Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mira
Odlično! Znači još malo ćemo brže stizati iz Beograda u Sarajevo nego u Lazarevac na posao. Nema logike ali izgleda da će tako biti. Dužina puta od Beograda do Lazarevca se rapidno povećava.
Mega
Srbija treba dobro da se poveze sigurnim saobracajnicama,pa tek onda sa R. Srpskom i Crnom Gorom.
FANTOM
Sadasnja dionica Beograd- Sarajevo preko Visegrada ima oko 400 km. Beograd - Sarajevo preko Sapca i Zvornika ima oko 320 km. Nevidim zbog cega brza dionica kad smo vec povezani sadasnjim saobracajnicama. Bilo bi mnogo efektnije kad bi ulozili u revitalizaciju sadasnjh puteva. Nemamo mi bas toliki saobracaj sa BiH sem do granicnih prelaza da naspemo jeftinije gorivo.