma nemoguce,to su auti sa 161000km
Podelite komentar
Novak
A sta da vozimo.Drzava nam uvodi evropske zakone i cene a plate i standard sa Tajlanda.
Podelite komentar
palica
Nasa ni nova ne bi prosla tehnicki u EU..
Podelite komentar
Valjevac
Da nije tih vozila mi bi i dalje vozili keceve i jugice iz 80.tih aloo bre narode pa mi te nihove krseve upropastimo na nasim putevima za godinu dana
Podelite komentar
The Spatula
Uskoro ce da nam bude bolje. Svi cemo kupiti nova kola. Kad mogu ministri, moze i narod. Skocice plata na 500e. Aman, pa mi ni za vojsku ne kupujemo nove avione i oklopna vozila a pricate o polovnim vozilima.
Podelite komentar
Mila majko ja bi' od rebara
Nemoguće! Pasat B6 2007. 2.0 tdi "IZ NEMAČKE, NOV" sa 135 000, čitaj - 500 hiljada na satu, je tek razradjen, i vredi 8000 e koliko ga ovde cene! Jadni li smo i tupavi! "NEMAC JE NEMAC", a 90 posto robova koji to govore voze kola stara 15 godina.
Podelite komentar
SRBIJA
Kakve su nam plate dobro je da imamo i za auto star 15 godina. A jos na ove cene goriva dobro je ako ne predjemo na bicikle.
Podelite komentar
Boki
To je totalno besmisleno. Polovan aitomobil kosta 1500 - 2000 evra, nov 10.000 - 15.000. Ne razumem kako bi neko naterao kupca polovnog aitomobila da kupi nov kad mu treba 10 puta vise para za nov. O kojoj nelojalnoj konkurenciji se ovde radi? Nas su polovnjaci iz EU motorizovali. Da nisu oni vozili bismo Jugice, Lade i u boljem slucaju VW i Opel iz 80-ih i 90-ih. Moguce da nekim automobilima uvoznici skidaju katalizatore kako bi ih prodali jer su skupi, ali nije tacno da ti automobili takvi dolaze iz EU i nije tacno da su tamo tehnicki neispravni bili. Svaki uvezen automobil je ispravniji od onog slicnog koji se kod nas vec vozi. Kod nas se mnogo manje ulaze u odrzavanje automobila nego na zapadu. Jedini problem je kilometraza u koju nikad ne moze niko biti siguran, sve ostalo se vidi.
Podelite komentar
Djosa
Nije bas sve tako kako vi pisete, auta iz CH su u boljem stanju nego iz eu,a ta auta se ovde prodaju jeftino jerse neisplati poraviti . Ovde kosta sat vremana rada 220 Sfr. a kod nas se to radi mnogo jeftinije. Ja sam kupio zafiru euro r motor za 500fr morao sam menjati samo neke sitne stvari al auto je u super stanju jest da ima 180000km.
Podelite komentar
Kiza
Pa neka nam vlast obezbedi dobre plate i povoljne kreeite pa ce mo kupovati nova kola
Podelite komentar
Jeretik
To i kazem , meni zabranjuju da pusim da ne trujem druge , a mene vozaci nepusaci mogu da truju do mile volje ???
Podelite komentar
Uvoznik...
E da su prešla 200.000 lako bi...
Podelite komentar
gregor
I svi se prodaju sa laznim kilometrazama!
Podelite komentar