Direct Media sistem proslavio 15 godina uspešnog poslovanja (FOTO)
Direct Media je kroz program donacija ugroženim kategorijama stanovništva pomogla skoro stotinu porodica
U prisustvu brojnih zvanica iz cele Evorope, predstavnika vodećih internacionalnih i domaćih korporacija, medijskih kuća, marketinških agencija i zaposlenih iz osam zemalja gde posluje, Direct Media sistem proslavio je u Beogradu 15 godina uspešnog poslovanja.
>>> Teslin jubilej u znaku svetske premijere u Beogradu! (FOTO)
Regionalna ekspanzija, pomeranje granica u industriji oglašavanja i društveno odgovorno poslovanje, obeležili su prvih petnaest godina najvećeg medijskog sistema u regionu Jugoistočne Evrope. Direct Media nastala je 2001. godine u Srbiji, kao medijska agencija godinama nagrađivana za uspešnost u poslovanju, a danas posluje i u Crnoj Gori, Bosni i Herecegovini, Makedoniji, Albaniji, Hrvatskoj, Sloveniji, i Bugarskoj.
Kroz stalno usavršavanje ekspertize i interni razvoj alata, uspela je da postavi najviše standarde u medijskom oglašavanju u celom regionu, uprkos činjenici ne pripada lancu globalnih agencija.
Među brojnim inovacijama koje je uvela na tržište medija i oglašavanja su novi oglasni formati, poput prvih TV bampera u Srbiji i prve Augmented reality oglasne kampanje u regionu. Kao lider u oglašavanju na digitalnim kanalima komunikacije, Direct Media je prva dovela oglašavanje na Tviteru u Srbiju, stvorila prvu Programmatic mrežu u Srbiji i upotrebom virtuelne realnosti kreirala nagrađivanog virtuelnog bankara za prvu onlajn banku u Srbiji.
- U neminovnoj evoluciji biznisa i načina na koji komuniciramo, najuspešniji zadržavaju ono što u svojoj srži jesu. Ovu firmu čine multidisciplinarni komunikacijski profesionalci koji stalnim radom na sebi stvaraju kvalitet i doprinose uspehu naših partnera, istovremeno zajedno sa medijima pomerajući čitavo tržište napred. Ovo je proslava tog zajedničkog liderstva, titule stečene za 15 godina kontinuiranog uspeha Direct Medije i svih naših partnera - izjavio je Jovan Stojanović, direktor Direct Media Srbija.
Direct Media je kroz program donacija ugroženim kategorijama stanovništva pomogla skoro stotinu porodica, dok su kroz program stipendiranja prošli mnogobrojni mladi sportisti od koji su mnogi danas svetski i Olimpijski šampioni.
Dugogodišnji je partner Nacionalnog udruženja roditelja dece obolele od raka (NURDOR), komunikacijski partner nagrađivane kampanje Bitka za bebe, kao i donator Fondacije Novaka Đokovića.
U godini jubileja, Direct Media je Muzeju Nikole Tesle u Beogradu poklonila prvu izložbu u okruženju virtuelne realnosti posvećenu velikom naučniku pod nazivom „Doživi Teslu“ i sprovela niz volonterskih aktivnosti zaposlenih u zemljama regiona gde posluje.
(Telegraf.rs)
Video: Marija Milutinović novinarka Telegraf.rs izveštaj iz Bele kuće
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.