Kupujemo istrošene automobile koji u Evropi ne bi prošli tehnički pregled!

Uvezena vozila u Srbiji ne ispunjavaju standarde EU i ona na Zapadu ne mogu da prođu tehnički pregled

Komentari

  • Zoran

    31. decembar 2016 | 14:45

    Nijedna banka u srbiji neda kredit nama taksistima pa smo zato prinudjeni da kupujemo krseve iz evrope i cudi me da nam drzava i fiat neponude vozila na metan da bar malo sacuvamo ovu nasu sredinu

  • Dr. Kefalo

    31. decembar 2016 | 08:39

    Auto plac na svakom ćošku, a za mleko uveče moram da vozim 3km do radnje.

  • Bibi

    30. decembar 2016 | 16:39

    Koje nebuloze...kao da mi ne znamo šta treba kupiti, ali nikako da nam neko kaže kada ćemo moći.

  • misa

    30. decembar 2016 | 13:55

    U Evropi jel? A mi smo u Africi insče. Jadno, a još je jadnije to što se u Srbiji i dan danas ne pravi razlika izmedju Evrope i Evropske Unije

  • Milence

    30. decembar 2016 | 13:47

    Evo I ovaj iz Hrvatske sto je kupio jaguara,sta ce njemu auto I to skup Vozio je sa 3,4 promila alkohola u krvi,i srecom nije nikog ubio.

  • Ja

    30. decembar 2016 | 11:54

    Da kupujemo istrosene automobile,znaju i ptice na grani.To su nam lakomi i gladni para obezbedili politicari! Ja zivim na zapadu i znam ljude koji skidaju katalizatore i nemaju probleme na tehnickom(gorivo) a kod nas je mnogo kvalitetno gorivo! Alo bre a fabrike u Srbiji?Nijedna nema filtere sa evropskim standardima i ljudi se konstantno razboljevaju,o tome ne pisete ali kad treba da se obican narod udari po dzepu to je ok! Sramota

    • 30. decembar 2016 | 20:30

      Anja

      @Ja

      To sto uvozimo krseve treba da zahvalimo pre svega Dinkicu, a eto ptoglasise da covek ni zasta nije kriv, uzas jedan.Upropastio zahedno sa njegovim demokratama srbsko bankarstvo, privredu, uzasna privatizacija firmi i on sada oslobodjen svih optuzbi

  • Srboljub

    30. decembar 2016 | 11:46

    Istina je da su oni krševi ali je činjenica da oni koji kupuju polovnjake ne kupuju auto da se voze već da im stoji u AVLIJU da se ima pa komšija da pukne od muke. Takvi predju 1000 km godišnje pa i ne zagadjuju puno jer para za gorivo nemaju. E sad ovi što kupuju nova vozila ta i voze jer oni para imaju pa mora da im budu ispravna i za europu.

  • Šta je tu je

    30. decembar 2016 | 11:43

    A šta da radimo mi koji uzimamo kredit i za takva vozila,šta hoćete da vozite samo Vi koji imate pare za nova vozila,pa da su vam pute i slobodni da jurite i bahatite se kolikp vam volja.A ti dr.što se baviš preprodajom novih vozila,a ne naučnim radovima.

  • Jovan

    30. decembar 2016 | 11:27

    Priljatelj koji redovno dovozi vozila iz Nemačke,Holandije kaže da odavno nije dovezao vozilo sa manje od 400.000 km sem ako nisu havarisana.Kilometraže su uglavnom između 400.000 (pežo,fiat,ford,opel) pa i do 700.000 km (mercedes.alfa,bmw,vw) ž

  • SasaV

    30. decembar 2016 | 11:23

    Kada bi neko iskreno zeleo da ostavi komentar na ovaj tekst nebi znao odakle poceti,kao prvo uvoznici novih automobila uvoze sve ono sto je pete klase,novo ali skart a ovi sto uvoze polovna tu je agonija jos veca,kamo lepe srece da je problem u katalizatoru,pa to nemac ni na otpad nece da stavi,nego ispresuje u kocku.Za poslednje dve godine radeci taj posao nagledao sam se serpi,lonaca i poklopaca ali ne i automobila,nazalost i nesrecu onih koji to kupuju.....O fantomskim firmama,fals dokumentaciji izlisno i pisati,sve to ovaj sistem guta....

  • Dr.šmek

    30. decembar 2016 | 11:12

    Ma nemoguce,to su auti sa 161000km

  • Novak

    30. decembar 2016 | 11:12

    A sta da vozimo.Drzava nam uvodi evropske zakone i cene a plate i standard sa Tajlanda.

  • palica

    30. decembar 2016 | 11:04

    Nasa ni nova ne bi prosla tehnicki u EU..

  • Valjevac

    30. decembar 2016 | 11:01

    Da nije tih vozila mi bi i dalje vozili keceve i jugice iz 80.tih aloo bre narode pa mi te nihove krseve upropastimo na nasim putevima za godinu dana

  • The Spatula

    30. decembar 2016 | 11:00

    Uskoro ce da nam bude bolje. Svi cemo kupiti nova kola. Kad mogu ministri, moze i narod. Skocice plata na 500e. Aman, pa mi ni za vojsku ne kupujemo nove avione i oklopna vozila a pricate o polovnim vozilima.

  • Mila majko ja bi' od rebara

    30. decembar 2016 | 10:53

    Nemoguće! Pasat B6 2007. 2.0 tdi "IZ NEMAČKE, NOV" sa 135 000, čitaj - 500 hiljada na satu, je tek razradjen, i vredi 8000 e koliko ga ovde cene! Jadni li smo i tupavi! "NEMAC JE NEMAC", a 90 posto robova koji to govore voze kola stara 15 godina.

  • SRBIJA

    30. decembar 2016 | 10:50

    Kakve su nam plate dobro je da imamo i za auto star 15 godina. A jos na ove cene goriva dobro je ako ne predjemo na bicikle.

  • Boki

    30. decembar 2016 | 10:50

    To je totalno besmisleno. Polovan aitomobil kosta 1500 - 2000 evra, nov 10.000 - 15.000. Ne razumem kako bi neko naterao kupca polovnog aitomobila da kupi nov kad mu treba 10 puta vise para za nov. O kojoj nelojalnoj konkurenciji se ovde radi? Nas su polovnjaci iz EU motorizovali. Da nisu oni vozili bismo Jugice, Lade i u boljem slucaju VW i Opel iz 80-ih i 90-ih. Moguce da nekim automobilima uvoznici skidaju katalizatore kako bi ih prodali jer su skupi, ali nije tacno da ti automobili takvi dolaze iz EU i nije tacno da su tamo tehnicki neispravni bili. Svaki uvezen automobil je ispravniji od onog slicnog koji se kod nas vec vozi. Kod nas se mnogo manje ulaze u odrzavanje automobila nego na zapadu. Jedini problem je kilometraza u koju nikad ne moze niko biti siguran, sve ostalo se vidi.

  • Djosa

    30. decembar 2016 | 10:49

    Nije bas sve tako kako vi pisete, auta iz CH su u boljem stanju nego iz eu,a ta auta se ovde prodaju jeftino jerse neisplati poraviti . Ovde kosta sat vremana rada 220 Sfr. a kod nas se to radi mnogo jeftinije. Ja sam kupio zafiru euro r motor za 500fr morao sam menjati samo neke sitne stvari al auto je u super stanju jest da ima 180000km.

  • Kiza

    30. decembar 2016 | 10:44

    Pa neka nam vlast obezbedi dobre plate i povoljne kreeite pa ce mo kupovati nova kola

  • Jeretik

    30. decembar 2016 | 10:43

    To i kazem , meni zabranjuju da pusim da ne trujem druge , a mene vozaci nepusaci mogu da truju do mile volje ???

  • Uvoznik...

    30. decembar 2016 | 10:43

    E da su prešla 200.000 lako bi...

  • gregor

    30. decembar 2016 | 10:38

    I svi se prodaju sa laznim kilometrazama!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA