ŠOKANTNA TVRDNJA HRVATA: Rusi su devedesetih naoružavali nas, a ne Srbe!

 ≫ 

Komentari

  • Neko iz mase

    26. decembar 2016 | 17:28

    Ako i kazem ako je tako jelcinj brat sto zazmurio

  • OBILIC

    1. decembar 2016 | 16:08

    Nije tačno naoruzali ih nemci i JUGOSLOVENSKA TITOVA ARMIJA A ORTOTEKS U KRAGUJEVCU TO JEST NASELJE STANOVO NA PUTU ZA KRALJEVO ŠILI SU USTASKA ODELA VALJDA BAR TO ZNAM. INAČE LEGALNO I NELEGALNO IH NAORUŽAVALI SVI JER JE TO SLUČAJ KAO UKRAINA SAD. SVI SU UZELI LOVU. JELCIN JE KATOLIK PA ZATO JE I POMOGO HRVATE KAO VATIKANSKI PLAĆENIK

    • 2. decembar 2016 | 00:41

      Miki

      @OBILIC

      Nije ih Rusija naoruzavala vec pijandura i prodana dusa od Jeljcina. Zato je dobio vilu u Nici ali vecna lovista su bila jaca za izdajice.

  • Александар Џунић

    30. novembar 2016 | 14:19

    Нису их наоружавали, него им продавали бајтикусе за дебеле доларе.

  • livia

    30. novembar 2016 | 07:03

    Seme im se zatrlo svima redom koji su prodavali oružje i istim ubijali srpski narod! Čekamo ruski odgovor!

  • Subotica

    30. novembar 2016 | 01:32

    Kako ono beše: pravoslavna, slovenska "braća" Rusi? E moje Srbende, otkad ja to znam, a evo tek sad izašlo na videlo. Eto vam Moskve. Čak i banana državice mogu ovako da je tretiraju. Inače, Moskva je priznala nezavisnost Hrvatske u februaru, a SAD u aprilu '92. Isporučivala im oružje a i onaj "neispravni" S-300 koji je najverovatnije iz Rusije stigao. Neispravan, ali pred "Oluju" se pokazao da je važan. Mesića su odlikovali za antifašizam a i plaćali mu posjetu tamo. Braća će pomoći, samo veruj i ničeg se ne boj.

  • Pera Kojot # 1

    29. novembar 2016 | 14:15

    Ako je verovati ovim memoarima , mi smo budale! Sumnjam, jer to nema nikakve istoriske cinjenice, ili Rusi sebi zabijaju noz u ledja! Francuzi, njihovi politicari su nas izdali 90 tih I stali na stranu onih koji su im ubijali dede, babe i roditelje 50 god ranije, a ti se sad prevrcu u grobu! Jedino moguce, da je Iz Rusije islo naoruzanje, je crna berza od strane mafije koja je povezana sa vojnim strukturama, ali ne na drzavnom nivou, to je glupost !

    • 30. novembar 2016 | 00:37

      Petar

      @Pera Kojot # 1

      Sve je moguce.U to vreme rusija je imala vodje koji du je i rasturili ko pijan politiku ili ko mujo kozu.

    • 1. decembar 2016 | 16:08

      Luna

      @Pera Kojot # 1

      Varas se, Rusi prodaju svakom za kintu.

    • 2. decembar 2016 | 00:44

      Miki

      @Pera Kojot # 1

      Svabe su njih pomagale u svemu tj fasisti, nastavljena hitlerova zamisao u koju srljaju mnoge zemlje pa cak imi. Nadam se da se uruse a Englezi su otpoceli.

  • Nada

    29. novembar 2016 | 13:47

    Sto to nije ranije ispricao. Sad to radiol po necijem nalogu da bi Srbe nahuskali na Ruse.

  • Dragan

    29. novembar 2016 | 13:40

    U pravu su hrvati.rusima je bilo u interesu da se jugoslavija raspadne,jer su oni bili sledeci na redu.

    • 29. novembar 2016 | 14:16

      Pera Kojot # 1

      @Dragan

      Kako to ! Pa oni su se prvi raspali! Sta pricas?

  • Braco Srbi

    29. novembar 2016 | 13:32

    Oprobana taktika vatikana je serviranje besprizornih podvala medju Pravoslavcima, sve u cilju da nas zavade. Nas su pokusavali da uniste, od vajkada, katolici, protestanti i islam. Nemojte progutati mamac nasih zlotvora !!! Nemojte zaboravoti Turke, Mlecane, Madjare, Austrijance, Francuze, Svabe, Italijane, Nato...I ne zaboravite MNOGO BITNU STVAR, cak i ako nesto lose dodje iz Rusije ne mora znaciti da je rusko i Pravoslavmo !!! U Rusiji, kao i kod Srba, ima mnogo nepravoslavnih, sto drugih konfesija sto sektasa, sto komunista...Zamislite da nas Rusi dozivljavaju kroz poteze Natase K., Milicke, Canka, Djukanovica, Biserko...Pamet u glavi braco Srbi ! Rusi su braca i prijatelji !!!

    • 29. novembar 2016 | 14:17

      Pera Kojot # 1

      @Braco Srbi

      Slazem se!

    • 29. novembar 2016 | 15:05

      Mica

      @Braco Srbi

      Rusi su braca kada imaju interes. A kad imaju I drugi interes onda su I oni braca.

  • Herceg

    29. novembar 2016 | 13:27

    Suplja prica....nikad na polozajima hrvatske vojske nismo zatekli oruzje ruske proizvodnje.Najvise americko,njemacko i ostalih zapadnih zemalja.Bilo je madjarskih i rumunskih kalasnjikova. Mozda je pozadina price politicka ili je hrvatska bila logisticka baza za prebacivanje oruzja u trece zemlje,korporacije koje svercuju oruzje iskoristavaju ratno stanje za takvo prebacivanje.

  • Albanac

    29. novembar 2016 | 13:12

    Ja verujem da su Rusi prodali oruzje Hrvatima, njima nije mu briga za pravoslavne ljude, vidi sto se desava u Ukrainu, jos malo vreme i oni Rusi koju vi volite ca da prizna Kosovo zbog njegovog Krimea, Rusi ne daju nista djabe. Mislite drugi slucaj kad bi Njemacka prodao oruzje Srbiju tokom rata u Hrvatsku, nema sanse covece. Rusi nisu vredni verovanja, historija je pokazao da njima je vazno samo pare.

    • 29. novembar 2016 | 15:06

      Mica

      @Albanac

      Svima na svetu su vazne pare.

    • 29. novembar 2016 | 20:01

      Bimbo

      @Albanac

      Samo ti pričaj, volio bi ti mnogo da su na tvojoj strani ali nisu!

  • Tutor

    29. novembar 2016 | 12:36

    Ako idemo logikom ovog teksta, Arkan bi trebalo da bude proglašen za narodnog heroja u NDH i fildžan islamskoj državi BiH, te da dobije ulicu u Zagrebu ili Sarajevu, eventualno Bihaću.

  • Pazarac

    29. novembar 2016 | 12:26

    Braca rusi...hahahaha

    • 29. novembar 2016 | 13:42

      Pule

      @Pazarac

      Pazarac-kas shvatiš ko je bio predsednik Rusije i kad znaš da Rusiji puno znači PRODAJA ORUŽJA kao i IZVOZ koji podstrek uje Francuska onda ces LOGIČKI razmisljati! Uostalom ruski avioni nas NIKADA NISU GADJALI!

    • 29. novembar 2016 | 16:34

      ☆☆☆

      @Pazarac

      A ti veruješ da je ovo tačno? Hahaha nekim mozgovima možeš sve da poturiš i oni veruju.Tako se to radi sa vama niske inteligencije.

  • MB

    29. novembar 2016 | 12:17

    Gradjanski rat

  • Evropo eve me!

    29. novembar 2016 | 12:04

    Interesi preovladjuju uvek. Zaboravili ste da je Sloba bio "američki čovek" na početku karijere. To je bio Ruski motiv. Jaka SFRJ je bila pretnja po Francusku, a Britanci su američke marionete. Šta je nejasno?

    • 29. novembar 2016 | 13:30

      Davor

      @Evropo eve me!

      Ti zabiravljas da su Sloba i Seselj jedini u svetu podrzali nacionalisticko komunisticki drzavni udar protiv Jeljcina i Putina kao njegovog saradnika i u to vreme gradonacelnika Sanoeterburga kada su pucisti bombardovali Dumu.

  • MS

    29. novembar 2016 | 12:02

    Sve i da ste kupovali oruzje, kupovali ste ga od ruskih trgovaca, a ne od zvanicne Rusije.Trgovci oruzjem su posebna vrsta, njih ni majka rodjena ne interesuje, kad je novac u pitanju.

    • 29. novembar 2016 | 15:12

      Maca

      @MS

      Sto lupas. Izvoz velike kolicine oruzja ne ide bez saglasnosti drzave. Mali sverc moze da prode.

  • Kraljevcan

    29. novembar 2016 | 12:02

    alo bre pa ima cak i Srba koji su u to vreme prodavali oruzje i muslimanima i ustasama, para je cudo..

    • 29. novembar 2016 | 13:31

      OLAF

      @Kraljevcan

      Naravno..posto je jna(armija srboslavije)imala sve i opet se narod odbranio :)

    • 2. decembar 2016 | 00:52

      Miki

      @Kraljevcan

      Tacno tako, hrvati su davali gorivo za municiju, iz Srbije, sve je ovo podmetnuto i rat od strane fasista, jadne samo majke koje izgubise sinove nizasta.

  • Kunta kinte

    29. novembar 2016 | 11:58

    Opet vi 'rvati mesate baba i zabe. To i ako je bilo, tad je bio predsednik Jelcin, narcisoidni sarlatan, tako da sledeci put necemo stati da potpisujemo kojekakva primirja, vec koje kude, guramo sve do Blajburga

    • 29. novembar 2016 | 22:46

      vallis aurea

      @Kunta kinte

      Mislim, nije smijesno...stvarno. Ali ipak....valjam se od smijeha!!!!

  • Dejko

    29. novembar 2016 | 11:58

    Pa oni su kupovali i od Srbije iz Kragujevca za vrema reta sta je tu ekskluziva st je biznis nazalost

  • Davor

    29. novembar 2016 | 11:47

    Nemojte samo da zaboravite da je tada Putin bio jedan od najblizih saradnika Jeljcina i kao pripadnik KGB sigurno upoznat sa situacijom. Rusiji je u to vreme odgovarao rat u Jugoslaviji da bi onda u miru mogli da rade na saniranju stete od raspada SSSR. Tako da su oni potsticali krvoprolica u Jugoslaviji koju nikada nisu voleli i tako su izbegli krvoprolice u Rusiji gde je bilo vise uslova za to..

    • 29. novembar 2016 | 13:10

      Dima

      @Davor

      To tebe svrbi? Pošteni zapad je bio tako "nevin"!

    • 29. novembar 2016 | 13:44

      KVAREŽMA

      @Davor

      Bravo za komentat.Sve je tačno što si napisao.

    • 29. novembar 2016 | 14:22

      Pera Kojot # 1

      @Davor

      Ima logike, ali netreba biti naivan!

    • 29. novembar 2016 | 15:13

      Macatro

      @Davor

      A sad sluzimo za raskusurivanje. Sta nas ceka videcemo.

    • 2. decembar 2016 | 00:55

      Miki

      @Davor

      Da nisu Yugu voleli nebi snabdevali oruzjem i Migovima, pust tu pricu nepije vodu.

  • Milan

    29. novembar 2016 | 11:40

    Sta je ovde sokantno.pa Srbi su prodavali oruzje hrvatima,muslimanima,...kao i albancima

  • ŠEVA

    29. novembar 2016 | 11:35

    Vec sam 2 puta

  • habib

    29. novembar 2016 | 11:22

    Ko jos slusa hrvate pa i ptice na grani znaju da hrvati samo laprdaju

  • Zule

    29. novembar 2016 | 11:11

    Ala lažu ustaše...

    • 29. novembar 2016 | 11:45

      2.OK.BR.

      @Zule

      Druže ne lažu,istinu govore. Samo nije to bilo baš tako sve na izvolte. Ali im jesu dopremali oružje. Ipak najviše je prednjačila Ukrajina,migove su nabavili iz Ukrajine,vjerovatno i helikoptere Mi-24.

  • ATIMUS

    29. novembar 2016 | 11:04

    To se kaze srbine inteligencijo

    • 29. novembar 2016 | 11:53

      toplistanadrealista

      @ATIMUS

      ndh je u drugom ratu imala ambasadu u pasaluku, a ndh do Zemuna!?

  • Marko

    29. novembar 2016 | 11:04

    Ovo hrvati nesto mlate jer su se zamerili Rusima zbog Ukrajne.Cini mi se da je Putin rekao da hrvate cekaju sankcije uskoro.Drugo i da je tako pa nije to radila Rusija?Nego su im francuzi nasli neke dilere oruzijem iz Rusije.Pa sta je tu cudno?Znaci nije drzava Rusija stajala iza toga nego individualni dileri oruzijem,kriminalci.Hrvati se sve vise zakopavaju u odnosima sa Rusijom,koji je i onako bio na staklenim nogama...

  • ATIMUS

    29. novembar 2016 | 11:03

    Sta je tu sokantno..,,...srbi su odradili za ruse tako sto su skrenuli krizu sa rusa ....dobili su vremena da se oporave bez obzira sto je srbija platila skupu cenu

  • Marko

    29. novembar 2016 | 11:03

    Ovo hrvati nesto mlate jer su se zamerili Rusima zbog Ukrajne.Cini mi se da je Putin rekao da hrvate cekaju sankcije uskoro.Drugo i da je tako pa nije to radila Rusija?Nego su im francuzi nasli neke dilere oruzijem iz Rusije.Pa sta je tu cudno?Znaci nije drzava Rusija stajala iza toga nego individualni dileri oruzijem,kriminalci.Hrvati se sve vise zakopavaju u odnosima sa Rusijom,koji je i onako bio na staklenim nogama.

  • Mika

    29. novembar 2016 | 10:51

    Uopste nije nista sokantno, jer to jeste istina, ali se o njoj cuti. Ovo je poznato odavno, jedino sto se cuti u Srbiji da bi se kupovali nacionalisticko - rusofilski glasovi. 90-tih, Srbija je imala embargo na oruzje, naftu, a Hrvatska ne i jeste se kupovalo oruzje i od rusa. Mit o ruskom srpskom bratstvu izmisljen je tek kasnije kad su nove vlasti posle Milosevica shvatile da moraju na neki nacin da zainteresuju svoje glasace i privuku ih. Pravi "bum" rusofilstva pocinje tek 0d 2012 dolaskom na vlast SNS - SPS koalicije, obe u sustini pro ruske i nacionalisticke.

    • 29. novembar 2016 | 12:05

      Zule

      @Mika

      Ne ... !!!

    • 29. novembar 2016 | 12:15

      Tutor

      @Mika

      Netačno, vidi se kako si .neinformisan i da lupaš napamet. Embargo na uvoz oružja se odnosio i na BiH i na Hrvatsku.

  • Cetnik

    29. novembar 2016 | 10:50

    Braco hoce da nas zavade, zar ta politika nije provaljena, dokle vise nasedate na isto? I nije tacno da nisu hteli da nam daju S300 po ko zna koji put ponavljam da pijani Jelcinj nije mogao da nas odbrani, a greske vojnog vrha tadasnje Jugoslavije su kristalno ciste, bilo je drugih resenja. Sa druge strane, Rusi su ratovali na istom tom frontu u nasim redovima a protiv Hrvata i Muslimana, zasto bi pobogu naoruzavali Hrvate a ratovali na Srpskoj strani. Mucnite malo glavom. Rusi su vekovni Srpski saveznici, jos od ustanaka a potom i balkanskih ratova, koliko je samo Rusa izginulo na balkanu. Dosta vise sa glupostima. Uostalom mars svi u Ameriku kad je toliko volite.

    • 29. novembar 2016 | 12:55

      beduin

      @Cetnik

      cedo, ja sklapao MI24 na aerodromu na Krku koji je dosli iz Ruskih skladista u Ukrajini pa ti vidi.

  • Zaki

    29. novembar 2016 | 10:47

    Bas fino a mi sve najbolje za ruše da im se nadaju sankcije a oni pomažu hrvate svaka nama čast šta se radi

  • Mire

    29. novembar 2016 | 10:45

    Jelcin je katolik i to je to.

    • 29. novembar 2016 | 11:06

      Mihajlo

      @Mire

      Ne prdi ako nemaš pojma . Jelcin je pravoslavac bio.

  • Branko

    29. novembar 2016 | 10:45

    Tesko onom koga Grk hrani a Rus brani.

    • 29. novembar 2016 | 11:12

      Realna

      @Branko

      Uvek bilo i bice

    • 29. novembar 2016 | 11:18

      beduin

      @Branko

      cek malo, zar nije bio Kinez mjesto Grka u orginalu?

    • 29. novembar 2016 | 11:30

      CCCCCC

      @Branko

      Onda dodaj i Srbija brani jer ima i to, ali sve je izmislio Vatikan.

  • Pera Srbin

    29. novembar 2016 | 10:41

    Vi ste plaćali za Oružje a mi smo džabe dobijali od Rusa

    • 29. novembar 2016 | 15:18

      Cane

      @Pera Srbin

      Budi konkretan. Sta smo dobili? Nemas odgovor jer pricas napamet.

  • Sibin

    29. novembar 2016 | 10:29

    Ja nerazumem ljude koji misle da su nam rusi prijatelji kad istorija pokazuje sasvim suprotno!

  • Realno,

    29. novembar 2016 | 10:22

    Traziti os Ruskom ambasadora u BG da ispita stvar i informise nas!

  • Imenjak

    29. novembar 2016 | 10:14

    Eto vam Rusi eto vam Putin pa sad Curkin izdo Jeremica nas je Vuk nebitno stranka e rusofile sve u Sibir

    • 29. novembar 2016 | 11:32

      U pravu si

      @Imenjak

      Rusi glasaju a ne Divac i Vucic da shipci ulaze u institucije.

    • 29. novembar 2016 | 12:17

      Tutor

      @Imenjak

      Koliko znam Jeremić je Srbin, a ne „bošnjak“.

    • 29. novembar 2016 | 13:16

      Zule

      @Imenjak

      Tebe u kamenolom!

  • ЕУ тиква

    29. novembar 2016 | 10:06

    ОДЛИЧНА ВЕСТ ... сада Руси тргују са Србима наоружање и оптему... Ништа СПОРНО ! Да додам, хрваћанима ће да "увезу" САНКЦИЈЕ... Опет ни ту није ништа спорно !

  • Kapo

    29. novembar 2016 | 09:57

    Ne samo da su prodavali oruzje nego su odbili da nama prodaju s300 koji su preko ukrajine prodali hrvatima,toliko o laznoj braci rusima

    • 29. novembar 2016 | 11:34

      U pravu si ali zamalo

      @Kapo

      Zar Rusi nisu oslobadjali Beograd a ti i takvi sa Titom udarili Q njima. To si zaboravio.

    • 29. novembar 2016 | 11:50

      2.OK.BR.

      @Kapo

      Jeste,imali su S-300,samo nisu imali sve komponente. A imala je i VRS,Revija 92 je jednom objavila slike naših oficira pored kamiona sa lanserom. Ali izgleda da ni mi nismo imali radare. Imam u svojoj kolekciji te slike.

  • DR

    29. novembar 2016 | 09:54

    Par dana pre bombardovanje u novinama Njujork tajms , na 26oj strani pisalo je da je Amerika odobrila Rusiji kredit od 2 milijarde dolara.Bilo je jasno da će nas bombardovali ,a da ce nasi"prijatelji" Rusi prećutno odobriti!Prema tome gore navedeni tekst je tačan, novac i interes je najvažniji , jedino se mi kunemo u prijateljstvo!!!!!

    • 29. novembar 2016 | 11:36

      Hag

      @DR

      A jeste vi ste poznati da sve dajete za prijatelstvo pa dali i Mladica i Karadzica i Slobu i Jovicu...ama sve.

  • Dejan

    29. novembar 2016 | 09:53

    Secate se Boeing 707 teretni. Vojska ga zaplenina na Zagrebackom aerodromu punog oruzja iz Rusije, malo pre nego sto je sve puklo u Jugislaviji. Tim avionom su kasnije prevozili vojnike, pa i mene, na ratista u Kninu, Zadru, Glini...

    • 29. novembar 2016 | 11:55

      2.OK.BR.

      @Dejan

      Oružje je bilo iz Južnoafričke rep.nadimak tog aviona je bio Kikačev avion. A ima još jedna stvar,i Srbija je muslimanima prodavala municiju,PPU je poslao pošiljku bez oznaka na dancetu čahura. A ima i još nešto i VRS je trgovala i oružjem i teritorijama. Rat je biznis.

  • Adi

    29. novembar 2016 | 09:49

    Da početkom devedesetih, kada ste još uvek bili protiv Bošnjaka dok se NATO nije uključio. Čudno kako to oružje nismo videli. A vama su prodavali, i mi smo vam prodavali, pa šta, nama su poklonili haha takođre su došli 400 dobrovoljaca.

  • Aleksandar

    29. novembar 2016 | 09:47

    istina

  • amerika

    29. novembar 2016 | 09:45

    Ako su im uopste I prodavali,pa gde su vam sada ti silni helikopteri,avioni,kamioni,nisu vam valjda srbi sve unistili,ee hrvati vi ste raspala jadna olos od vojske...

  • ss

    29. novembar 2016 | 09:37

    Sigurno da jesu. Ne znam sta se srbi zaludjuju rusima i nekim misljenjem da ce oni kao nas nesto da zastite. Kad dodje do zarade ili njihovog interesa naravno da ce to uvek izabrati ispred srbije. Bitni smo im kao proslogodisnje novine kad god nesto stvarno treba preduzeti. A ovako u prici nas podrzavaju, lepo je to...

  • Kure

    29. novembar 2016 | 09:36

    Ništa novo. I mi smo im davali oružje u zamenu za benzin, so ili šećer. Rat je biznis a narod ispašta. Nema braće i saveznika! RAT JE ZA BUDALE

  • Srki

    29. novembar 2016 | 09:35

    Hahaha ustase jadni ste ko ce vam poverovati u te gluposti Srbi su mali Rusi na balkanu bili su to i bice i ja se sa tim iskreno ponosim!!!!

    • 29. novembar 2016 | 11:22

      beduin

      @Srki

      a sto mislis odakle Hrvatskoj u to vrijeme transportni helikopteri MI8, borbeni helikopteri MI24, borbeni zrakoplovi MIG21 (a njih je samo 48 komada nabavljeno).....to je problem velike vecine srba, sljepo vjeruju u servirane im lazi.

  • Milka

    29. novembar 2016 | 09:34

    Pare vrte gde burgija nece? Dosta vise o ratu i sovinizmu treba gledati dobre i lose ljude i te lose usmeriti da budu dobri ljudi?bog je jedan za sve?

  • Vrbas

    29. novembar 2016 | 09:34

    A iskreno bas vi znate da li je to istina? Znaci ako cete verovati ovako sve sto kazu napamet bulvalno onfa ste haos,nek napisu i da smo mi krivi za ratove sto vec i tvrde pa verujte i u to.

    • 29. novembar 2016 | 11:16

      ??

      @Vrbas

      Pa naravno da ste vi srbi krivi za ratove! Sta ti nije jasno?

  • Omerta

    29. novembar 2016 | 09:31

    Sve je moguce kad hrvati pricaju

  • Lolo

    29. novembar 2016 | 09:31

    Strasno, "sokantna tvrdnja Hrvata" kao i sve medijske lazi devedesetih godina. Hrvati nevini andjeli, Srbi agresori! Zapad im isporucio ostatak ruskog oruzja iz bivsih sovjetskih drzava najvise iz istocne Njemacke. To je javna tajna. Danas oni tvrde da su im "prijatelji" Rusi isporucili oruzje. Da glupost i laz bole, tresla bi se cjela Hrvatska od vristanja.

  • Stajic zoran

    29. novembar 2016 | 09:28

    Sve je Interes i tu prestaje ljubav

  • Milica

    29. novembar 2016 | 09:23

    Da li je to krik ocajnika? Rusi im prete uvodjenjem sankcija zbog Ukrajine. Jadno da jadnije ne moze biti.

  • WILSON

    29. novembar 2016 | 09:21

    A do sad ste pričali da ste se borili sa Srbima lopatama i motkama stara je poslovica BOG te sačuvao lukavog latinina...

  • 1989

    29. novembar 2016 | 09:18

    Pa u to vreme na ruskom crnom trzistu oruzja,bukvalno si mogao sve da kupiš.Bilo je tada govora da su juznoamerički narko karteli kupili neke mini podmornice,za sverc narkotika.

  • Papagaj

    29. novembar 2016 | 09:08

    Pa Srbija je imala oružja I više nego što joj treba, samo nije imala nuklearno.

    • 29. novembar 2016 | 11:18

      ??

      @Papagaj

      Djaba oruzje, kad srca nemas! Srce je bitno u ratu..

  • Pera

    29. novembar 2016 | 09:06

    Zarekla se zemlja raju da iatinu svi saznaju Ajd sad rusofili pocnite da branite neodbranjivo Povika na amere a zlo su rusi Pa i I S IS ima rusko pruzje i njih naoruzava amerika ha ha ha

  • Ljuba

    29. novembar 2016 | 09:04

    Nista mene ne cudi da je Ruski olos na celu sa pijandurom Jeljcinom i Anatolijem Cubajsem kao i cerkom one pijandure Jeljcina, Svetlanom da su radili za stvar Ustasa i Siptara kao sto su Rusi za vreme berlinskog kongresa radili za Bugare sve do iza Nisa. Dok su maniti Srbi histericno umirali za Rusijom koja nikada ni do dan danas nije uspela ni sopstveni narod da ucini boljim i da obzirom na onolike resurse, da ih stave u funkciju naroda a ne razularenih Ruskih lopuza obavestajaca i sl. Naravno ne smemo biti protiv Rusije i ruskog naroda ali ni iracionalno zaljubljeni u Rusiju na svoju stetu, mada smo velemajstori koji smo to dokazali mnogo puta, kao sto smo verovali da su nam Amerikanci, Francuzi i Englezi, bog zna kakvi prijatelji. Nema nista od toga, tako da molim srpske iracionalne fanatike, koji poseduju talenat za zaljubljivanje i glupostu da ne maltretiraju nas koji volimo samo Srbiju svoju zemlju i svoj narod i da nas ne cerece sa kim vise i kako, kao sto to na zalost cine.

  • Crnogorci kršni momci

    29. novembar 2016 | 09:04

    I sad ce se naci neki pavij.n da povjeruje u ovo...

    • 29. novembar 2016 | 14:05

      Pera

      @Crnogorci kršni momci

      Pa i vi ste nam braca Priznali kosovo Kao i rusi sto pobegose s tog kosova 99 Ma krsna ste vi ....

  • Snezana Marinkovic

    29. novembar 2016 | 09:04

    Ne mogu da verujem, naši "najveći prijatelji" prodavali oružje našem neprijatelju. Kao i nebrojeno puta, nož u ledja.

    • 29. novembar 2016 | 12:41

      Ko o cemu

      @Snezana Marinkovic

      A ko je izdao Krajinu ? Ko je izdao tradiciju, Drazu. Ko je izdao Kralja ? Ko je izdao Rusiju 48. me, Ko je izdao Kosovo ? Ko Radovana, Ratka, Slobu...Ko je izdao pa shiptarski sportisti mogu da igraju u Evropi ? Ko ? Rusi ? Pokrijte se usima !!!!!!!!!!!

  • Felix

    29. novembar 2016 | 09:01

    Toliko o prijateljstvu. Pogotovo Francuske. Priča ima osnova jer je u početku hrvatska strana uglavnom imala rusko i naoružanje bivše JNA. Samo što smo mi tada mislili da je rusko oružje iz madjarskih magacina. Uostalom oružje je roba kao i svaka druga, ko ima pare može da kupi. Šteta je samo što tokom devedesetih nije iskorišćena prilika da se sruši onaj sramni spomenik "Zahvalnosti Francuskoj" ili bar prekrije fekalijama.

    • 29. novembar 2016 | 12:28

      Tutor

      @Felix

      Jeste bilo iz mađarskih magacina, postoji video snimak šverca iz Mađarske.

  • ,Sumadinac

    29. novembar 2016 | 08:57

    Pa mi Srbi da smo toliko glupi vi bi opet Jasenovac napravili

  • Luna

    29. novembar 2016 | 08:57

    Naravno da jesu, velike sile svakom prodaju za pare.

  • ,Sumadinac

    29. novembar 2016 | 08:56

    Vas su rusi snabdevali a ameri uveli sankcije sad ste mi oci otvorili haha

  • Brale

    29. novembar 2016 | 08:55

    Prodavali vam oružje pa šta. Nisu vam davali već prodavali. Svaka država prodaje oružje. Pa prodavali su vam i Srbi. Oružje je vrlo prodajna roba.

    • 29. novembar 2016 | 09:10

      Papagaj

      @Brale

      Tako je, Srbi su za svo vreme rata prodavali oružje protivnicima, zato kažu, nekom rat, nekom brat, mnogi su obogatili od te trgovine kao nor. Arkan itd.

    • 29. novembar 2016 | 09:43

      Papagaj

      @Brale

      Zašto, imali slučajno da neko poklanja oružje, Putin Srbiji možda poklanja?

  • ,Sumadinac

    29. novembar 2016 | 08:55

    Ja sam vec poverovao ustasi na rec haha

  • Ocajnono pero

    29. novembar 2016 | 08:53

    Koliko se nas jos seca da je pijanica Jeljcin odlikovao Tudjmana? Para vrti gde burgija nece! Stara, ali istinita izreka. Nisu li prodali Hr i sistem S300 doduse nekompletan, jer nisu imali pate sve da plate. Hajdemo malo u istoriju da vidimo otkuda to prijateljstvo i veza. Stariji i istoricari znaju i secaju se ko je bio glavni covek u bivsoj SFRJ, KGB a? Naravno Stevo Krajacic, prvi covek cuvenog najveceg sina naroda i narodnosti Tita. On je namestio igru Rankovicu da ga smene, a verovatno i pogibiju Krcuna. Igra Francuza nista novo, oni su uvek bili u vrhu preprodaje oruzja. Nema tu ljubavi vec samo interes. Mozemo samo na sebe da se oslonimo.

  • MNE

    29. novembar 2016 | 08:52

    Eto vam ih tradicionalni prijatelji Rusi i Francuzi

    • 29. novembar 2016 | 10:02

      ЕУ тиква

      @MNE

      Ево и тебе мило-горац ... Ти си рођеном брату, оцу и ђеду бивши ...

    • 29. novembar 2016 | 10:10

      ЕУ тиква

      @MNE

      Само да мило-горци остану традиционални пријатељи са шиптарима, Свијет ће тек да продише ... Баш се ОСЕЋА њихова љубав !

  • Милан

    29. novembar 2016 | 08:51

    А онда је дошао на власт Путин

    • 29. novembar 2016 | 09:15

      Papagaj

      @Милан

      I on nastavlja da radi sve kao I njegovi prethodnici, samo malo "kulturnije", otima nam NIS ucenjujući nas dizanjem dva prsta u UN-u vezano za Kosovo, a njega to ništa ne košta niti može išta da promeni, Kosovo je otišlo, pa otišlo, tako da samo mogu budale da se uzdaju u Rusiju, I ne samo u Rusiju.

    • 29. novembar 2016 | 09:22

      Pa

      @Милан

      I?

  • Rile

    29. novembar 2016 | 08:51

    Dokaz da ne postoje "braća" po drugoj osnovi osim po novcu i interesu.Ako su tačne tvrdnje ovog čoveka onda je to sramno za ruse.Brat za brata sir za pare!

    • 29. novembar 2016 | 09:48

      amerika

      @Rile

      Braca su samo oni,sto vam ih vasa majka rodi...

  • Ja Avgust

    29. novembar 2016 | 08:49

    Da mu covjek povjeruje ????

  • beduin

    29. novembar 2016 | 08:49

    bravo! pa to i ptice na grani vec odavna znaju. svo oruzije koje je HR nabavila, osim prvotna 2 broda iz Argentine, je stiglo iz Ruskih izvora.

  • Dejan R.

    29. novembar 2016 | 08:48

    Tako vam je to u politici.... ne postoje prijatelji i neprijatelji vec samo interesi... zato pamet u glavu ljudi i manite se mitova... Pozdrav i svako dobro svima...

  • Marko cg

    29. novembar 2016 | 08:48

    Pametni ljudi odavno vec znaju da nam rusija nije nikakav prijatelj i da gledaju samo svoj interes

  • Teslina naslednica

    29. novembar 2016 | 08:47

    Nisu Rusi naoruzavali Hrvate, prodavali su im oruzje sto naravno za Rusiju nije pohvalno, ali za razliku od pijanog Jeljcina Putin je trezan covek a sa Rusijom ste trenutno u ozbiljnom problemu i ovakvi osvrti na ratni perod vas samo ukopavaju jos dublje. Putin je covek koji je ozbiljno uzdrmao EU, a slobodno se moze reci da je glavni "krivac" za Trampovu izbornu pobedu, a vi ste za Putina samo jedna mala zemlja, suocio se on sa ogromnim izazovima, vama ne bih bila u kozi.

    • 29. novembar 2016 | 09:19

      Marko cg

      @Teslina naslednica

      Ne budi naivna

    • 29. novembar 2016 | 09:24

      Papagaj

      @Teslina naslednica

      Au sestro šta ti sve nalupeta I osta živa, Putin uzdrmao Evropu, Putin ovo, Putin ono itd, valjda su zato plate u Evropi 3-5 Ili možda I više hiljada eura, a u Rusiji oko 200-300 dolara, e jes' ih uzdrmao svaka mu čast. Kakve gluposti može čovek da ovde pročita to je prosto neshvatljivo, I da ne poveruje kakvih neznalica ima u ovoj zemlji.

    • 29. novembar 2016 | 09:54

      beduin

      @Teslina naslednica

      sneky duso, drzi se ti kuhace i lonaca...ovo je ipak malo komplexnije pitanje. btw. u to dobba je Putin bio glavni obavjestajac i sve je znao...sto znao, aktivno sudjelovao u tom procesu. No, ta epizoda je gotova, sad je neko drugo vrijeme neki drugi interesi.

    • 29. novembar 2016 | 13:38

      Zg

      @Teslina naslednica

      Mislim da ti ljudi ustvari porucuju da je vrijeme da promijenis ime..

  • Milan

    29. novembar 2016 | 08:46

    Braća Rusi! Danas nas samo ucenjuju... I našu naftu vade džabe....

    • 29. novembar 2016 | 13:50

      Dixi

      @Milan

      Svrbi te NIS, jer nema više "zaiti" koliko ti treba?

  • Pametnjakovic

    29. novembar 2016 | 08:44

    Nista me ne cudi i da jeste istina u ovom svemu.....

  • VukBgd

    29. novembar 2016 | 08:44

    Hrvati se stvarno ničega ne stide, neverovatno?! Sutra će da počnu da se krste sa tri prsta i da govre da su zapravo Srbi ( sto i jesu )...

  • Dr za rock and roll....

    29. novembar 2016 | 08:43

    I da je to tacno kazem da je tacno 0-0 jer smo i mi naoruzavali cecene

  • Putin R.S

    29. novembar 2016 | 08:42

    Ceo svet vas naoruzavao i opet nista. Ceo svet vas branio i podrzavao i opet nista. Da je kojim slucajem bilo kontra, gde bi nam bio kraj.

  • Tesla

    29. novembar 2016 | 08:41

    Ma kakvi,za Srbe su i uvek ce ostati Rusi braca!?

  • Aleksej

    29. novembar 2016 | 08:39

    I sada bismo mi jadni I naivni trebali da progutamo ovu priču. ....ha ha ha

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA