Nije pričanje telefonom u kolima najopasnije: Ima nešto još UŽASNIJE od čega se više gine
Ovako bi mogao da glasi naslov svake četvrte vesti koju objavimo o saobraćajnim nesrećama. Jer, upravo je telefon jedan od najvećih uzročnika tragedija u saobraćaju
Čitam komentare i ne verujem u ono što sam sve pročitao! Pa da li su svi ljudi koji su "zaseli" u fotelje agencije za bezbednost saobraćaja i u MUP-u normalni? Ako treba da se puni budžet države onda su normalni, a ako se gleda sa logičke strane onda nisu! Pa gospodo draga, zar vi mislite da se bezbednost u saobraćaju postiže tako što se vi iz toplih kancelarija nešto oglasite preko sredstava informisanja i apelujete na vozače, a za one koji nešto malo naprave prekršaja ste propisali astronomsko visoke kazne? Gospodin Okanović koliko se oglašava preko sredstava informisanja pomislio bi čovek da u najmanju ruku ume da upravlja i raketom, a ovi iz MUP-a, iz uprave saobraćajne policije ništa drugo i ne znaju osim da kažnjavaju i to tamo i gde treba i gde ne treba! Pa pre trideset godina smo živeli u mnogo bogatijoj državi nego što je ova potonula Srbija, vozili manje bezbedna vozila, imali mnogo manje kazne za prekršaje u saobraćaju i mnogo bolju infrastrukturu za vožnju pa nismo pravili toliko katastrofalne udese, a vi sad podigli bezbednost u saobraćaju na nivo kao da svaki dan kod nas dolazi do takvih udesa da gine po dvadeset i više ljudi dnevno! Nismo se mi promenili gospodo, i dalje imamo kakvu takvu saobraćajnu kulturu, znanje napretek, ali su se pojavili novi vozači, naša deca, koja ne znaju ni nos da obrišu, a hoće da voze, a auto-škole u nedostatku posla pošto-poto upisuju kandidate i puštaju ih da polažu ne sagledavši da li su oni stvarno i sposobni za vožnju, samo da bi imali profit, pa kad se desi ono što se dešava onda ovi zakonodavci propišu kazne i eto dokle smo dogurali, a to uopšte neće sprečiti i dalje ovakvo stanje u saobraćaju. Molim vas da povedete računa o kandidatima koji hoće da polažu, pa onaj koji nije za vožnju nemojte mu uopšte dati da polaže, da mi koji to znamo nemamo problem sa državom i policijom zbog ovih kojibto ne znaju!
Ovakvo stanje moze da sprece samo presretaci u svakom gradu u civilnim autima mobilni radari bez patrole za koje ne znas gde su i nema ko da ablenduje.Kupili su radare za nocno snimanje,sve kupuju samo da bi sedeli u autu i s dupeta zaradjivali da ne bi izasli na hladno vreme illi leti sede i ukljuce klimu
@Paja, i Vi ste nekada bili pocatnik. Kako bi ste se osecali da su Vam selekcijom zabranili da polazete. Nisu samo novi vozaci krivi. Ima tu vise faktora kao naprimer: alkohol, brza voznje, telefon, sms itd, itd. Druga vremena su bila prije trideset godina. Nije bilo toliko vozila, ljudi su mirnije ziveli, imali su vremena pa su i zdravije razmisljali i pridrzavali se pravila. Kritikujete drzavu da puni drzavni budzet sa kaznama. Sta da radi drzava? Da dozvoli divljastvo na ulicama sa ovom masom vozila. Samo cvrst zakon moze ovo promeniti.
Nepismena nacijo ako na znaku stoji 50 ogranicenje ponasajte se u skladu sa zakonom posledice su po vasu savest teske a o telefonu nemam komentar jer svaki zakon narode morate da postujete u suprotnom idemo u bezvlasce
Ovdje je svaki komentar suvisan. Samo zakonom i kaznom se ovaj problem moze resiti. Vozim 47 godina a posedujem duze od 20 godina mobilni ali nikada nisam uzela mobilni u ruke dok vozim. Zivela sam godinama u zemlji gde je to zakonom regulisano. Ako za vreme voznje telefoniras platis 40,00 evra kaznu i upisu ti jedan negativan poen u kartoteku. Sa takvih osam poena gubis vozacku pa ces onda dobro razmisliti. Da li se to isplati???
Ne treba izmisliti toplu vodu kada vec postoji. Treba samo kopirati pametnije i naprednije od nas. Amerikanci su losiji vozaci od nas a imaju manje saobracajnih udesa. I ne samo oni vec ceo zapadni svet. Da li se neko pitao ZASTO ? Zato sto imaju bolje i sire puteve, zato sto im je sistem sigalizacije na putevima dvostruk, kako na samom putu tako i iznad puta. Znakovi su visoko tako da iz daleka se vide. Retki su dvosmerni putevi. I ako ih. ima veoma su siroki da se mogu izbeci ceoni sudari. Ne sme se desiti da na medjunarodnim putevima naidjes na zaprezna kola, traktore ili bicikliste. Ili nedaj Boze da takvi putevi prolaze kroz. naseljena mesta. Cak i kamioni imaju posebne trake kuda smeju da se krecu. Ne sme visoko vozilo da ti zalanja vidik da ne mozes videti saobracajni znak na putu. Zato se znakovi vezuju sajlama i vise iznad puta, a ne pored puta. Rupe na putevima, to su strasne kazne za one koje odrzavaju puteve itd, itd. O Ovim stvarima niko ne prica. Ako vozimo uvozna kola, moramo imati i uredjen saobracaj za takva kola, a ne da ih moras voziti kao da si na pocetku proslog veka.
mnogo gore je kada vozač stalno gleda u suvozača dok mu priča. ili čak gleda pozadi u nekoga dok razgovara sa njim. to je tek gubljenje sekundi. gledaj pravi i pričaj, ne moraš da gledaš u suvozača.
Ovdje je svaki komentar suvisan. Samo zakonom i kaznom se ovaj problem moze resiti. Vozim 47 godina, posedujem mobilni duze od 20 godina ali nikada nisam uzela mobilni u ruke dok vozim. Zivela sam godinama u zemlji gde je to zakonom resulsano.
A sto ne izvadite podatak koliko je ljudi stradalo usled LOSEG PUTA PUNOG RUPA,NERAVNINA,NE OCISCENOG OD SNEGA,NEADEKVATNE SIGNALIZACIJE.....NEODRZAVANJA....
A može li neko da mi objasni kad će da se sankcioniše upotreba mobilnog na pešačkom prelazu?Zar to nije kažnjivo po zakonu?Bar 100 puta sam video da pešaci,mlađa populacija,devojke većinom,kao muve bez glave trče na pešački ne prekidajući razgovor ili kucanje poruka,a pritom ne gledaju da li ima neko vozilo u blizini.
Drzite se brzine ko pijani plota.To vam je najlakse za kaznjavanje a kakva je opasnost od prekoracenja brzine 10 km.Gledajte vozila kakva su ! Nedavno sam video vozilo koje skoro da nema polovinu. Napred i nazad bez branika signalizacije.Vani bi ga poslali u ludnicu a vozilo u topionicu.kad vide tako nesto saobracajci okrecu glavu.
Besmislena ograničenja i jesu da bi se punio budžet (bar tako logika nalaže) a s druge u ulici malo dalje non-stop, i pored znaka zabrane parkiranja i zaustavljanja, parkirana vozila (tu odmah je pekara, kafić,kladionica). Ne sećam se kada su zašli iz patrole i pokažnjavali, ali realna opasnost. Ako ćemo povećati bezbednost i to rešavati, a ne samo brzinu iz toplog auta!
Pre neki dan jedna žena skreće na raskrsnici,telefon drži glava -rame, ali joj je glava položena skroz na ramenu (to još nisam video)a u ustima cigareta . Gde tu može biti sigurnosti? Ne mogu ljude da shvatim da za 200 dinara ne mogu da kupe držač u kolima,za mobilni?
Они ће да кажњавају оне што прекорачују 50 км. Таквих је највише али не изазивају никакву опасност, и то сигурно неће смањити смртнст у саобраћају већ изазвати револт грађана и зараду држави.
Biranje muzike na radiju ili cd_u je jos opasnije a ni pusenje tokom voznje nije bezopasno vozaca dekoncentrise sadrzaj razgovora a ne to sto mu je jedna ruka zauzeta zato zavrsni ti i uredjaje i razne slusalice koriste
Put Pupinov most Pančevo odvojene kolovozne trake i to 3 trake u jednom pravcu i tri u drugom bez zaustavne znači sve tri se koriste za vožnju ograničenje 50km/h nema naseljenog mesta pored, očigledno je zbog naplate kazne onima koji voze brže od 50km/h tom deonicom puta, jer drugog objašnjenja nema.
Teško to da shvate naši ljudi. Kad vozim telefon za mene ne postoji. Cigatetu ne palim nikada dok vozim. Ali šta da radimo kad se jedan broj vozača oglišuje na sva upozorenja. Kad vozim 50km/h kroz naseljeno mesto ili 30 u blizini škole, ablenduju mi, trube, psuju, pljuju, nazivaju pogrdnim imenima, pružaju srednji prst, seku me i naglo koče, izlaze iz auta da se tuku... Sreća pa se ne bojim i snažan sam, pa sem napred navedenog nisam imao veće posledice. A šta će oni koji kao i ja poštuju propise a slabiji su fizički od bahatih učesnika u saobraćaju, kojih je nažalost mnogo? A policije objektivno nema svuda. Ima li za to rešenje?
Vi ne samo da ste u pravu , nego i vise od toga. Kad god sam vozio normalno , u 70% slucajeva sam doziveo isto . Psovanje majke , nazivanjem pogrdnim recima , i ne kulturna gestikuliranja rukama . Na zalost , policija tu ne moze nista jer je nasa autodisciplina i kultura na najnizem nivou. Sto se telefona tice , zene su tu na prvom mestu , i pored toga sto u zemlji u kojoj zivim , gde su kazne 90 evra i oduzimanje tri poena sa dozvole , i dalje zene telefoniraju dok voze , ili salju poruke. U toj zemlji su zene bile privilegovane , sto se osiguranja tice , jer su navodno ( generalno) imale manje udesa , sad to nije vise slucaj. Ne vidim zasto treba koristiti telefon , kada svako moze kupiti BLEUTOOTH, mali aparat koji je povezan sa telefonom i kosta oko dvadeset evra , koji se okaci na suncobranu auta i ne treba ga drzati u rukama , a za njega nema kazne.
Ma ,koja policija kada su i oni bahati .Bezbroj primera koji govore a i sami ste primetili koliko prekrsaja cine.Prebrza voznja,razgovor mobilnim,preticanje na punoj liniji..
O cemu prica Okanovic,neka edukuje svoje sluzbenike.Sto se tice kaznjavanja,kaznjava se sirotinja za neki mali prekrsaj a BMV,MERCEDES,AUDI...to je vec problem jer vozaci tih vozila su ,,face, , koje se bas nezaustavljaju i nekaznjavaju!
Mislim da to sve preterano. Nismo svi ljudi isti po karakteru, temperamentu i ponašanju. Ima ljudi koji pešakom ne hodaju istom brzinom i ne reaguju isto, a tako ponašanje je i u vožnji. Neko je hitriji od drugoga. Vozio sam taxi na zapadu preko deset godine, i od jedne tačke do druge pravio sam sve prekršaje: vožnja sa telefon u jednu ruku, mali plan grada u drugu ili na butinu, cigareta i mikrofon c.b stanice u drugu, plus microfon taxi radia sa dugme za utvrđivanje vožnje, za one koji se sećaju starog sistema. Plus mušterija, klijent koji ti priča svoj život iza leđa. To su bile mnoge tačke koje ti vuču pažnju svakog trena sekunde. Vožnja je obično uvek bila hitra. Volan upravljao kad laktom kad kolenom, vozio i menjao brzine, pazio na put i sve šta se dešava na njemu svud oko auta, pored loših vozača, drugih kamiona, autobusa, biciklista i motociklista koji menjaju stranu vožnje sa leve na desnu dok me ne prestignu. I to sve se dešavalo u isto vreme. Taj poso je traja preko deset godine bez i jednog udesa ni naj manjeg dodira branika. Jeste, razumem da je sve ovo neverovatno i ludo, ali istinito. Da naznačim, nisam ovako vozio celi dan ni svaki dan, ali često u jednu sedmicu. Sa ovim tekstom hoću da kažem da zbog toga što nismo svi isti i isto sposobni, i što nismo svi dobro izučeni po autoškolama i upučeni koje sve opasnosti ima pred nama i kad vožnja automobila postaje opasna. Zbog toga nas zakon izjednačuje i skraćuje za naše dobro. Svi znamo igru i njen zakon i svi smo ubeđeni da će da se izvučemo i prođemo kroz trnje bez ogrebotine. Samo što mnogi te igre zaborave da njeno nepoštovanje zakona često su kažnjeni svojim životom.
Paja
Čitam komentare i ne verujem u ono što sam sve pročitao! Pa da li su svi ljudi koji su "zaseli" u fotelje agencije za bezbednost saobraćaja i u MUP-u normalni? Ako treba da se puni budžet države onda su normalni, a ako se gleda sa logičke strane onda nisu! Pa gospodo draga, zar vi mislite da se bezbednost u saobraćaju postiže tako što se vi iz toplih kancelarija nešto oglasite preko sredstava informisanja i apelujete na vozače, a za one koji nešto malo naprave prekršaja ste propisali astronomsko visoke kazne? Gospodin Okanović koliko se oglašava preko sredstava informisanja pomislio bi čovek da u najmanju ruku ume da upravlja i raketom, a ovi iz MUP-a, iz uprave saobraćajne policije ništa drugo i ne znaju osim da kažnjavaju i to tamo i gde treba i gde ne treba! Pa pre trideset godina smo živeli u mnogo bogatijoj državi nego što je ova potonula Srbija, vozili manje bezbedna vozila, imali mnogo manje kazne za prekršaje u saobraćaju i mnogo bolju infrastrukturu za vožnju pa nismo pravili toliko katastrofalne udese, a vi sad podigli bezbednost u saobraćaju na nivo kao da svaki dan kod nas dolazi do takvih udesa da gine po dvadeset i više ljudi dnevno! Nismo se mi promenili gospodo, i dalje imamo kakvu takvu saobraćajnu kulturu, znanje napretek, ali su se pojavili novi vozači, naša deca, koja ne znaju ni nos da obrišu, a hoće da voze, a auto-škole u nedostatku posla pošto-poto upisuju kandidate i puštaju ih da polažu ne sagledavši da li su oni stvarno i sposobni za vožnju, samo da bi imali profit, pa kad se desi ono što se dešava onda ovi zakonodavci propišu kazne i eto dokle smo dogurali, a to uopšte neće sprečiti i dalje ovakvo stanje u saobraćaju. Molim vas da povedete računa o kandidatima koji hoće da polažu, pa onaj koji nije za vožnju nemojte mu uopšte dati da polaže, da mi koji to znamo nemamo problem sa državom i policijom zbog ovih kojibto ne znaju!
Podelite komentar
Picasso
@Paja
Ovakvo stanje moze da sprece samo presretaci u svakom gradu u civilnim autima mobilni radari bez patrole za koje ne znas gde su i nema ko da ablenduje.Kupili su radare za nocno snimanje,sve kupuju samo da bi sedeli u autu i s dupeta zaradjivali da ne bi izasli na hladno vreme illi leti sede i ukljuce klimu
Podelite komentar
Svetlana Bl
@Paja
@Paja, i Vi ste nekada bili pocatnik. Kako bi ste se osecali da su Vam selekcijom zabranili da polazete. Nisu samo novi vozaci krivi. Ima tu vise faktora kao naprimer: alkohol, brza voznje, telefon, sms itd, itd. Druga vremena su bila prije trideset godina. Nije bilo toliko vozila, ljudi su mirnije ziveli, imali su vremena pa su i zdravije razmisljali i pridrzavali se pravila. Kritikujete drzavu da puni drzavni budzet sa kaznama. Sta da radi drzava? Da dozvoli divljastvo na ulicama sa ovom masom vozila. Samo cvrst zakon moze ovo promeniti.
Podelite komentar
Vojislav
Nepismena nacijo ako na znaku stoji 50 ogranicenje ponasajte se u skladu sa zakonom posledice su po vasu savest teske a o telefonu nemam komentar jer svaki zakon narode morate da postujete u suprotnom idemo u bezvlasce
Podelite komentar
Svetlana Bl
Ovdje je svaki komentar suvisan. Samo zakonom i kaznom se ovaj problem moze resiti. Vozim 47 godina a posedujem duze od 20 godina mobilni ali nikada nisam uzela mobilni u ruke dok vozim. Zivela sam godinama u zemlji gde je to zakonom regulisano. Ako za vreme voznje telefoniras platis 40,00 evra kaznu i upisu ti jedan negativan poen u kartoteku. Sa takvih osam poena gubis vozacku pa ces onda dobro razmisliti. Da li se to isplati???
Podelite komentar
Milan
@Svetlana Bl
Ne treba izmisliti toplu vodu kada vec postoji. Treba samo kopirati pametnije i naprednije od nas. Amerikanci su losiji vozaci od nas a imaju manje saobracajnih udesa. I ne samo oni vec ceo zapadni svet. Da li se neko pitao ZASTO ? Zato sto imaju bolje i sire puteve, zato sto im je sistem sigalizacije na putevima dvostruk, kako na samom putu tako i iznad puta. Znakovi su visoko tako da iz daleka se vide. Retki su dvosmerni putevi. I ako ih. ima veoma su siroki da se mogu izbeci ceoni sudari. Ne sme se desiti da na medjunarodnim putevima naidjes na zaprezna kola, traktore ili bicikliste. Ili nedaj Boze da takvi putevi prolaze kroz. naseljena mesta. Cak i kamioni imaju posebne trake kuda smeju da se krecu. Ne sme visoko vozilo da ti zalanja vidik da ne mozes videti saobracajni znak na putu. Zato se znakovi vezuju sajlama i vise iznad puta, a ne pored puta. Rupe na putevima, to su strasne kazne za one koje odrzavaju puteve itd, itd. O Ovim stvarima niko ne prica. Ako vozimo uvozna kola, moramo imati i uredjen saobracaj za takva kola, a ne da ih moras voziti kao da si na pocetku proslog veka.
Podelite komentar
stvarno?
Sms , mnogo opasno, to sam lichno doziveo. Od tog dana nisam napisao ni jedan sms ali telefoniram dok doktor dodje
Podelite komentar
ima i gore
mnogo gore je kada vozač stalno gleda u suvozača dok mu priča. ili čak gleda pozadi u nekoga dok razgovara sa njim. to je tek gubljenje sekundi. gledaj pravi i pričaj, ne moraš da gledaš u suvozača.
Podelite komentar
Svetlana Bl
Ovdje je svaki komentar suvisan. Samo zakonom i kaznom se ovaj problem moze resiti. Vozim 47 godina, posedujem mobilni duze od 20 godina ali nikada nisam uzela mobilni u ruke dok vozim. Zivela sam godinama u zemlji gde je to zakonom resulsano.
Podelite komentar
Kokica
Policija moze vrlo lako da utvrdi dali je vozac slao poruke jer poruke su ostale u telefonu a i operator zna dali ste gog trenutka koristili telefon,
Podelite komentar
Losmi
A sto ne izvadite podatak koliko je ljudi stradalo usled LOSEG PUTA PUNOG RUPA,NERAVNINA,NE OCISCENOG OD SNEGA,NEADEKVATNE SIGNALIZACIJE.....NEODRZAVANJA....
Podelite komentar
Milanka
Vozači GSP - a su najgori...naježim se kada vidim kako voze autobuse pune putnika,jednom rukom a u drugoj im mobilni..gde je policija?
Podelite komentar
Md haus
A može li neko da mi objasni kad će da se sankcioniše upotreba mobilnog na pešačkom prelazu?Zar to nije kažnjivo po zakonu?Bar 100 puta sam video da pešaci,mlađa populacija,devojke većinom,kao muve bez glave trče na pešački ne prekidajući razgovor ili kucanje poruka,a pritom ne gledaju da li ima neko vozilo u blizini.
Podelite komentar
Gardista
Drzite se brzine ko pijani plota.To vam je najlakse za kaznjavanje a kakva je opasnost od prekoracenja brzine 10 km.Gledajte vozila kakva su ! Nedavno sam video vozilo koje skoro da nema polovinu. Napred i nazad bez branika signalizacije.Vani bi ga poslali u ludnicu a vozilo u topionicu.kad vide tako nesto saobracajci okrecu glavu.
Podelite komentar
Coa
Do kad ćete citirati Okanovića, a kačiti sliku Rebića?
Podelite komentar
Nevena rosic
Besmislena ograničenja i jesu da bi se punio budžet (bar tako logika nalaže) a s druge u ulici malo dalje non-stop, i pored znaka zabrane parkiranja i zaustavljanja, parkirana vozila (tu odmah je pekara, kafić,kladionica). Ne sećam se kada su zašli iz patrole i pokažnjavali, ali realna opasnost. Ako ćemo povećati bezbednost i to rešavati, a ne samo brzinu iz toplog auta!
Podelite komentar
galeb
Pre neki dan jedna žena skreće na raskrsnici,telefon drži glava -rame, ali joj je glava položena skroz na ramenu (to još nisam video)a u ustima cigareta . Gde tu može biti sigurnosti? Ne mogu ljude da shvatim da za 200 dinara ne mogu da kupe držač u kolima,za mobilni?
Podelite komentar
Gagi ns
@galeb
E to je trebalo snimiti neverovatna scena...
Podelite komentar
Md haus
@galeb
To lepo zaustavis otmeš telefon razbiješ od asfalt i nastaviš dalje.
Podelite komentar
Belogradjanin
Svi telefoniraju, sam sebe iznervoram kad uzmem telefon dok vozim i stvarno ubije komcentraciju...
Podelite komentar
Slobodan
Они ће да кажњавају оне што прекорачују 50 км. Таквих је највише али не изазивају никакву опасност, и то сигурно неће смањити смртнст у саобраћају већ изазвати револт грађана и зараду држави.
Podelite komentar
Vota
Biranje muzike na radiju ili cd_u je jos opasnije a ni pusenje tokom voznje nije bezopasno vozaca dekoncentrise sadrzaj razgovora a ne to sto mu je jedna ruka zauzeta zato zavrsni ti i uredjaje i razne slusalice koriste
Podelite komentar
Jovica
Put Pupinov most Pančevo odvojene kolovozne trake i to 3 trake u jednom pravcu i tri u drugom bez zaustavne znači sve tri se koriste za vožnju ograničenje 50km/h nema naseljenog mesta pored, očigledno je zbog naplate kazne onima koji voze brže od 50km/h tom deonicom puta, jer drugog objašnjenja nema.
Podelite komentar
Čarapanković
Teško to da shvate naši ljudi. Kad vozim telefon za mene ne postoji. Cigatetu ne palim nikada dok vozim. Ali šta da radimo kad se jedan broj vozača oglišuje na sva upozorenja. Kad vozim 50km/h kroz naseljeno mesto ili 30 u blizini škole, ablenduju mi, trube, psuju, pljuju, nazivaju pogrdnim imenima, pružaju srednji prst, seku me i naglo koče, izlaze iz auta da se tuku... Sreća pa se ne bojim i snažan sam, pa sem napred navedenog nisam imao veće posledice. A šta će oni koji kao i ja poštuju propise a slabiji su fizički od bahatih učesnika u saobraćaju, kojih je nažalost mnogo? A policije objektivno nema svuda. Ima li za to rešenje?
Podelite komentar
max
@Čarapanković
Bravo! Svaka cast! Za pohvalu!
Podelite komentar
Mlj1228
@Čarapanković
Vi ne samo da ste u pravu , nego i vise od toga. Kad god sam vozio normalno , u 70% slucajeva sam doziveo isto . Psovanje majke , nazivanjem pogrdnim recima , i ne kulturna gestikuliranja rukama . Na zalost , policija tu ne moze nista jer je nasa autodisciplina i kultura na najnizem nivou. Sto se telefona tice , zene su tu na prvom mestu , i pored toga sto u zemlji u kojoj zivim , gde su kazne 90 evra i oduzimanje tri poena sa dozvole , i dalje zene telefoniraju dok voze , ili salju poruke. U toj zemlji su zene bile privilegovane , sto se osiguranja tice , jer su navodno ( generalno) imale manje udesa , sad to nije vise slucaj. Ne vidim zasto treba koristiti telefon , kada svako moze kupiti BLEUTOOTH, mali aparat koji je povezan sa telefonom i kosta oko dvadeset evra , koji se okaci na suncobranu auta i ne treba ga drzati u rukama , a za njega nema kazne.
Podelite komentar
stojko
@Čarapanković
Bravo,plus odstojanje,oduzimanje dozvole od mesec dana za sviranje ili blendovanje,respekt gospodo !
Podelite komentar
Bane
@Čarapanković
Ma ,koja policija kada su i oni bahati .Bezbroj primera koji govore a i sami ste primetili koliko prekrsaja cine.Prebrza voznja,razgovor mobilnim,preticanje na punoj liniji.. O cemu prica Okanovic,neka edukuje svoje sluzbenike.Sto se tice kaznjavanja,kaznjava se sirotinja za neki mali prekrsaj a BMV,MERCEDES,AUDI...to je vec problem jer vozaci tih vozila su ,,face, , koje se bas nezaustavljaju i nekaznjavaju!
Podelite komentar
Luta
@Čarapanković
Mislim da to sve preterano. Nismo svi ljudi isti po karakteru, temperamentu i ponašanju. Ima ljudi koji pešakom ne hodaju istom brzinom i ne reaguju isto, a tako ponašanje je i u vožnji. Neko je hitriji od drugoga. Vozio sam taxi na zapadu preko deset godine, i od jedne tačke do druge pravio sam sve prekršaje: vožnja sa telefon u jednu ruku, mali plan grada u drugu ili na butinu, cigareta i mikrofon c.b stanice u drugu, plus microfon taxi radia sa dugme za utvrđivanje vožnje, za one koji se sećaju starog sistema. Plus mušterija, klijent koji ti priča svoj život iza leđa. To su bile mnoge tačke koje ti vuču pažnju svakog trena sekunde. Vožnja je obično uvek bila hitra. Volan upravljao kad laktom kad kolenom, vozio i menjao brzine, pazio na put i sve šta se dešava na njemu svud oko auta, pored loših vozača, drugih kamiona, autobusa, biciklista i motociklista koji menjaju stranu vožnje sa leve na desnu dok me ne prestignu. I to sve se dešavalo u isto vreme. Taj poso je traja preko deset godine bez i jednog udesa ni naj manjeg dodira branika. Jeste, razumem da je sve ovo neverovatno i ludo, ali istinito. Da naznačim, nisam ovako vozio celi dan ni svaki dan, ali često u jednu sedmicu. Sa ovim tekstom hoću da kažem da zbog toga što nismo svi isti i isto sposobni, i što nismo svi dobro izučeni po autoškolama i upučeni koje sve opasnosti ima pred nama i kad vožnja automobila postaje opasna. Zbog toga nas zakon izjednačuje i skraćuje za naše dobro. Svi znamo igru i njen zakon i svi smo ubeđeni da će da se izvučemo i prođemo kroz trnje bez ogrebotine. Samo što mnogi te igre zaborave da njeno nepoštovanje zakona često su kažnjeni svojim životom.
Podelite komentar
Zeljko PSG ex JSO
Telefon u slobodno vreme ne ispustam iz ruku.Medutim,u toko voznje on je ugasen.tako sam i sina naucio!
Podelite komentar
Šurak
@Zeljko PSG ex JSO
A šta ako malom jave u toku vožnje da je dole niz ulicu pokemon? :)
Podelite komentar
max
@Zeljko PSG ex JSO
Svaka cast! Bravo!
Podelite komentar
Nikola
Takve ubice treba kaznjavati . A ne da jurite radarima gde je ogranicenje 40 sa 3 trake Namerno postavljeno ogranicenje da se opljačkaju vozači
Podelite komentar
Zoki
@Nikola
Primer : od Pupinovog mosta ka putu za Pancevo
Podelite komentar